HyundaiKlub.pl

Auta i problemy => Santa Fe (2006- => Wątek zaczęty przez: smuggie w 19 Październik 2014, 20:54:11

Tytuł: [Santa Fe CM] piszczenie przy skręcaniu i przyspieszaniu
Wiadomość wysłana przez: smuggie w 19 Październik 2014, 20:54:11
Na niewielkich prędkościach podczas skręcania kierownicą słychać piszczenie, taki sam dźwięk słychać podczas szybkiego przyspieszania od 0 kmh. co to może być? poziom płynu od wspomagania w normie
Tytuł: [Santa Fe CM] piszczenie przy skręcaniu i przyspieszaniu
Wiadomość wysłana przez: DriverOpolskie w 19 Październik 2014, 21:21:50
Smuggie,u mnie przy przyśpieszaniu też piszczy,ale to moja żona :) Sorry za OT. Nie napisałeś gdzie piszczy. Czy to jest odczuwalne w kierownicy ? Piszesz o płynie,więc chyba myślisz o wspomaganiu. Ono wyje,gdy brak płynu,lub gdy układ jest zapowietrzony.
Tytuł: [Santa Fe CM] piszczenie przy skręcaniu i przyspieszaniu
Wiadomość wysłana przez: spidigon w 20 Październik 2014, 09:24:26
Może luźny pasek.
Tytuł: [Santa Fe CM] piszczenie przy skręcaniu i przyspieszaniu
Wiadomość wysłana przez: smuggie w 20 Październik 2014, 11:52:11
nie jest odczuwalne w kierownicy, identyczny dźwięk dochodzi jak mocno przyspieszę i identyczny jak po prostu skręcam przy malych prędkościach. A może to wina tego, że któryś z pasków jest wilgotny? Coś mi tam na niego cieknie.
Tytuł: [Santa Fe CM] piszczenie przy skręcaniu i przyspieszaniu
Wiadomość wysłana przez: spidigon w 20 Październik 2014, 14:49:12
Mokry pasek może jak najbardziej piszczeć.
Tytuł: [Santa Fe CM] piszczenie przy skręcaniu i przyspieszaniu
Wiadomość wysłana przez: pgaz w 23 Październik 2014, 13:27:23
Cytat: "smuggie"
identyczny dźwięk dochodzi jak mocno przyspieszę i identyczny jak po prostu skręcam przy malych prędkościach.


Geometria opony piszczą ? Guma o takich właściwościach ?
Tytuł: [Santa Fe CM] piszczenie przy skręcaniu i przyspieszaniu
Wiadomość wysłana przez: DriverOpolskie w 23 Październik 2014, 16:17:27
A jak w CM rozwiązane jest wspomaganie ? Pompa jest na pasku ?Jeżeli na pasku,a pasek nie jest OK,wyślizgany luźny,to przy skręcie pompa stawia opór i może być pisk.