Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna
1
i30 GD / Instalacja antenowa
« Ostatnia wiadomość przez Ryszard12 dnia Dzisiaj o 15:40:42 »
witam wszystkich !
mam prośbę , czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jak działa i z czego się składa instalacja antenowa  i30 benzyna 2013 r ?  . Od jakiegoś czasu ( prawdopodobnie po wymianie akumulatora) coś się z radiem zaczęło dziać , ciągle gubi sygnał i szuka stacji a jak znajdzie to chwilę pogra i szuka dalej . Jaka może być przyczyna ? proszę o pomoc bo chciałbym normalnie posłuchać radia w samochodzie
2
ix35 EL / Wyposażenie auta
« Ostatnia wiadomość przez Sowa dnia Dzisiaj o 09:05:55 »
Witam mam pytanie jak można zobaczyć , znaleźć wyposażenie auta. wiem że po vinie ale gdzie i jak.
Chodzi konkretnie planuje zmienić kierownicę i czytam że może wystarczy zmienić kierownicę z tempomatem i być może będzie tempomat na obecną chwilę brak.ale jak to dokładnie mogę sprawdzić
3
i40 VF / Odp: I40 VF 2.0 GDI - Znikajacy olej
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 02 Maj 2024, 14:30:25 »
Gdyby uszczelniacze zaworowe tyle oleju puszczały to by kopcił podczas zapalania. Zajechane pierścienie olejowe. Jak płukanka nie zadziała znaczy, że nie zapiekły się a ktoś przegrzał silnik lub ten model ma taką wadę.
4
Matrix / ix20 / Odp: Dołożenie doświetlania zakrętów
« Ostatnia wiadomość przez Dzius dnia 02 Maj 2024, 07:47:41 »
Gdzieś to już tutaj było. Mam takie samo auto i gdzieś tam w jakimś katalogu można było to sprawdzić. Okazuje się, że niestety w tej wersji tego nie ma jak tego zrobić. Producent zastosował inną wiązkę przewodów, żeby nie było łatwo.
5
i40 VF / Odp: Stukanie silnika 2.0 GDI
« Ostatnia wiadomość przez ...kuba... dnia 01 Maj 2024, 18:13:35 »
Albo mhm.. piston slap ::)
6
i40 VF / Odp: Stukanie silnika 2.0 GDI
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 01 Maj 2024, 11:47:42 »
Takie zużycie oleju to raczej kosmos. U mnie w getzie silnik 300tys i było ok 300/1250. Pewnie masz zajechane pierścienie olejowe. Może silnik był przegrzany. A stuki to sprawdź czy czasem to nie panewki skoro bez pasków też jest ten efekt.
7
i30 GD / Odp: Skrzynia biegów - zgrzyty przy wrzucaniu 3 i 4 biegu
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 01 Maj 2024, 11:40:51 »
Najpierw sprawdź linkę odmiany biegów. U mnie w getzie na końciu byłą taka okrągła główka z tuleją metalowo- gumowa i  tam guma pęka i cieżej biegi wchodzą.  Gdyby coś było ze skrzynią to raczej wątpliwe by sychronizatory sie zużyły i też 1 bieg razem.
8
i30 GD / Odp: Skrzynia biegów - zgrzyty przy wrzucaniu 3 i 4 biegu
« Ostatnia wiadomość przez dorsiu dnia 01 Maj 2024, 11:15:33 »
Olej do skrzyni wszedł Mannol 75W-85, dzięki za info, będę powoli wykluczał poszczególne elementy.
9
i30 GD / Odp: 1.6 tgdi Trzęsie na biwgu jałowym
« Ostatnia wiadomość przez ...kuba... dnia 01 Maj 2024, 11:02:03 »
Tak jest znany problem z oprogramowaniem i różnicy w zachowaniu z włączoną klima i bez, rozwiązaniem jest aktualizacja oprogramowania.
10
i30 GD / Odp: Skrzynia biegów - zgrzyty przy wrzucaniu 3 i 4 biegu
« Ostatnia wiadomość przez ...kuba... dnia 01 Maj 2024, 10:59:20 »
Na jaki olej wymieniłeś? Sprawdź czy są wycieki oleju ze skrzyni od strony sprzęgła, wygląda jakby sprzęgło nie wysprzeglalo, można spróbować je odpowietrzyć, potem sprawdzić czy linki od lewarka biegów chodzą luźno oraz mechanizm wybieraka przy skrzyni. Dalej skrzynia do rwania i ocena sprzęgła i skrzyni pod kątem wycieku od strony walka sprzęgła
Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna