« Ostatnia wiadomość przez Prem68 dnia 20 Maj 2024, 15:21:39 »
Witam podczas wymiany łożysk kół tylnych okazało się że stare są zapieczone z przegniłą blachą kotwiczną są tam też szczęki bębnowe hamulca postojowego nowy komplet ciężko kupić i stąd moje pytanie czy ktoś przerabiał temat modyfikacji tego hamulca z tradycyjnego na bardziej nowoczesny z hamulcem na zacisku ? Pozdrawiam Przemas ;-) a może ktoś ma namiary te na części nowe lub używane , ;-)
« Ostatnia wiadomość przez bandzior13 dnia 20 Maj 2024, 11:52:38 »
A to nie idzie jedną wiązką przewody do głośnika, gwizdki, do lusterek ogrzewanie i sterowanie położenie plus dodatkowa sterowanie szybami i centralnego zamka od strony kierowcy jest tego więcej . W santa fe jest rozwiązane dobrze konsola do opuszczania szyb gdyż zablokowanie szyb nie wyłącza możliwości kierowcy sterowania nimi. więc pewnie idzie jeszcze przewód na wszystkie drzwi od przełącznika blokady szyb. W drugim aucie jak włączę blokadę na szyby to z panelu w drzwiach kierowcy mogą opuszczać tylko szybę po stronie kierowcy.
« Ostatnia wiadomość przez klimek2 dnia 20 Maj 2024, 10:37:41 »
Dzięki, to jest dokładnie to czego szukałem! Tylko nie rozumiem czemu z przodu w drzwiach jest poza gwizdkami przy szybie tyle kabli do głośników w drzwiach... Myślałem z obejdzie się bez rozbierania tapicerki ale niestety.
« Ostatnia wiadomość przez Adamek 1985 dnia 20 Maj 2024, 06:41:43 »
Mechanik przejechał się autem i zgasł w czasie jazdy i już nie chce odpalić. Może ktoś ma pomysł co się dzieje. Auto podłączone pod kompa i wywala błąd połączenia ze sterownikiem silnika.
« Ostatnia wiadomość przez Darkam123 dnia 19 Maj 2024, 17:09:06 »
Witam . Panowie podpowie ktoś jak wyciągać krok po kroku egr w i40 1.7 crdi oraz gdzie znajduje się czujnik położenia wałka rozrzadu? Występuje u mnie błąd p0018, świeci się check co jakiś czas i auto jest zamulone.