Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna
1
i40 VF / Odp: Wymiana radia/navi
« Ostatnia wiadomość przez sanek123 dnia Dzisiaj o 20:58:32 »
Na kolejny swój temat odpowiem samemu. :)

1. Radio zmieniłem.

2. Wybór padł na chińczyka, Joying JY-UZD11N8. Model na 2023 rok, Android 12, Snapdragon QCM6125, 8GB RAM, 128GB ROM, 11,6" o rozdzielczości fHD. Android Auto działa przez aplikację zewnętrzną po kablu i bezprzewodowo. Korzystałem chwilę na początku, ale z racji Androida i możliwości instalowania zewnętrznych aplikacji, AA już nie potrzebuję.

3. Mimo że ekran zasłania panel, ramkę kupiłem. Trzeba odciąć trochę dołu i spiłować boki, żeby zmieścić jednostkę. Elementy montażowe z dedykowanego radia nie pasowały. Należałoby jeszcze zrobić dodatkową ramkę w technologii druku 3D, bo patrząc od boku widać dziurę i szarą obudowę jednostki.

4. Wiązkę z interfejsem (nie jest to canbus jak napisałem wyżej) trzeba kupić, żeby było sterowanie z kierownicy. Tutaj nadal jest problem, przyciski voice control, odbierz i zakończ rozmowę mapują się tak samo, jakby miały tę samą rezystancję. Jak będę mieć chwilę, to poszukam rozwiązania. W sumie mało rozmawiam jeżdżąc, więc nie przeszkadza aż tak bardzo.

5. Wtyczka w klapie bagażnika jest, ale nawet jak podłączy się oryginalną kamerę, to nic się nie dzieje. Brak wtyczki 16pin za radiem.

6. Z tego co się orientuje, wtyczka do głośnika centralnego.

7. Tej wtyczki nie udało mi się rozpracować.

Dodatkowo: wyciszyłem drzwi, poprowadziłem nowe kable i zamontowałem DSP, wzmacniacz i głośniki Focala (przód trójdrożne, tył zespolone dwudrożne + sub). Jakość nieporównywalnie lepsza. Jest mocniej, głębiej i więcej szczegółów u góry pasma.
2
i40 VF / Odp: Szarpanie przy dodawaniu gazu
« Ostatnia wiadomość przez Okruch dnia Dzisiaj o 19:54:15 »
Kolego jak wywala jakieś błędy to pierwsze co to podłączyć komputer.
3
ix35 EL / Odp: Dpf 1.7
« Ostatnia wiadomość przez Albi dnia Dzisiaj o 19:14:04 »
Cześć wycinać nie zamierzam ale nie wiem dlaczego teraz jak jest ciepło wypala się co 100 km a zimo było 400 km może się komuś przyda opcja że Star stop przy wypalaniu auto nie zgaśnie
4
i30 GD / Odp: Dławienie silnika 1,4 CRDI
« Ostatnia wiadomość przez Robsson79 dnia 11 Maj 2024, 23:34:30 »
rozbierana była pompa w baku? czy tylko te "zewnętrzne" sitko? błędów nie sypie? u mnie sypało błędem P1186 i wchodził w tryb serwisowy 2800 obrotów i koniec. po zgaszeniu silnika ponowne uruchomienie kasowało problem do momentu wysypania błędu. 
5
i30 GD / Odp: Skrzynia biegów - zgrzyty przy wrzucaniu 3 i 4 biegu
« Ostatnia wiadomość przez dareknbr dnia 11 Maj 2024, 21:14:38 »
Klasycznie - synchronizatory do wymiany.
6
Portal / Looking for my other half for the night
« Ostatnia wiadomość przez bigkaban dnia 11 Maj 2024, 18:51:47 »
Casual dating at its finest – join the leading platform for relaxed and fun encounters!
No strings attached relationships, relax and enjoy
Genuine Ladies
Prime casual Dating
7
i30 GD / Odp: Dławienie silnika 1,4 CRDI
« Ostatnia wiadomość przez przemek480 dnia 11 Maj 2024, 17:29:48 »
Sitko jest czyste, było sprawdzane, czyszczone. Generalnie auto jeździ bez problemu.
Co jakiś czas zaraz po odpaleniu albo po przejechaniu kilku km, auto traci moc. Można rozpędzić do ok. 90km i koniec. Najgorzej jest jak zacznie się wyprzedzać a tu nagle brak mocy i trzeba się ratować i szybko rezygnować z wyprzedania, co bezpieczne nie jest.
Wygląda to tak jakby auto traciło turbo, miało zapchany DPF, albo wchodzi w tryb serwisowy - np. wypalanie DPF.
Gdy brak jest mocy, po jakimś czasie silnik tak jakby "kichnie" i już silnik pracuje tak ja należy.
8
i30 GD / Odp: Dławienie silnika 1,4 CRDI
« Ostatnia wiadomość przez Robsson79 dnia 11 Maj 2024, 10:29:53 »
sprawdź sitko w baku. nie dużo roboty można samemu to zrobić. 30 min. roboty
9
i30 GD / Dławienie silnika 1,4 CRDI
« Ostatnia wiadomość przez przemek480 dnia 10 Maj 2024, 15:59:18 »
Cześć,
Mam problem z I30 silnik 1,4 CRDI. Auto co jakiś czas ma objaw taki jakby się dławiło. Słabo się rozpędza, brakuje mocy. Usterka pojawia się co jakiś czas. Była robiona regeneracja filtra DPF, ale dalej usterka występuje. Może ktoś mi podpowiedzieć co można sprawdzić? Pompowtryski ok.
Jaki można zakupić interfejs diagnostyczny aby można było sprawdzić parametry silnika podczas jazdy? Interfejs taki, który byłby swoimi możliwościami zbliżony do VCDS dla koncerny VW.
Z góry dziękuję za wskazówki i pomoc.
10
i40 VF / Odp: Wymiana rozrządu w 1,7 crdi
« Ostatnia wiadomość przez Franek61 dnia 10 Maj 2024, 12:24:18 »
Witam Wszystkich ! Komplet rozrządu w 1,7 CRDI wymieniony na INA, cena całej operacji (olej dałem  mój) - 2,2 tys. Jednak był problem, bo jednej śruby od wtrysku nie dało się wykręcić i ... się urwała. Mechanik zrobił to na szpilkę i  w związku z tym mam pytanie: czy tak się robi, czy nie powinien nawiercić i wstawić tulejkę i wkręcić nową śrubę? Gdzieś wyczytałem, że wiercenie jest ryzykowne, bo ktoś przy takiej operacji uszkodził kanał wodny i wkręcił szpilkę na klej. Co Wy na to, czy mam się bać , że coś mi walnie w trasie?Oczywiście nie wiem, czy mój mechanik tak zrobił, że uszkodził w głowicy kanał wodny, bo nawet jakby uszkodził, to pewnie by się nie przyznał😀.
Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna