HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 FD => Wątek zaczęty przez: krainawilka w 19 Listopad 2020, 12:51:35
-
Panowie,
samochód bez mocy, ale obroty normalne, nie gaśnie.
Zdjąłem wąż dolotowy do turbiny - wirnik nie do ruszenia, stoi, nie ma szans go ruszyć. W środku suchutko, bez oleju.
To koniec turbiny?
-
Prawdopodobnie tak. Jaki przebieg auta ?
-
340tys.
Problem pojawił się zaraz po tym, jak zredukowałem zamiast na czwórkę to na dwójkę. Dostał obrotów i nagle muł.
-
zaglądałeś juz pod maskę , może jakis wąż spadł ?
-
Auto już po serwisie. Wymiana turbiny. Stara wygląda, jakbym nią mielił kamienie, powyginane łopatki. Nie mam pojęcia co tam się stało.
-
Gwizdała przed awarią, i czy teraz może gwizda ? Ile kosztowala regeneracja, plus mechanik ?
-
Nie gwizdała. Teraz działa tak samo.
Za turbinę zapłaciłem 850zł (regenerowana) + 650 mechanik (z wymianą oleju). Łącznie (po znajomości) wyszło 1500zł.