HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Santa Fe SM => Wątek zaczęty przez: BMsw w 21 Styczeń 2012, 18:25:46
-
Witam, mam do kolegów pytanie , powoli kończy mi się pilot centralnego zamka i alarmu, zapasowego nigdy nie miałem , mam w związku z tym pytanie czy można dokupić taki sam pilot od innego hyundaia oczywiście od santa fe i przekodować na swoją centralkę . Jeśli tak to jak to zrobić ????
A tak na marginesie to gdzie jest ukryta fabryczna centralka ???
Dane pojazdu Santa fe 2003 crdi 2,0 napęd na przednią ośkę wersja europejska .
Pozdrawiam Wszystkich
-
To ja też dołącze się do pytania. mam ten sam problem. Piloty mogą być takie same jak przy tucsonie. Gdy pytałem w serwisie to koszt 600 pln :idea: :oops:
-
Prawdopodobnie centralka jest gdzieś pod środkową konsolą - niepotwierdzone bo na starym forum temat się urwał bez konkretnych wyjaśnień.
Jeśli chodzi o dorobienie to jest problem - już się dowiadywałem że dorobienie pilota w ASO w Zabrzu kosztuje pilot ok 550 + zakodowanie kluczyk ok 280 + zakodowanie ( ceny chyba netto ale tego już nie wyciągałem o nich- na razie) zakodowanie ok 100 od szt.
Na nieautoryzowanych o pilota nie pytałem ale kluczy nie dorabiają - muszę jeszcze podjechać do jednego magika w Gliwicach i dowiem się u niego - immobilajzer ze zmiennym kodem.
Jeśli pilot kończy Ci się w sensie "zdeptanych" przycisków to każdy umiejący operować lutownicą może Ci je wymienić - kwestia kupienia 2 szt mikro-wyłączników - muszą być kwadratowe - zobaczysz je to będziesz widział o co chodzi.
Jest też możliwość taka jak u mnie :-( - efekt jest taki jakby pilot się wieszał, muszę parokrotnie na przemian naciskać oba przyciski żeby w końcu załapał.
( jestem już po operacji wymiany baterii i mikro-wyłączników)
Dodam że niestety również posiadam tylko 1 komplet :-(
Moja decyzja jest taka że kupuję dodatkowy alarm - korzyść?? 2 nowe piloty, dodatkowe zabezpieczenia których nie oferuje fabryczny alarm, koszt ok 280 brutto z montażem ( miałem podobny w swojej starej Astrze i działał rewelacyjnie przez 5 lat, pod koniec dopiero musiałem zacząć używać zapasowego pilota bo 1 się "wydeptał" nawet baterii w pilotach nie wymieniałem) a nie min. 650 za pilota w ASO.
Stary alarm niech sobie jest - nie będzie używany.
-
Czasem wystarczy rozkręcic ,przeczyścić i WD-40,nie trzymać kluczyków w roboczych ciuchach jak pracujemy w kurzu.Warto mieć zapasową baterie bo zgodnie z prawem Marfiego nawali nam w najbardziej niestosownym momencie.Przećwiczyłem na sobie punkt 1 i 2.
-
ten temat był poruszony na starym forum i niestety nie było jasnej odpowiedzi na to - tylko gdybanie - interesowałem się tym tematem z racji posiadania 1 zdechłego pilota.
Ja napisałem swoje rozwiązanie tego problemu a nie starałem się wymądrzać
-
W Poznaniu jak pytałem w serwisie to wygląda w ten sposób że sprowadzają kpl pilotów czyli 2 szt koszt 500pln + kodowanie 100pln. Istnieje również możliwość zakodowania swojego pilota pod warunkiem że jest taki sam jak fabryczny, niestety ceny nie znam.
-
[ Dodano: 2012-01-26, 21:41 ]
W Poznaniu jak pytałem w serwisie to wygląda w ten sposób że sprowadzają kpl pilotów czyli 2 szt koszt 500pln + kodowanie 100pln. Istnieje również możliwość zakodowania swojego pilota pod warunkiem że jest taki sam jak fabryczny, niestety ceny nie znam.
Dzięki wielkie za odpowiedz, a tak na marginesie wyczytałem na innym forum , że można zakodować pilot przez ustawienie centralki sterującej na wyszukiwanie , ale za chiny ludowe nie mogę jej znaleźć . Może się orientujesz gdzie ona jest w sanciaku ???
------
Brt: Usunięcie OT
[ Dodano: 2012-01-28, 13:54 ]
Prawdopodobnie centralka jest gdzieś pod środkową konsolą - niepotwierdzone bo na starym forum temat się urwał bez konkretnych wyjaśnień.
Rozebrałem, środkową konsolę i nic, centralki nie znalazłem :?:
Czy może były inne miejsca gdzie były fabrycznie montowane ?????????
-
http://www.santafemods.com/Mods/TransmitterCode.htm
nie próbowałem... ale jeden pilot mi padł więc się zastanawiam czy nie spróbować.
-
znalazłem w sieci ciekawą informację - wypowiedź posiadacza Santa Fe - cyt.
albo gdzieś w okolicach wewnętrznej skrzynki bezpieczników, albo za schowkiem przed nogami pasażera - to takie dwa najczęściej wybierane miejsca, w których montowane są centralki alarmów. - koniec cyt.
Jest to bardzo prawdopodobne zakładając że syrena ma stosunkowo krótki kabel to montuje się ją mniej więcej po tej samej stronie co centralka - u mnie syrena jest z prawej strony w komorze silnika więc pasowałaby teoria umieszczenia centralki za schowkiem - nie będę sprawdzał - zimno brrr.
-
Dzięki Arni71 jutro pogrzebię trochę, chyba że znowu będzie -35 to sobie daruję , to co napisał kolega lorarr już wiedziałem wcześniej i dlatego szukałem centralki , jak coś wyjdzie dam znać ;-)
-
Na 100% potwierdzam lokalizację (rocznik 2003) za schowkiem przed fotelem pasożyta:) ostatnio przy wymianie filtra kabinowego zrobiłem rekonesans zawartości elementów i była tam również centralka od alarmu, syrena również w komorze z przodu po prawej stronie.
-
znalazłem jeszcze coś takiego:
http://www.hyundai-forums.com/195-sm-2001-2006-santa-fe/82149-newbie-programming-remote.html
może ci pomoże. z tego co zrozumiałem to za skrzynką z bezpiecznikami. podobno było to do połowy 2004 roku. ale to się odnosi do kluczyków.
-
kiedys tez pisałem na starym forum o kluczyku , u mnie dorobienie kluczyka -nie w serwisie -50 zł z imobilajzerem
a jeszcze znalazłem taki cos
http://www.carandtruckremotes.com/r538.html
-
Panowie wreszcie wygospodarowałem troszkę czasu no i zakodowałem nowy pilocik . cała procedura trwała ok 30 minut z czego 25 poświęciłem na znalezienie centralki, która w moim sanciaku znajduje się akurat głęboko za bezpiecznikami , obyło się jednak bez rozbierania plastików , wlazłem jakość głową na pedały i wsadziłem śrubokręt w czeluści mojego zaprzęga gdzie przełączyłem przełącznik centralki zgodnie z instrukcją otrzymaną od kolegi LORARR-a ( http://www.santafemods.com/Mods/TransmitterCode.htm ) . Udało się za pierwszym razem, bez żadnych problemów autko się zamyka a alarm normalnie się uzbraja. Jeszcze jedno pilocik zakupiłem za kilka dyszek na tej ukcji http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=11567852
-
Dzięki linkowi do aukcji na allegro I ja kupiłem pilota do swojego Tucsona, pilot chyba taki sam jak od Santa Fe II. Niestety link do instrukcji kodowania nie działa, a być może że procedura kodowania w Tucsonie jest taka sama. Można prosić o odświeżenie linku. Z góry dziękuję.
-
No właśnie widziałem używany taki pilot na alledrogo za 170 zł i też twierdze że nie ma sensu go kupować, lepiej za te pieniądze kupić już całą centralkę i zamontować alarm
-
Korzystając z doświadczeń kolegi BMsw, dokodowałem drugiego pilota. Pozornie wszystko proste, ale w miom SF (2004) centralka umieszczona za bezpiecznikami wewnętrznymi przy kierownicy, lecz miejsce wyłącznika było zaklejone taśmą, a pod nią pustka. Wymontowałem tylną część obudowy centralki, odsłaniając część płytki drukowanej na której było miejsce do montażu przełącznika. Na płytce wykonałem zworkę na czas programowania pilotów. Od tej pory auto reaguje na dwa piloty.
-
witam wszystkich. Mam pytanie jak zrobiles ta zworke ktore gniazda ze soba polaczyles ja mam taki sam problem jak ty z gory dzieki za odpowiedz
-
Przy otworze na wyłącznik na płytce jest nadrukowany obrys wyłącznia, a w jego obrysie dwa punkty lutownicze. Zwarłem je drutem-zworką na czs programowania. Druga osoba w tum czasie uruchamiała piloty. Po tym odłączyłem zworkę, piloty działały prawidłowo. Powodzenia
-
Dzieki za odpowiedz ale robie tak jak mowisz i nic z tego nie mam pojecia jak to zrobic moze zle kabel podlaczam nie mam pojecia :evil:
[ Dodano: 2012-09-25, 21:05 ]
Witam ponownie czy moglbys napisac krok po kroku jak to zrobiles bo osiwieje a do najblizszego serwisu mam 250 km. :cry:
-
witam. Koledzy jak zakodować pilot centralnego zamka?mam oryginalny ale coś od wczoraj przestał działać, dodatkowo zaczął dziwnie mrugać (kiedyś mrugał krótkimi seriami-szybko, teraz znacznie wolniej) a zamek nie reaguje... może to głupie pytanie, ale nie mam bladego pojęcia jak to zrobić... pozdrawiam
-
-
Koledzy,
może ktoś z was miał problem - przy zamykaniu nie mrugają kierunki, przy otwieraniu tak. Zaprogramowałem od nowa pilota - ale bez zmian. Poruszyłem temat w innym wątku, ale może nie każdy zwrócił na niego uwagę.
Ktoś coś może poradzić?
-
Witam,
też mam od dłuższego czasu problem z dokodowaniem pilota a przyczyną jest to, że nie mogę znaleźć centralki, o której wszyscy piszą i gdzie trzeba przestawić przełącznik.
Czy ktoś może podać dokładny opis gdzie to ustrojstwo się znajduje, która strona kierowcy czy pasażera, co trzeba rozebrać, może jakieś zdjęcia?
Będę wdzięczny bo mam trzy piloty a otwieram jak "sierota" kluczykiem.
Mój pojazd to SF 2.4 z 2001r.
Pozdrawiam wszystkich
-
U mnie po długich poszukiwaniach znalazłem centralkę. Zaopatrz się w latarkę, a jak masz to kamerkę usb i laptopa - będzie najwygodniej.
U mnie centralka jest za i trochę powyżej rozdzielni z bezpiecznikami. Otwórz klapę bezpieczników, od strony pedałów poświeć latarką. Jeżeli centralka jest u ciebie w tym miejscu, to powinieneś ją zobaczyć przez szczelinę nad bezpiecznikami lekko po prawej. U mnie jest czarna wielkości.... mydelniczki, i ma czarną naklejkę z napisami Switch OFF SET. Od strony pedałów nie zauważyłem jej.
-
Witam czy przy zmianie baterii rozkoduje mi się pilot ?
jak wygląda jego ewentualne kodowanie ?
-
bo zmianie baterii pilot się nie rozkodowuje.... u mnie się nie rozkodował. Po prostu wymieniłem baterię i działa dalej.
-
Witam, jest to mój dbiut na forum.
Podłączę się pod temat bo też mam w swoim santku jeden pilot.
2005r 2,0 CRDi.
Znalazłem pilota samokodującego za 30 zł z poisem jak kodować z pilota na pilota.
Podają że pasuje do więkrzości alarmów z kodem stałym na 433,92 Mhz.
I tu moje pytanie czy do mojego by pasował, ewentualnie jak sprawdzić jaki kod ma mój santek.
Pozdrawiam
-
Witam,
maciekw wielkie dzięki za fotki, dopytam jeszcze czy dobrze rozumiem, że klapa bezpieczników to ta sama co pokrywa złącza OBD i to tam trzeba szukać tej centralki.
Pozdrawiam
-
Witam, jest to mój dbiut na forum.
Podłączę się pod temat bo też mam w swoim santku jeden pilot.
2005r 2,0 CRDi.
Znalazłem pilota samokodującego za 30 zł z poisem jak kodować z pilota na pilota.
Podają że pasuje do więkrzości alarmów z kodem stałym na 433,92 Mhz.
I tu moje pytanie czy do mojego by pasował, ewentualnie jak sprawdzić jaki kod ma mój santek.
Pozdrawiam
Hej, niestety tego pilota nie zakodujesz już to przerabiałem , tak samo nie ma mozliwości zakodowanie pilotów ze stanów można je kupić za kilkanascie dolarów ale działaj w innym zakresie Mhz
-
Witam,
maciekw wielkie dzięki za fotki, dopytam jeszcze czy dobrze rozumiem, że klapa bezpieczników to ta sama co pokrywa złącza OBD i to tam trzeba szukać tej centralki.
Pozdrawiam
Tajes! obok bezpieczników jest złącze ODB. i tam trzeba puścić oczko.
-
Witam, jest to mój dbiut na forum.
Podłączę się pod temat bo też mam w swoim santku jeden pilot.
2005r 2,0 CRDi.
Znalazłem pilota samokodującego za 30 zł z poisem jak kodować z pilota na pilota.
Podają że pasuje do więkrzości alarmów z kodem stałym na 433,92 Mhz.
I tu moje pytanie czy do mojego by pasował, ewentualnie jak sprawdzić jaki kod ma mój santek.
Pozdrawiam
Hej, niestety tego pilota nie zakodujesz już to przerabiałem , tak samo nie ma mozliwości zakodowanie pilotów ze stanów można je kupić za kilkanascie dolarów ale działaj w innym zakresie Mhz
Dzięki, trzeba sobie odpuścić i szukać innego rozwiązania. Chyba dezaktywować stary alarm i załażyć nowy z dwoma pilotami.Co byście polecali z autoalarmów?
Pozdrawiam.
-
Jeszcze raz dzięki maciekw, jak będzie cieplejsza chwila to przeprowadzę poszukiwania.
Pozdrawiam
-
@slaw: vulcan s3. mam kupiony (z allegro). jeszcze nie podłączyłem - brak czasu. może w tym tygodniu, jak mi żona z juniorem do Słupska wybędą ;)
a do teraz zainstalowałem sobie moduł komfortu - domykanie szyb. Ten zamek ma wyście na ten moduł.
-
@slaw: vulcan s3. mam kupiony (z allegro). jeszcze nie podłączyłem - brak czasu. może w tym tygodniu, jak mi żona z juniorem do Słupska wybędą ;)
a do teraz zainstalowałem sobie moduł komfortu - domykanie szyb. Ten zamek ma wyście na ten moduł.
Dzięki, będę szukał.
-
Witam
Mam pytanie do osób które kodowały piloty do Hyundai Santa Fe.
Korzystając z porad na forum odnalazłem w swoim pojeździe centralkę (posiada przelączniki SET/OFF i chciałem dokupić w sieci używany pilot celem dokodowania.
Obecnie posiadam jeden zestaw: osobno kluczyk, osobno pilot (z dwoma przyciskami otwórz/zamknij).
Niestety nie ma możliwości dokupienia takiego pilota, ale jest za to dużo pilotów ze zintegrowanym kluczykiem – posiada on trzy przyciski (otwórz/zamknij + dodatkowy do klapy tył).
Dowiadywałem się w punkcie dorabiania kluczy i pilotów czy można dokodować pilot scyzoryk w miejsce pilota niezintegrowanego i niestety panowie szpece nie byli pewni (raczej obstawiali że nie).
Moje pytani brzmi więc jaki pilot dokodowaliści (zwykły czy scyzoryk) bo niestety podane odnośniki do aukcji allegro są już nie aktualne i nie można ich podejrzeć.
Nie chciałbym niepotrzebnie wydawać kasy na piloty skoro i tak ich nie dokoduję.
Z góry dziękuję za udzieloną Pomoc i odpowiedź.
-
-
Wiem że z kluczykiem jest problem ale to da się wykonać w większym zakładzie gdzie kodują kluczyki do samochodów z immo (koszt od 250 - 300 zł, zależy czy kluczyk osobno czy zintegrowany z pilotem).
-
Witam. Jakieś 3 lata temu miałem problem z kluczykiem .. kupiłem w ASO za ok 142 zł. netto . Doszło kodowanie imo ( też w Aso ) za ok 50 zeta - czyli koszt podłączenia kompa. Czas całej zabawy w ASO to...spalenie papieroska :).
Oczywiście przed kodowaniem trzeba było kluczyk dorobić , ale to szczegół .
( a różni szpece i magicy od kluczyków wołali od 250 do 400 zeta za "surowice" + 150 do 300 za kodowanie ).
pozdro
-
Ja też dzwoniłem do ASO w Częstochowie i wygląda to tak: za 250 zł dostaje się tzw. surówkę (sam klucz niezakodowany) z nim trzeba iść do zakładu który wyfrezuje nam ząbki (koszt mi nieznany myślę że max. 20 zł). Następnie z takim kluczykiem idziemy znowu do ASO gdzie programowany jest imobilaizer (cena ok. 30 zł). W sumie wychodzi to samo co u tzw. "magika od kluczy" i dodatkowo trzeba się jeszcze najeździć. O nowym pilocie z ASO nawet nie piszę bo to kilka stówek - abstrakcja - cena nowej centralki z dwoma pilotami jest dużo niższa.
Kiedy właściwie już zadecydowałem że zmienię centralkę na nową i dorobię klucz napotkałem na taka stronę gdzie można dokupić komplet potrzebnych rzeczy:
1 pilot z kluczykiem (niezaprogramowanym)
http://www.kluczauto.eu/klucze-samochodowe?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=982&category_id=258
2. transponder
http://www.kluczauto.eu/klucze-samochodowe?page=shop.browse&category_id=164
3. i nawet taki bajer dla gadżeciarzy
http://www.kluczauto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=624&category_id=252&keyword=hyundai&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=74
Co o tym sądzicie?
Czy ktoś z was miał styczność z tą firmą i czy oferowane piloty i transpondery będą się tak na prawdę nadawały do Hyundaia Santa Fe?
Całkowity koszt zakupu wygląda nieźle - samo docięcie ząbków kulczyka też nie jest drogie a programowanie imo w ASO z tego co już pisałem powyżej to klika dyszek. Razem całość z przesyłką nie powinna przekroczyć 250 zł czyli połowa tego co chcą firmy za podobna usługę (dorobienie nowego kluczyka i pilota).
Pozdrawiam
PS
i jeszcze jedno na allegro są, a właściwie były aukcje gdzie częstotliwość pilota podawana była jako 433 MHz, zaś na tych stronach podanych przeze mnie powyżej jest to 434 MHz.
Ktoś z was wie jak to ma w końcu być?
Szkoda by było wydać kupę kasy i nie dokować nowego pilota.
Raz jeszcze pozdrawiam
-
3. i nawet taki bajer dla gadżeciarzy
http://www.kluczauto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=624&category_id=252&keyword=hyundai&
Ale bajer:) Ciekawe jak to działa? Wystarczy wsadzić kluczyk i pilot do tej obudowy czy trzeba jakoś kombinować?
-
-
A teraz pytanie za 100 pkt :) Immobilizer był w standardzie czy jako opcja? Bo właśnie zauważyłem (nigdy na to nie zwracałem uwagi), że nie zapala mi się kontrolka IMMO. Kluczyki mam 3, 2 normalne + 1 ten szary z numerkiem (do programowania?) więc wypadałoby, żeby IMMO się świecił... Może ktoś mnie uświadomi dlaczego u mnie nie sygnalizuje, że jest IMMO?:)
-
-
Może być zrobione obejście i dlatego nie sygnalizuje . Czy jak masz zapłon włączony a samochód jeszcze nie odpalony zapala się żółta kontrolka z samochodem i kluczykiem ?
No właśnie chodzi o to, że kontrolka od IMMO się nie zapala. Raczej obejścia nie ma bo kluczyki mam oryginalne i nie były zmieniane więc nie było potrzeby robić obejścia. Może po prostu nie mam tej opcji? aczkolwiek mam najbogatszą wersję wyposażenia i aż się dziwie, że nie ma IMMO. Może żarówka się przepaliła? Ma ktoś jakiś pomysł?
-
-
U mnie jednak żaróweczka:) przełożyłem na chwilę z ABS'u i się świeci... tak więc będę miał IMMO po wymianie żarówki:)
-
Odświeżę trochę temat. Mam Santa fe z holandii plus auto alarm "autowatch". Mój problem polega na tym że mam tylko jeden pilot, który ma jeden przycisk do otwierania zamykania / uzbrajania i rozbrajania alarmu. Pilot także po naciśnięciu wyłącza immobilizer. Moje pytanie czy np. Centralka od alarmów z allegro zadziała z moja instalacja i obsłuży te funkcje ?
-
Witam, BMsw i do wszystkich zainteresowanych drugim pilotem do alarmu i centralnego zamka, podziele się moim doświdczeniem w zdobyciu drugiego pilota bo tez miałem tylko jeden.
Zaczołem od serwisu- koszt 750 zł i czekac 7 dni.
Na forum znalazłem adres w Cieszynie http://www.kluczauto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=982&category_id=258&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=74
Zamówiłem otrzywiście 433 MHz za 159 zł i za 3 dni miałem go w reku.
Próbowałem zakodować u elektroników za 100 zł ale bez powodzenia (program w kompie nie ten ) więc udałem się znowu do serwisu, w 5 min za 150 zł zakodowali z pozytywnym skutkiem, Mam drugiego pilota za 309 zł a nie za 750 zł . :-)
Pozdrawiam wszystkich.
-
a ja za 100PLN kupiłem zamek centralny na allegro plus moduł domykania szyb za 50PLN i mam za 150PLN dwa piloty, nową centralkę i funkcjonalności. Stary pilot mi został aktywny, bo stara centralka dalej pracuje. Jest więc dodatkwa możliwość awaryjnego otwierania samochodu.
-
a ja za 100PLN kupiłem zamek centralny na allegro plus moduł domykania szyb za 50PLN i mam za 150PLN dwa piloty, nową centralkę i funkcjonalności. Stary pilot mi został aktywny, bo stara centralka dalej pracuje. Jest więc dodatkwa możliwość awaryjnego otwierania samochodu.
No dobrze że tak tanio a alarm gdzie, musisz nosić przy kluczyku dwa piloty? :-(
-
poprawię się. centralka z alarmem jest. więc mam dwa alarmy i dwie centralki, z czego tylko nowy na bieżąco wykorzystywany. Ale w razie przymusi, można starą centralką otworzyć drzwi, tyle, że alarm w nowej pozostanie uzbrojony
-
Witam, BMsw i do wszystkich zainteresowanych drugim pilotem do alarmu i centralnego zamka, podziele się moim doświdczeniem w zdobyciu drugiego pilota bo tez miałem tylko jeden.
Zaczołem od serwisu- koszt 750 zł i czekac 7 dni.
Na forum znalazłem adres w Cieszynie http://www.kluczauto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=982&category_id=258&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=74
Zamówiłem otrzywiście 433 MHz za 159 zł i za 3 dni miałem go w reku.
Próbowałem zakodować u elektroników za 100 zł ale bez powodzenia (program w kompie nie ten ) więc udałem się znowu do serwisu, w 5 min za 150 zł zakodowali z pozytywnym skutkiem, Mam drugiego pilota za 309 zł a nie za 750 zł . :-)
Pozdrawiam wszystkich.
Chciałbym Cię zapytać czemu nie kodowałeś pilota według zasad opisanych na tym forum - Czy po zakupie nie dało się tego zrobić, czy po prostu nie umiałeś? Też już dawno chciałem kupić od tego dostawcy pilota za 159 zł, ale jakoś zeszło. Teraz się obawiam że będę musiał płacić podwójnie za zakup i kodowanie, a to już nie taka fajna inwestycja (cena nowej centralki jest niższa).
-
W miom santku wymacałem ręką że nie ma przełącznika na centralce i dla tego nie robiłem tego sam a też nie czułem się na siłach żeby rozbierac centralkę i robić mostki na druku.
Pozdrawiam.
-
Pod tym linkiem:
http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewtopic.php?f=4&t=5216 (http://http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewtopic.php?f=4&t=5216)
piszą koledzy iż nie da się zakodować w centralce nowego "czystego" pilota bez wizyty w ASO (manewr z przestawianiem przełącznika działa tylko z pilotami używanymi). Tak więc sumując koszty i taniej wyjdzie nowa centralka i dwa nowe piloty.
-
Witam . Nie zgodze się z poprzednikiem. Nowy pilot ( orginał) da się zaprogramować w kilkanascie ( no może w kilkadziesiąt sekund). Sam robiłem :).
U mnie jest przełącznik i nie było problemów. W przypadku gdy nie ma przełącznika należy zrobić zworkę w centralce na czas programowania - patrz posty wcześniejsze :).
pozdro.
-
Witam . Nie zgodze się z poprzednikiem. Nowy pilot ( orginał) da się zaprogramować w kilkanascie ( no może w kilkadziesiąt sekund). Sam robiłem :).
U mnie jest przełącznik i nie było problemów. W przypadku gdy nie ma przełącznika należy zrobić zworkę w centralce na czas programowania - patrz posty wcześniejsze :).
pozdro.
Nie twierdziłem że się nie da.
Po prostu zacytowałem link w którym ktoś pisze że są problemy z zakodowaniem nowego "czystego" pilota w Hyundai Cupe.
To wszystko.
Jeżeli jest inaczej to super, bo sam chcę kupić nowy pilot - używek nigdzie nie mogę odnaleźć, a jedyne źródło to ten gość z Cieszyna.
Pozdrawiam
-
Witam.
Czy Panowie wiedzą jak przypisać brelok do centralnego zamka w Santa Fe CM ?? 2007 rok ??
Pozdrawiam
-
Witam
Przyłączam się do pytania poprzednika (DjKosmit). Czy da się samemu, metoda opisaną w tym temacie zaprogramować pilota do w Santa Fe rocznik 2007 i wyżej.
Z tego co widzę wszyscy co wypowiadali się, że im się udało zaprogramować mieli Santa Fe z rocznikiem do 2006.
Pozdrawiam
-
3. i nawet taki bajer dla gadżeciarzy
http://www.kluczauto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=624&category_id=252&keyword=hyundai&
Ale bajer:) Ciekawe jak to działa? Wystarczy wsadzić kluczyk i pilot do tej obudowy czy trzeba jakoś kombinować?
Witam , zrobiłem sobie tak kluczyk , pestkę wydłubałem mozolnym zeskrobaniem plastiku z oryginalnego kluczyka i przełożyłem do tej nowej obudowy ( jest tam dedykowane miejsce, co do samego grotu to nie szukałem i nie dorabiałem tylko wyciąłem z tego co mi zostało z kluczyka po usunięciu plastiku i pestki, trzy ruchy szlifierką i jest ok. co do pilota to oryginalny przy czym w środku należy oprócz elektroniki to tylną obudowę z oryginalnego pilota po to żeby mieć uchwyt do baterii. Całość prezentuje się jak na foto
-
Ja też mam starszego santa fe z 2002 r i wczoraj dostałem pocztą zakupiony pilot (używany) a dziś bawiłem się z programowaniem go..Pilocik działa ;) chociaż nie bez problemów .Próbowałem na wyłączonej stacyjce - nic na załączonej -nic , przyciskałem guziki na przemian -nic ,trzymałem stale i też nic .W zasadzie to nie wiem za którym razem załapał ale działa .Kontrolka samochodu z kluczykiem nie zgasła ani razu - dopiero po odpaleniu silnika. Koszt 90 zł za pilot z przesyłką .Kupiłem go metodą dzwonienia do sprzedających części z rozbiórki na alle..... no i trafiłem.W miarę w dobrym stanie (może guzik otwierania trochę tępo działa ale można z czasem wymienić)Ważne że jest zapas . Centralka pod bezpiecznikami , przełącznik na miejscu - zaklejony przeźroczystą taśmą -czyli nie ruszany ;) .Jak to wygląda w nowszych modelach nie wiem .kumpel ma Trajet-a z takim samym pilotem ale nie wiem jaki rocznik .Z tego co mówił to centralka wygląda identycznie więc może w nowszych rocznikach jest tak samo.Trzeba sprawdzić czy na centralce jest taki przełącznik- jak jest to chyba będzie identycznie.Powodzenia.
-
Witam. Też mam problem z pilotami. Kupiłem na alle drogo pilota do Hyundaia. Całą procedurę programowania przeprowadziłem jak należy i nic. Jak rozebrałem piloty to okazało się ze bebechy są inne... i jestem w czarnej dziurze...Podobną są dwa typy częstotliwości:433 i 315 MHz Jak je rozróżnić, który jest który???
-
Wg numeru vin masz 433,9 MHz
http://koreacat.ru/hyundai/vininfo/KMHSC81DP5U858853/303482/
-
Witam. Też mam problem z pilotami. Kupiłem na alle drogo pilota do Hyundaia. Całą procedurę programowania przeprowadziłem jak należy i nic. Jak rozebrałem piloty to okazało się ze bebechy są inne... i jestem w czarnej dziurze...Podobną są dwa typy częstotliwości:433 i 315 MHz Jak je rozróżnić, który jest który???
Na płytce jest taka srebrna mała kostka - nie wiem jak to się fachowo nazywa - ale na niej jest nadruk numeryczny . Na moim pisze : 434,02 - może to jest to?
Z tego co wiem to inną częstotliwość mają piloty z rynku amerykańskiego i nie pasją do europejczyków
-
Na płytce jest taka srebrna mała kostka - nie wiem jak to się fachowo nazywa
Rezonator kwarcowy :)
-
Właśnie o to mi chodzi - znajduje się od strony baterii
-
Witam,
Czy wie ktoś jak zaprogramować kluczyk do IX35 (2011r)?
Złamał mi się oryginalny kluczyk, wiec kupiłem nowy zamiennik i przełożyłem do niego wszystko z oryginalnego. Jednak od przełożenia, pilot ma bardzo slaby zasięg, zamykać i otwierać drzwi mogę tylko przykładając pilot do bocznej przedniej szyby. Podobno wystarczy go zsynchronizować\zakodować.
-
jeśli działa to co chcesz zakodowywać lub synchronizować ? przyczyna musi być w czym innym
-
Czy próbował ktoś zaprogramować w Santku pilot inny, niż oryginalny? Jest taka operacja możliwa do wykonania? Tj. czy jakiś pilot uniwersalny zadziała z centralką Santka? Chodzi o samochód przed liftingiem (ten ze sterownikiem z przełącznikiem do programowania pilotów).
Mam tylko jeden oryginalny pilot, do tego niestety zepsuty. Do sterowania CZ mam zamontowaną "protezę" - tj. zewnętrzny sterownik, ale nie jestem z niego zadowolony.
Chciałbym docelowo zrobić "scyzoryki" - czy da się dokupić pastylkę immobilisera, na którą można sklonować fabryczne kluczyki? Nie chcę niszczyć oryginalnych kluczyków, tylko dorobić dwa scyzoryki z pastylkami immo + pilotem - najlepiej sterującym fabrycznym CZ.
Jeszcze jedno pytanie - czy fabryczny sterownik Santka ma np. opcję automatycznego uzbrojenia po przypadkowym otwarciu pilotem?
-
Piloty w Santa Fe może nie są jakieś tragiczne,ale do ideału daleko. Przeszkadza mi, że wystarczy lekko musnąć pilot, zupełnie przypadkiem i centralny się zamyka i alarm uzbraja. Często tak się dzieje przy wysiadaniu rodziny z auta, kiedy nie wszyscy jeszcze zamknęli drzwi. Z drugiej strony to lepsze niż gdyby miały się same przypadkowo otwierać :lol: Ale przydała by się jakaś klapka/zasuwka na przyciski, jakiekolwiek zabezpieczenie. Co do drugiego pytania-ja mam w swoim automatyczne zamknięcie drzwi i uzbrojenie alarmu jeśli auto ma drzwi zamknięte, ale nie został zamknięty centralny, kluczyk mam przy sobie i oddalam się od auta. Wtedy sam się zamknie i zabezpieczy. Przydatna funkcja ;-)
-
Masz fabryczny alarm? Ja mam pod maską syrenę (nie wiem w sumie, czy fabryczną, czy nie - nie mam fabrycznego pilota - poza jednym, zepsutym - więc nie byłem w stanie sprawdzić żadnych funkcji zainstalowanego u mnie sterownika CZ / alarmu.
Zastanawiam się, czy jest sens walczyć o odzyskanie fabrycznego rozwiązania, czy też pójść w zupełnie inną stronę, tj. zamontować jakiś lepszy system "zewnętrzny" z nowymi pilotami - scyzorykami itp.
W obecnym sterowniku brakuje mi właśnie tego automatycznego uzbrojenia po przypadkowym otwarciu pilotem (i pozostawieniu zamkniętych drzwi), automatycznego ryglowania po ruszeniu itp. itd. funkcji.
Nie musi to wyć (nie jest wskazane nawet), nie musi "ćwierkać" przy uzbrajaniu - ma bezproblemowo zamykać i otwierać auto + to, o czym napisałem wyżej.
-
Szczerze mówiąc to nie wiem, czy jest to system fabryczny. Ale ponieważ nie widać żadnego komponentu (nawet syreny), to myślę, że to fabryka. Nawet nie wiem gdzie jest centralka :shock: Nie widać czujników w środku ale jak syn został w aucie i się uzbroił alarm to zaraz zaczęło wyć. Więc działa :mrgreen: Ale nie mam funkcji ryglowania po ruszeniu. Szkoda, bo mam to w drugim aucie i to wygodna rzecz. Tam się to nazywa antynapad.
-
To jest komplet:
http://epc.japancars.ru/hyundai/#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%3D
http://epc.japancars.ru/hyundai/#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%3D%3D
Centralka
(http://images66.fotosik.pl/921/e59329c5b9444455m.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=e59329c5b9444455)
Antena
(http://images67.fotosik.pl/921/a8f3ea372f5a895bm.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a8f3ea372f5a895b)
Pilot 95411-3A100 lub 95411-3A103
(http://images68.fotosik.pl/921/81518a5fbc4935b8m.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=81518a5fbc4935b8)
Syrena
(http://images69.fotosik.pl/920/d20de984a48bf4b0m.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d20de984a48bf4b0)
Krańcówka pokrywy silnika
(http://images68.fotosik.pl/921/aca11ee04bec1a27m.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=aca11ee04bec1a27)(http://images67.fotosik.pl/939/6e2781af54f8330fm.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=6e2781af54f8330f)
Odbój na wewnętrznej części maski sterujący krańcówką.
(http://images70.fotosik.pl/938/f5ad1691b0a2d2ebm.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f5ad1691b0a2d2eb)
W obecnym sterowniku brakuje mi właśnie tego automatycznego uzbrojenia po przypadkowym otwarciu pilotem (i pozostawieniu zamkniętych drzwi)
Post#13 http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1126&highlight=centralka :?:
Czy próbował ktoś zaprogramować w Santku pilot inny, niż oryginalny? Jest taka operacja możliwa do wykonania? Tj. czy jakiś pilot uniwersalny zadziała z centralką Santka? Chodzi o samochód przed liftingiem (ten ze sterownikiem z przełącznikiem do programowania pilotów).
Mam tylko jeden oryginalny pilot, do tego niestety zepsuty.
Można zaprogramować piloty z takim numerem jak podałem powyżej.
-
Czyli brakuje mi krańcówki i pilotów ;-)
-
Przerabiałem temat alarmu wolałem zostawić fabryczny chociaż jest bez bajerów niż zakładać dodatkowy chiński . Kluczyk i pilota do alarmu (identyczne z oryginałem przynajmniej z wyglądu) dorobił mi gość z firmy PERFEKT-SERWIS w GEMINI PARK TARNÓW ponad rok temu i do tej pory kluczyk i pilot działają bez zastrzeżeń
-
Miałeś pilota na wzór?
Trochę obawiam się sytuacji, że np. dokupionego pilota nie da się zaprogramować do mojej centralki (nie mam ani jednego sprawnego pilota). Większość używek ma starte numery części, nówka kosztuje chore pieniądze (zamiast dwóch nowych można zamontować porządny system alarmowy dobrego producenta nawet z lokalizatorem GPS ;-) )...
-
Miałem jeden pilot na wzór ale gość dobrał drugiego z katalogu. Zaletą oryginalnego alarmu jest to że można go dezaktywować oryginalnym kluczykiem jest on w jakiś sposób połączony z immobilizerem
-
Czyli otwarcie kluczykiem wyłącza też alarm?
-
Otwarcie drzwi kluczykiem nie wyłącza alarmu tylko pilotem , dopiero włączenie zapłonu powoduje że zostanie on wyłączony po upływie 15s. autko normalnie odpali. Ściąg sobie instrukcję do Santa Fe tam jest to opisane.
-
Takie coś znalazłem niedawno:
Wprawdzie zza oceanu, ale może to będzie jakaś pomoc.
-
Procedurę znam :-) Mam nawet drugą centralkę, gdyby się okazało, że oryginalna ma się niezbyt dobrze ;-)
Teraz będę miał jakieś 2-3 tygodnie przerwy, więc może zdążę zająć się tymi pilotami.
Dzięki za podpowiedzi.
Kosmos2011 - jak już pisałem - jesteś wielki!
-
Witam, mam problem z centralką, podejrzewam że padła całkowicie, piloty świecą normalnie po naciśnięciu lecz drzwi nie reagują. mam więc pytanie mogę kupić cały nowy zestaw tzn nową centralkę plus piloty i porostu podmienić to sobie?
jest to jakieś rozwiązanie czy raczej nie będzie to działać??
pozdrawiam
-
Jeżeli faktycznie padła centralka, to biorąc pod uwagę rok produkcji Twojego samochodu najprawdopodobniej wystarczy kupić centralkę, wymienić ją, a następnie zaprogramować do niej stare piloty.
-
no ale jak kupie komplet to kluczyki sa nowe:) a w oryginalnych straszny jest ten mały przycisk od otwierania:) wystarczy podmienić tylko ten sterownik? a gdzie on jest jak moge wiedziec?:)
-
My rozmawiamy o oryginalnej centralce? Jeżeli tak, to chyba nie ma z nową pilotów w komplecie...
Oryginalna centralka montowana jest do wewnętrznej skrzynki bezpieczników. Każda dokładana montowana jest "gdzieś w samochodzie" - im trudniej ją znaleźć, tym lepiej jest zamontowana 8-)
(http://img07.allegroimg.pl/photos/oryginal/50/67/79/29/5067792998)
Na tym zdjęciu centralka alarmu to jest to z napisem "santa fe" białym pisakiem.
Zerknij sobie na filmik z postu #12 - tam jest idealnie pokazane, gdzie znajduje się ta centralka - dokładnie na niej znajduje się ten przełącznik stosowany do programowania pilotów.
-
ale nowa tzn nie oryginalna tylko jakiś zestaw w sklepie z elektronika:) i da się taki zabieg wykonać żeby to po prostu podmienić?
-
Podmienić się nie da. Da się obejść (ja tak mam zrobione i chcę właśnie przywrócić stan pierwotny). Gdybyś miał piloty oryginalne na sprzedaż, to daj znać ;)
-
obejść tzn jak? założyć ja jakby nie zależnie całkowicie? :) nie ma problemu jak tylko z tym zrobię to piloty mogę sprzedać:)
-
Dokładnie tak - wpina się niezależną centralkę do instalacji samochodu a o starej zapomina.
-
witam czy posiada ktoś może schemat jak zrobić ta zworkę na płytce
-
Macie może namiary gdzie można kupić pilot do santka?
-
-
Czy pilot z elantry lll lift bedzie dało sie zakodować do santafe?
Pilot wygląda tak samo jak z santafe.
[ Dodano: 2016-07-27, 15:18 ]
Miał ktoś już do czynienia z pilotami z Aliexpress?
Są nowe i nie drogie ale jak z jakością?
(http://oi65.tinypic.com/ru5ult.jpg)
-
Od tygodnia jestem w posiadaniu Santa Fe z 2001 2,4 L. Wymieniłem w pilocie baterię licząc, że centralny zamek zadziała. Przeczytałem cały temat i kilka innych, stosowałem się do instrukcji kodowania pilota i bez skutku. Centralkę znalazłem, przełączyłem na set, naciskałem przycisk i nic. Blokady sprawne,bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Doczytałem, że nie świeci mi się kontrolka immobilisera, która powinna być chyba pod wskaźnikiem paliwa. Kontrolka rezerwy paliwowej też chyba nie działa. Muszę zacząć od wymiany żaróweczek w liczniku?
Będę wdzięczny za pomoc.
-
Krotkie pytanie odnosnie w temacie ....nie dziala sterowanie zamka z obu pilotow , w obu po nacisnieciu otwierania mryga dwa razy dioda i nic sie nie dzieje...przy zamukaniu nic nie mryga
-
Wymień baterie i spróbuj sparować kluczyki. ( Pod nogami kierowcy odnajdź centralkę, przestaw przełącznik w set i zamknij drzwi. Następnie trzymaj przycisk zamknięcia aż do zaryglowania, następnie otwieranie analogicznie. Potem centralka w pozycje off
-
czyli jest za slabe napiecie w bateri,dlatego nie dziala???
[ Dodano: 2017-04-05, 19:27 ]
a jeszcze jedno gdzie jest o ile jest ,bezpiecznik od tej centralki ??? mozliwe ze jest ona wylaczona dlatego brak jakichkolwiek reakcji.
-
Witam czytając posty większość pisze że jest przycisk set of tylko że u mnie niema takiego przełącznika
-
ja tez takiego nie posiadam,trzeba otworzyc puszke i zlutowac styki tak jak jest to w temacie na forum
-
Orzech2424 minęły dwa lata pd Twojego poprzedniego postu w tym temacie gdzie pytałeś o to samo. Przez ten czas mogłeś za 20 złotych zakupić na allegro ETACS (ten z przełącznikiem) i zobaczyć jak zrobić zworkę jeśli nie ma przełącznika.
-
witam wszystkich. Mam pytanie jak zrobiles ta zworke ktore gniazda ze soba polaczyles ja mam taki sam problem jak ty z gory dzieki za odpowiedz
[ Dodano: 2017-10-18, 17:43 ]
Przy otworze na wyłącznik na płytce jest nadrukowany obrys wyłącznia, a w jego obrysie dwa punkty lutownicze. Zwarłem je drutem-zworką na czs programowania. Druga osoba w tum czasie uruchamiała piloty. Po tym odłączyłem zworkę, piloty działały prawidłowo. Powodzenia
[ Dodano: 2017-10-18, 19:39 ]
Witam męczyłem się długo z zakodowaniem nowego pilota ponieważ nie mam przycisku.
Metodą prób i błędów zakodowałem nowy/używany pilot.
Nie wkładałem nawet kluczyka do stacyjki.
Zwarłem na płycie centralki luty.
W środku obrysu białej linii (SET OFF) jest 6 lutów. (załącznik foto)
Trzeba zewrzeć ten co idzie do przycisku SET, z tym co idzie do tranzystorów czy czego tam.
Wysyłam zdjęcie z opisem.
Później klikasz nowy pilot rozwierasz i gotowe !
Działa na 100% przynajmniej u mnie :)
Powodzenia.
Dla wygody odkręciłem panel pod kierownicą, i poluzowałem całą skrzynkę z bezpiecznikami.
Powodzenia !
-
W sanciaku występowały piloty 315 MHz i 433 Mhz, Mam tego pecha, że po 10 latach padły mi oba piloty. Serwis zawołał 650zł/szt dodatkowo 190 zł za zakodowanie.Z tego wychodzi, że kupno 2 pilotów to 1/10 wartości auta- kiepska kalkulacja. Czy ktoś z Was się spotkał z pilotem z dwoma przyciskami do sanciaka z kwarcem 434,02 MHz o symbolu OKA-NO6R? Czy mając takiego pilota można zakodować oferowane na allegro poloty 3 przyciskowe na 433 MHz, ew. czy można podmienić moduł komfortu kupiony na allegro i dokodować do niego inne piloty z allegro? Czy będzie problem z immo? Ew. gdzie w Polandii mogę za rozsądne pieniądze dokupić identycznego pilota jak te co mi padły?
-
https://kluczauto.eu/klucze-samochodowe/hyundai/autoklice-kompletni_259/klic-hyundai_hu09a-detail
procedura kodowania na forum. Kupiłem tam juz dwa piloty. W razie czego gość naprawia. Solidny. Mogę go spokojnie polecić.
-
Odpisali mi, że nie mają takiego pilota jak potrzebuję. Ciekawe czy będę mógł zaprogramować do swojego auta pilota z inną elektroniką o identycznej częstotliwości.
-
Udało mi się uruchomić na oryginalnych pilotach.
-
To fajnie,ale może coś więcej????
-
fachowiec z 2 pilotów zrobił jeden, który się rozkodował a dalej przypisałem pilota do centralki i działa.
-
Może wiecie dlaczego mogę zaprogramować tylko jednego pilota? Jestem w posiadaniu 3 sprawnych pilotów, wszystkie mogę dowolnie przypisać do centralki, ale działa zawsze tylko jeden. U mnie procedura kodowania jest banalna:
1. przyciskiem przy klamce od wewnątrz blokujemy zamek,
2. w centralce przełącznik na "set"
3. przyciskam pilota
4. przełączam centralkę na "off"
5. odblokowuję zamek,
-działa pilot.
-
Każde przełączenie na "set" resetuje centralkę. Musisz przeprowadzić procedurę kodowania dwóch pilotów i dopiero przełączyć na "off".
PS. Jeden chętnie odkupię :-)
-
Kupno samego pilota było prawie niemożliwe, kupiłem w komplecie ze stacyjkami- było w tej samej cenie.
-
Sposób z kodowaniem dwóch pilotów u mnie nie działa, centralka zapamiętuje tylko tego ostatniego.
-
A czy wie ktoś jak wygląda sprawa kodowania pilota w Hyundai Santa Fe sm rocznik 2006 ?
Jestem posiadaczem tego auta i kupiłem go bez pilota. Trochę to irytujące nie mieć pilota wiec postanowiłem coś temu zaradzić. Kupiłem wymaganego pilota na eBay, przeczytałem watek na tym forum, zabrałem się za kodowanie i niestety nic z tego. :-(
W moim aucie nie ma centralki takiej jaka jest tutaj opisywana. Widzę moduł komfortu pod tablicą bezpieczników kolo wtyku obd2 do niego wstawiona jest antena zdalnego sterowania i to by było na tyle. Żadnego przełącznika set/off :-(
Czy w tej sytuacji wchodzi w grę tylko kodowanie programowe ? Czy można to zrobić programem cascade ? Jeżeli tak to bardzo proszę o jakieś wskazówki.
-
Sprawdź tutaj po vin https://hyundai.afora.ru/eur/ jaką masz datę produkcji auta bo w 2006 roku już nie produkowali modelu SM.
-
Mój numer vin to ....... Zgodnie z tą stroną rocznik jest 2005. W dowodzie mam date pierwszej rejestracji 08-mar-2006. Nie wiem jaka jest historia tego auta bo nie jestem jego pierwszym właścicielem. Sprawdzałem kiedyś na stronie Hyundai to faktycznie rok produkcji był wpisany 2005, ale data dostarczenia auta 2006 :-) Bardzo to dziwne i zawsze mam problemy jak kupuje jakieś części bo są problemy z rozpoznaniem. Auto jest w Irlandii i zawsze tutaj było od nowości i na pewno jest to model sm.
Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie.
-
Na górnej belce forum jest profil i tam możesz poprawić rok produkcji na 2005-05-19 https://hyundai.afora.ru/eur/vin/kmhsc81ar5u025105/
Data 2006-03-08 to data pierwszej rejestracji
Jeśli nie masz przełącznika to spróbuj tak jak tutaj
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=550&postdays=0&postorder=asc&start=90
-
Poprawiłem rok produkcji zgodnie z Twoja sugestia. Co do zaprogramowania pilota, to jak rozumiem muszę w jakiś sposób dostać się do płyty głównej centralki modułu komfortu ? i zewrzeć styki pokazana na zdjęciu.
Czyli nie ma możliwości zaprogramować tego pilota programem cascade ? Mam ten program i kabel. program się łączy z autem bez problemowo. Pod numerkiem 10. w programie jest opcja " code saving" Nie chciałem nic tam klikać bez zapytania tutaj na forum aby niczego nie zepsuć.
-
Mam opis złącza OBD z 2000 roku i tam nie ma pinu code saving.
Spróbuj wg schematu poniżej.
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=9902&highlight=pilot
.
-
kosmos2011,
Bardzo dziękuję za Twoje zainteresowanie moim problemem.
Polutowałem zgodnie z Twoim schematem, niestety zero komunikacji. W momencie kliknięcia na code saving program się zawiesza.
Program bez problemu łączy się z innymi modułami np. z immobilizerem. Program widzi klucze cody potencjalnych błędów itd. Czy masz może jakiś inny pomysł w tej sytuacji ?
Zauważyłem, że program cascade w punkcie 3 wymaga aby podłączyć 10 pinowy kabel do jakiegoś uniwersalnego złącza wielofunkcyjnego. Odnalazłem takie złącze obok obd2. Nigdzie nie mogę znaleźć takiego adaptera. Widziałem taki kabel na jednym filmie na YouTube. Jest to kabel z jednej strony 16 pinowy obd2 żeński a z drugiej strony biały wtyk 10 pinowy też żeński. Odnalazłem też na innym forum rozpiskę tego wtyku białego, ale dotyczącej innego modelu Hyundai i z tej rozpiski wynika, że pin 4 w tej białej kostce jest odpowiedzialny za code saving. Czy jeżeli podłączę pin 7 ( k-line ) z mojego kabla obd2 z tym pinem 4 w tej białej kostce to mam szanse zakodować tego pilota ?
-
Panowie i mnie dopadł problem z niedziałającym pilotem, czy jest możliwość dołożenia przełącznika jeżeli fabrycznie do nie posiadam?
-
Na pewno jest taka możliwość. To nie jest nic trudnego. Ale pytanie jest czy warto to robić? Moim zdaniem to zupełnie się mija z celem. Zastosuj metodę opisana na stronie 7 tego wątku przez kolegę @jajcuncyrk post #102. Ja tez nie mam tego przełącznika bo w modelach nowszych Santa Fe SM już ich nie montowali. Zastosowałem metodę kolegi @jajcuncyrk i wszystko poszło bardzo gładko. Odkręcasz ten panel pod kierownicą. Potem tablice bezpieczników dwie śrubki. Na samym dole tablicy bezpieczników jest moduł. Poznasz go po tym, że wchodzi do niego taki antenowy kabel. Wyjmujesz ten kabel. Potem zdejmujesz plastikową osłonę tego modułu. Cztery zatrzaski 2 na gorze i dwa na dole. Po zdjęciu tej obudowy szukasz miejsca na płycie gdzie powinien być przełącznik. Dokładnie widać to na zdjęciu w poście u kolegi @jajcuncyrk. robisz sobie z drutu zworkę. Ja zrobiłem to ze spinacza biurowego :-D . Zwierasz na chwile dwa punkty i w tym momencie naciskasz pilota którego chcesz zaprogramować. Najlepiej poprosić kogoś aby nacisnął pilota, bo ciężko jest trzymać zworkę i naciskać pilota, bo w końcu mamy tylko dwie ręce. Pilot szybko się zaprogramował i cała operacja od początku do końca nie trwała więcej jak 30 minut. Każdy kto ma choć trochę żyłki mechanika da sobie spokojnie z tym radę.
-
Ok dziękuję za podpowiedź, tak właśnie zrobię.
-
Witam. Czy kodowaliście pilota w sposób opisany na forum czyli centralka immo set/off? Komu się udało? Czy hi scan cascade jest skuteczna? Ja posiadam jeden klucz główny M oraz mam wyciągnięty pin do immo 6 cyfrowy. Pomoże ktoś? Dziękuje.
-
Czy kodowaliście pilota w sposób opisany na forum
Tak kodowałem pilota w sposób opisany na forum i zakończyło się to całkowitym powodzeniem. Nie mieszaj kodowania pilota z kodowaniem kluczyka to dwie rożne sprawy. U mnie programem cascade nie dało się zaprogramować pilota. Napisz który rok Santaka i czy masz przełącznik set/off .
-
Próbuje zakodwoać pilota w sonacie 2001r. Pilot nowy, 3 przyciski oryginał,częstotliwość 433,92MHz. Sposób z centralka set/off nie działa. Opcja kodowania pilota casdada również nie wchodzi.Napisałe kod pin bo taki posiadam i co dziwne jak w programie chce go użyc by wejśc np. do zakładek z kluczami to pin jest 4 cyfrowy a mój ma 6 cyfr. To tak na marginesie. Mi chodzi jedynie o pilota.
-
To jest wątek o kodowaniu pilota w Hyundai Santa fe. Nie mam pojęcia jak koduje się w Sonacie. Tutaj masz wątek na ten temat :
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=10411
-
Problem w tym że u mnie to nie działa. Pilot nowy, oryginał.
-
Witam kolegów i koleżanki mam nietypowa sprawę zamknąłem auto i padł pilot drugiego nie posiadam. Auto otworzę z kluczyka ale bedzie wyl. Pilot sprawdzany nie wysyla sygnalu w aso kwota powalila mnie. Za wszelkie porady będę wdzięczny
-
Koledzy mam pytanie czy Santa Fe I z 2001 roku ma możliwość zakodowania 2 pilotów? Z samochodem miałem jednego uszkodzonego i wykodowanego, ktoś dołożył rzeźbę z uniwersalną centralką ale to wywaliłem. Naprawiłem i zakodowałem tego jednego ale znalazłem na stronie nowe piloty za 129 złotych i chciałem dołożyć drugiego na wszelki wypadek. Centralka etacs za skrzynką bezpiecznikową z przełącznikiem set-off, po zakodowaniu pilota okazało się że samochód ma alarm i to w dodatku całkeim sprawny:)
-
A ja kupiłem auto bez pilota...i takie pytanie czy można kupić i zakodować nowe piloty??czy muszę coś montować tylko nie wiem czy był tam kiedykolwiek pilot czy nie bo auto w komisie kupiłem A sprowadzone ze Szwecji i żadnych informacji nie uzyskałem odnośnie pilota
-
Odpowiedziałem sobie sam:) Mogą być dwa piloty, procedura kodowania wygląda następująco: przy wyłączonym zapłonie przełączamy centralkę na "set" naciskamy po kolei klawisze w nowym i starym pilocie, przełączamy na "off" i po problemie, cała procedura trwa 30 sekund. Ważne nie włączamy zapłonu tak jak to ktoś opisywał, bo wtedy kodowanie nie działa, musimy również używać starego pilota przy kodowaniu, bo użycie tylko jednego powoduje wykasowanie drugiego i na odwrót. Piloty w rozsądnej cenie kupiłem na www.kluczauto.eu nie są to oryginały ale dobre zamienniki kupiłem do teścia do Xsary Picasso kluczyk i po zakodowaniu też działa bezproblemowo. Jeśli masz kolego centralny zamek to sterowanie pilotem musi być. Który to rok? Albo będziesz miał kodowanie bezpośrednio do centralki tak jak w moim staruszku, albo przez OBD.
-
masło maślane...czy jest ktoz kto jasno i wyraznie opisze jak zakodowac pilota??? "przy wylaczonym zaplonie" co to ma byc??????w ktorej pozycji ma byc klucz??? jedni zamykaja drzwi inni ???? nie napisali czy zamykali...ryglowali???czy nie ryglowali drzwi...
-
czy jest ktoz kto jasno i wyraznie opisze jak zakodowac pilota???
100 razy już napisane w tym wątku. Czego jeszcze nie rozumiesz ? Może poczytaj od poczatku a nie wypisujesz po naście znaków zapytania.
-
....no wlasnie...zapraszam Ciebie do lektury bo nie przeczytales tutaj nic a twoj post nie wnosi nic do sprawy i jest zbedny .Jesli jestes taki madrala to z tych 100 razy podaj minimum 5.Wiele postow zostalo tu usunietych bo konta kilku forumowiczow juz nie istnieja. Kilka wzmianek jest na przedostatniej oi ostatniej stronie ale sa to informacje nie konkretne.
-
Mogą być dwa piloty, procedura kodowania wygląda następująco: przy wyłączonym zapłonie przełączamy centralkę na "set" naciskamy po kolei klawisze w nowym i starym pilocie, przełączamy na "off" i po problemie, cała procedura trwa 30 sekund
Kolego, sprecyzuj "naciskamy po kolei klawisze w nowym i starym pilocie".
Czy najpierw w nowym wszystkie klawisze po kolei a potem w starym po kolei każdy przycisk czy po kolei tzn najpierw w nowym przycisk "zamknąć" potem w starym "zamknąć", następnie w nowym "otworzyć" potem w starym "otworzyć". I czy na pewno najpierw w nowym potem w starym, bo jeden nieprzemyślany błąd i nie tylko nie zakodujemy dwóch pilotów ale możemy sobie zablokować jedyny działający jaki mamy...Dobrze mówi karino13, niech ktoś to opisze dokładnie i precyzyjnie, krok po kroku, bo wciąż jest wiele nieścisłości.
-
moze z innen manki...opisze procedure wedlug mnie a Kosmos niech jako spec tylko potwierdzi czy jest ona prawidlowa
zamykamy drzwi i ryglujemy je od wewnatrz czyli przelaczamy przycisk przy wewnetrznej klamce do otwierania drzwi. Wkladamy klucz do stacyjki ,klucz z napisem "M" i przekrecamy go o jedna pozycje w prawo nastepnie przelaczamy w skrzyneczce ETACS przelacznik na pozycje "Set" . Nastepnie przyciskamy przycisk na pilocie centralnego zamka "zamknij" nastepnie "otworz" . Podobno zasygnalizuje to auto kierunkowskazami. Nastepnie przelaczamy w Etacs przelacznik na pozycje "OFF" wyciagamy klucz ze stacyjki a nastepnie otwieramy drzwi.
-
....no wlasnie...zapraszam Ciebie do lektury bo nie przeczytales tutaj nic a twoj post nie wnosi nic do sprawy i jest zbedny ..
Przyszedłem na to forum w poszukiwaniu metody zaprogramowania pilota zdalnego sterowania w samochodzie Hyundai Santa fe SM 2005. Znalazłem ten watek przeczytałem go i wedle tego co tu jest napisane zaprogramowałem sobie pilota w kilka minut. Opisałem jak to zrobiłem kilka postów do tylu. Nie kumam dlatego czemu zamiast czytać prostą procedure pienisz się tutaj i wypisujesz po kilkanaście znaków zapytania.
Zobacz sobie post w tym wątku o numerze #102. Potem przeczytaj post #121. Jak z tego nic nie zrozumiesz to daj sobie spokój i idź do kogoś kto ma podstawowe pojecie o samochodach, aby zrobił to za Ciebie.
[ Dodano: 2018-05-20, 07:42 ]
@vanhelsing
Zapomnij o starych pilotach.Jak kupiłem auto nie miałem żadnego pilota.Interesują Cię tylko te piloty które pragniesz zaprogramować. Jeżeli masz przycisk na centralce, daj go w położenie SET. Zakoduj jeden pilot wciskając przycisk otwórz, potem drugi to samo, potem daj przycisk w pozycje OFF. Wszystko powinno działać. Bynajmniej tak to zadziałało u mnie.
P.s Kluczyka nawet nie wkładałem do stacyjki miałem go w kieszeni :-)
-
Ok.dzięki. Mam jeszcze pytanie-w jaki sposób jest powiązany alarm z immobiliserem i centralnym zamkiem w Santa Fe? A konkretniej-czy można wyłączyć alarm pozostawiając działający centralny i immobiliser? A jeśli tak to jak?
-
no i niestety zadna z metod nie pomogla nawet zmiana puszki z przelacznikiem oraz montaz przelacznika w oryginale....
-
Cześć.
Co w przypadku gdy w module nie ma przełącznika "set"? Jest jakiś "domowy" sposób na zakodowanie pilota czy trzeba magika od programowania pilotów? Z góry dzięki za wszelakie podpowiedzi.
-
Czy po przelutowanju nowych przyciskow trzeba cos kodoac?
-
Ja lutowałem nowe przyciski i nic nie musiałem robić
-
Uff, właśnie zakodowałem nowego pilota centralnego zamka. Pilot swego czasu zakupiony na Ali..., centralka ETACS bez przełącznika SET. Dla swojej wygody w miejsce przełącznika dolutowałem dwa przewody długości ok. 25 cm i wypuściłem je na zewnątrz modułu, są dostępne w każdej chwili. Stosując procedurę opisaną na forum pilot został przyjęty przez system.
-
Już 2x się przewinął ten temat, ale wcześniej nikt nie odpowiedział.
Jakiś czas temu pilot przestał działać i inaczej mruga po naciśnięciu tj. 2 długie błyski zamiast serii krótkich. Najwyraźniej coś chce w ten sposób zasygnalizować. Czy ktoś wie co?
I drugie; sprzedaży widzę są oferowane piloty 315 i 433 MHz. W moim na kwarcu pisze 434.02. Czy to jest jakiś specyficzny; czy komuś udało się taki zaprogramować?