HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => S-Coupe / Coupe / Veloster => Wątek zaczęty przez: jasiuekonom w 10 Listopad 2009, 17:38:01
-
Witam, Panowie, pytanie za 100 pkt. Tak z ciekawości zmierzyłem dzisiaj przyspieszenie swoją skorupka i nie zachwycająco wyszło, a wynik był następujący 13,46 sekundy do setki. W ile wasze s-coupe rozpędzają się do tej prędkości? Co może być przyczyną tak słabych osiągów.
Pozdrawiam
-
wynik zły i niezły zarazem :)
bo fabryka podaje 11.2 s
mówili gdzieś ze w w 10 letnim aucie wynik tren spada o sekundę czyli 12.2 s
a ten Twój czas to masz z 1 przejazdu czy z kilku i wyciągnięta Średnia ??
pozdrawiam
-
Nie, to jest tylko z jednej próby, leciuśko (ale minimalnie naprawdę) pod wzniesienie, ale takie małe, że ciężko okiem je wyłapać. Mi się wydaję, że to zły wynik. Miałem wcześniej golfa III GT 1.8 90 koni, który był dużo cięższy i z lekko zajechanym silnikiem i miałem 12 do 100, czyli moim zdaniem jest tragicznie ;(;(
PS: Dane techniczne czytałem, ale chciałem usłyszeć opinie użytkowników LS, jaki czas ich samochody osiągają.
-
A jak mierzyłeś czas i prędkość? Stoper i prędkościomierz w desce samochodu?
Pamiętaj, że prędkościomierz zazwyczaj przy 100km/h zawyża o około 5-6km/6 ale to najlepiej sprawdzić GPSem i wtedy rozpędzać do tych np.105 wskaźnikowych jeżeli jest zawyżane to wskazanie. Jeżeli chcesz mieć pewność to na TYM SAMYM odcinku zrób pomiar najpierw w jedną stronę a potem w drugą. Wyeliminujesz w sporym stopniu problem ze zmianą wysokości i przy okazji będziesz widział czy ta różnica aż tak znacząco wpłynęła na wynik.
-
Już dzisiaj nie chciało mi się na stacje jechać, więc nie chciałem kursować bo już rezerwa, ale moim zdanie i tak wynik ten nie jest zadowalający, golfa mierzyłem na tym samym odcinku i w tym samym kierunku, trochę się zawiodłem, myślałem, że LS'y trochę lepiej latają. ;(;(
-
moze i lepiej lata od golfa bo moze tam ostro licznk przekłamuje mój wzgledem GPS ma 100km/gdy na liczniku jest 101-102km/h a u kumpla w golfie 2 przekłamuje o 11 km/h
-
Szerokość opony, powiew wiatru, czas reakcji, stan silnka i wiele innych czynników wpływa na pomiar no i jeszcze jeden najważniejszy bo nie moc się liczy tylko moment obrotowy :D
-
Jedno trzeba Skupowi przyznac, w srodku czuje sie wieksze przyspieszenie i predkosc niz jest naprawde,dlatego wydaje sie szybkie,ale wlasnie kolo 11s do setki jest,glownie przez slaba skrzynie biegow
Silniki Alpha sa zywotne,opoznienie zmiany biegu,lekki poslizg na starcie i mozesz nawet 2s dluzej jechac, 13s to duzo,tyle Uno 1.1 60s mialem
Ja nawet nie chce probowac mierzyc przyspieszenia,no chyba ze bym od dwojki zaczynal, bo szybka zmiana z jednynki na dwojke jest zabojcza dla naszego gearboxa
AAAAAAaa i najwazniesze...ja nie mam katalizatora :) Usun sobie to odrazu bedzie fajniej latal
-
bo nie moc się liczy tylko moment obrotowy :D
a Tu VW miał 15 Nm przewagi :P
-
AAAAAAaa i najwazniesze...ja nie mam katalizatora :) Usun sobie to odrazu bedzie fajniej latal
Teraz chory jestem, ale trochę się wykuruję, to pojadę do mechanika, żeby zobaczył czemu śmierdzi mi w aucie i od razu mi katalizator wywali.
Jedno trzeba Skupowi przyznac, w srodku czuje sie wieksze przyspieszenie i predkosc niz jest naprawde,
To muszę przyznać, w porównaniu do golfa III, to w naszych skorupkach cholernie czuć prędkość.
a nawet nie chce probowac mierzyc przyspieszenia,no chyba ze bym od dwojki zaczynal,
Ja wczoraj jak sprawdzałem, to do dechy i 1, szybka zmiana biegu na 2 i dalej praktycznie w miejscu stoję bo kapcia palił mi tak długo. Spróbuję jeszcze trochę delikatniej na początku żeby mniej mielił.
Jeszcze jedno takie pytanie co do katalizatowa, co mam wspawać zamiast niego?? Strumienice czy po prostu kawałek rury wydechowej??
-
nie daj sie orznac,zeby Ci mechanik zabral katalizator(na skupie dostaniesz minimmum 200zl) ,a wspawaj rureo takiej samej srednicy,ja tak mam i jest super
-
na skupie dostaniesz minimmum 200zl
W skupie czyli?? Za złomowisku czy gdzie??
a wspawaj rureo takiej samej srednicy,ja tak mam i jest super
A jak z przeglądem?? Nie przyczepią się, że nie ma katalizatora??
-
na skupie,czyli w internecie wpisujesz swoja miejscowosc i "skup katalizatorow", najczesniej prywatnie kolesie sie tym zajmuje,podjezdzaja,kasa do raczki i zabieraja kata,potem pewnie do wiekszego odbiorcy to wysylaja i zarabiaja prowizje
bez rury raz mialem na przegladzie robiona analize spalin,wczesniej co prawda przyjechalem zagrzanym autem i zalanym pare litrow w baku Vpowera - spaliny wyszly w normie dla auta z katem dla tego roku :)
-
Aha, zaraz poszukam, a co do tego przyspieszenia, proszę wypisywać jeśli ktoś z was sprawdzał, jak to wygląda. Ja się swoim bardzo zasmuciłem.
-
W moim przypadku nigdy nie mierzyłem przyspieszenia bo nie chce sie zdziwic, ale powiem szczerze, ze ze startu z AUDI A4 1.9TDI 90KM jest co robić jednak daje sie rade i to mnie cieszy choć wiem że liczy sie moment obrotowy, masa itd. ale ważny jest też rok auta. więc przypuszczając w moim LS-ie jest przyspeszenie identyczne co w twoim tylko że ja mam instalacje LPG.
Pozdrawiam
-
No jak dajesz radę z 1.9 tdi, to na pewno twój się lepiej zbiera od mojego. A co do LPG, to też będę zakładał, bo mi strasznie dużo pali. Już byłem się dowiadywać. Będę zakładał instalację gazową BRC z sterownikiem stag IV (chyba dobrze to sformułowałem). U mnie w okolicy taki właśnie gaz to koszt 2,4 tys. z tym, że korek gazu obok wlewu PB. Wtedy to już całkiem chyba będzie zamulał ;(
-
kolego ja też mam LS-a i instalacje BRC AT90E zwykły a nie sekwencja pali około 9 w normalnej jaździe oczywiście LPG. ale różnica jest kolosalna na LPG a PB. wymień kable i świece i spróbuj wtedy a jak LPG bedziesz miał to zobaczysz jaka jest różnica LPG a PB uwierz. to ile ci pali PB??
I propo korka obok wlewu PB to nie polecam bo jest mało miejsca i na dodatek nie funkcjonalnie wtedy bedzie lepiej wstaw wlew LPG w zderzaku pod błotnikiem tak ja tak mam przynajmniej korozja nie wyskoczy przy korku PB.
-
Ale o jaką różnicę chodzi?? Że na gazie lepiej jeździ?? A ze spalaniem jest tak, że na 12,5 litra Pb95 (czyli za 50 zł) przejechałem 135 km. A jeżeli już będę montował gaz to chyba sekwencję, bo dojść, że ma słabe osiągi to jeszcze gorzej może być na zwykłym gazie.
-
chodzi o taką różnice że na benzynie mam około 20% więcej mocy niż na LPG.
Strasznie dużo benzynki Ci pali bo aż 9,5l Pewnie ostro dajesz po obrotach co??
Ja mam zwykłą instalacje bo od gazowników słyszałem że dla 12-sto zaworowych jest lepiej taką mieć.
-
9.5 l na 100 ? to GT pali przy normalnej jedzie.
Kup STP do czyszczenia wtrysków zalej Vpower Racing albo jakieś dobre 98 :p i go przegoń powinno pomoc. a jak filtr powietrza ?
-
Pali mi tyle nie przekraczając 2,5 tys obrotów, i może maks 2 razy lekko przypieczony kapec :) Filtr powietrza bardzo rześki. A co do tego, że do 12-stki lepszy zwykły gaz, to słyszałem odwrotnie. Byłem pytać u gazownika 2 dni temu i powiedział, że koniecznie sekwencja bo inaczej będzie spory spadek mocy, więcej będzie palił niż na sekwencji i prawdopodobnie będą występować strzały. Poza tym mam zamiar długo pojeździć tym autkiem bo mi się fajne trafiło więc zainwestuje w sekwencję. Ale to dopiero za jakiś czas bo spłukany jestem i nie pracuję narazie.
-
No jak dajesz radę z 1.9 tdi, to na pewno twój się lepiej zbiera od mojego. A co do LPG, to też będę zakładał, bo mi strasznie dużo pali. Już byłem się dowiadywać. Będę zakładał instalację gazową BRC z sterownikiem stag IV (chyba dobrze to sformułowałem). U mnie w okolicy taki właśnie gaz to koszt 2,4 tys. z tym, że korek gazu obok wlewu PB. Wtedy to już całkiem chyba będzie zamulał ;(
Do S-coupe to tylko i wyłącznie STAG300-4 + dobre elektrozawory(ja mam troche lipę) i parownik i różnicy w benzynie a gazie nie dostrzegniesz.
-
Panowie zejdźcie z tematu LPG bo zaraz zamkną i na tym się skończy....
-
Nadal zwracam się z prośbą o pisanie ile wasze LS'y mają do setki :)
-
KONIEC OT !!
Mój LS w automacie miał lekko poniżej 10s do setki (średnia z kilkunastu pomiarów).
Kat był wycięty i miałem głowicę z wałkiem od GT. Lekko pomieszane w ECU.
-
miałem głowicę z wałkiem od GT. Lekko pomieszane w ECU.
To w takim razie pojawia się teraz pytanie, jaki koszt głowicy z wałkiem od GT (łącznie z wymianą) i w jaki sposób miałeś pomieszane w ECU (jaki koszt tego i gdzie tego można dokonać). 10 s to bardzo ładny wynik jak na LS'a. W sumie to takie moje marzenie,żeby mój właśnie miał ok. 10 s do setki.
-
Głowicę miałem z przypadku bo od LS`a nie mogłem dostać. Mieszanie w kompie było niezbędne po tej "pomyłce" bo go zalewało. Robił mi to koleś metodą prób i błędów. Wymieniona była pamięć w ECU na taką, którą dało się programować i kosztowało mnie to 200zł. Nie był to żaden profesjonalny tuning bo auta nawet hamowni nie widziało - była to raczej zabawa w garażu ale się udało.
-
No to wspaniale ci się to udało, skoro mój ma do setki ponad 13s a twój miał 10 i to jeszcze w automacie. Ja się bardzo zbulwersowałem swoim autkiem i jego przyspieszeniem ;(
-
Dzis dokonałem pomiarów na PB i LPG po trzy próby od 0 do 100km/h
rezultat jest następujący po wyliczeniu średnich:
LPG: od0-100km/h 13,34s
PB 95: od 0-100km/h 11,98s
Wynik nie stawia wielkiej rewelacji ale ja jestem zadowolony z niego.
Pozdrawiam
-
No widzisz, tyle co ty masz na gazie, ja mam na PB, to nie wiem ile będę miał na gazie, 16 sekund chyba ;(
-
a nie masz żadnych obiawów zużycia kabli WN albo świec typu szarpanie itd?
-
No właśnie chyba nie mam żadnych objawów, pali dosłownie w ćwierć sekundki, czy ciepły, czy zimny, nic nie szarpie, tylko ta dziurka jak się do dechy depnie kolo 3 tys obrotów, żadnych innych objawów nie ma.
-
tylko ta dziurka jak się do dechy depnie kolo 3 tys obrotów, żadnych innych objawów nie ma.
Jaka dziurka?? zanik mocy??
-
No takie coś, że jak jadę sobie powolutku na pierwszym biegu i depnę do dechy to przy 3tys. obrotów jest taki pół sekundowy zanik mocy i tak na każdym biegu jak mu deptam do dechy. (tak jak turbo dziura) :D