Ostatnie wiadomości

Strony: Poprzednia 1 ... 8 9 [10]
91
i30 GD / Rozrząd wymiana
« Ostatnia wiadomość przez ALen dnia 11 Kwiecień 2024, 13:43:44 »
Cześć. Orientuje się ktoś jak teraz kształtują się ceny wymiany kompletnego rozrządu (łańcuchy, ślizgi, koła, napinacze etc) w silniku 1,4 CRDI? Chodzi o kompletną cenę - części plus robocizna. Ewentualnie czas naprawy. Dzięki
92
Matrix / ix20 / Odp: Ikonka czujników przy nowych felgach
« Ostatnia wiadomość przez zuczek dnia 11 Kwiecień 2024, 09:22:51 »
Sprzedawca twierdzi że zaprogramowałem konkretne pod mój model auta i że powinno wykryć samo po przejechaniu kilku KM
93
i30 FD / Odp: W jaki sposób sprawdzić stan łańcucha rozrządu?
« Ostatnia wiadomość przez Akustyczny dnia 11 Kwiecień 2024, 07:47:11 »
U mnie przy tych 292tys silnik o dziwo był ok. Bardziej blacha z tyłu i jakość hyundaiowska już wychodziła i sprzedałem za 2,6tys z felgami dodatkowymi. Przyszedł czas na diesla ze stajni fiata i kończę swoją długa historię z koreańcami.

Hehe, coś o tym wiem. W moim nie opłacało się już łatać błotników i progów. Wszystko zgniło w ekspresowym tempie gdy przekroczył pewien wiek.
94
i30 GD / Odp: I 30 kombi -co to może być?
« Ostatnia wiadomość przez kammbel dnia 11 Kwiecień 2024, 01:20:56 »
Tylko po co ten ciężarek? ;D
Sporo rdzy!? E wyolbrzymiasz, nalot na elementach zawieszenia które są od nowości jeszcze i bez luzu to standard ;). Jeszcze drapałem trochę bo chciałem zabezpieczył. 8)
Na Twoim zdjęciu to sporo rdzy widać ;)
95
Matrix / ix20 / Odp: Ikonka czujników przy nowych felgach
« Ostatnia wiadomość przez ...kuba... dnia 10 Kwiecień 2024, 19:26:15 »
To pytanie raczej do wulkanizatorów zajmujących się TPMS.. Dopytaj sprzedawcy, czy dopisał czujnikom numery ID fabryczne dla Twojego VIN (sklonował fabryczne czujniki na podstawie VIN), czy ustawił tylko częstotliwość a nowe ID czujników ktoś już musi doprogramować Ci w samochodzie.. Przede wszystkim diagnostyka komputerowa i odczyt czego dotyczą błędy w układzie TPMS.
96
i30 GD / Odp: I 30 kombi -co to może być?
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 10 Kwiecień 2024, 17:22:48 »
Ja takie coś miałem na sankach silnika w getzie. To chyba tylko ciężarek bo tylko kawał metalu to było przykręcone. Jak jednak widzę, też całkiem sporo masz rdzy pod spodem....
97
i30 FD / Odp: W jaki sposób sprawdzić stan łańcucha rozrządu?
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 10 Kwiecień 2024, 17:20:30 »
U mnie przy tych 292tys silnik o dziwo był ok. Bardziej blacha z tyłu i jakość hyundaiowska już wychodziła i sprzedałem za 2,6tys z felgami dodatkowymi. Przyszedł czas na diesla ze stajni fiata i kończę swoją długa historię z koreańcami.
98
i30 GD / I 30 kombi -co to może być?
« Ostatnia wiadomość przez kammbel dnia 10 Kwiecień 2024, 16:39:38 »
Witam,
Nie raz oglądałem moje auto od spodu, zawsze mnie coś ciekawiło na co mi nikt nie potrafił odpowiedzieć.
Co to jest  za metalowa kostka na środku zawieszenia? Jest luźna. Po prostu tam jest i stuka :P
99
ix35 EL / Odp: Ciągłe wypalanie dpf 1.7crdi
« Ostatnia wiadomość przez magic89 dnia 10 Kwiecień 2024, 14:40:35 »
Ja mam 2.0 crdi 4wd i powiem Ci tak.
-Zły olej powoduje że silnik jak osiągnie temperature robocza zacznie ciągle wypalać DPF ( musisz mieć olej do diesla z dpf) patrz też na klasyfikacje Acea
-Odma jak przepuszcza to też dpf może zacząć świrować,
-Lejący wtrysk /wtryski
- ktoś wgrał że jest nowy filtr dpf a wcale go nie wymieniał/regenerował

Podjedź do mechanika i niech sprawdzi korekty wtryskiwaczy, później dowiedz się jaki olej silnikowy ci wlali... Jak z beczki to obstawiam na 99% że to wina oleju, bo warsztaty mają oleje do zwykłych diesli albo takich które nie są aż tak "czułe" na siarczany itp.
U mnie mechanik wlał olej z beczki 5w30 i co chwilę czyściło dpf, wymieniłem na valvoline 5w30 mst c3 i problem ustał aż znowu przyszedł czas i oddałem samochód na regenerację turbo i w standardzie wymienili olej ( znowu te same objawy - silnik rozgrzany dpf zaczyna szaleć)  przy 295 tyś km wyciągłem dpf i oddałem do czyszczenia. Problem z dpf pożegnany. Wtryski jeszcze nie leją ale czas się już zbliża.
Co do świec żarowych to prawda, na początku silnik ma "złe" spalanie i może przyspieszyć zapchanie filtra

P. S olej wymieniam sobie już sam  8)
100
i30 FD / Odp: W jaki sposób sprawdzić stan łańcucha rozrządu?
« Ostatnia wiadomość przez Akustyczny dnia 10 Kwiecień 2024, 14:24:05 »
Akurat w getzie 1.3 i przebiegy 292tys popychacze tylko dłychać było po długim postoju i przy zapalaniu na mrozie.

Oj to chyba różnie.. mój był zagazowany i od 210k się zaczęło tak, że po postoju stukało nawet i parę minut :) Z czasem to się tylko wydłużało, a 292k nawet mój nie dożył, bo 264k i na szrot ;)
Strony: Poprzednia 1 ... 8 9 [10]