HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => S-Coupe / Coupe / Veloster => Wątek zaczęty przez: Sikorek w 13 Kwiecień 2012, 11:34:41
-
Witam!
Chciałem prosić o poradę.
A mianowicie :
posiadam Hultaja S-coupe Gt
mój problem polega na tym,że kiedy wciskam gaz do dechy auto jedzie normalnie tylko do momentu kiedy turbina zaczyna pompować,-gdy zapali się pierwsza czerwona lampka - samochód szarpie , dusi się zachowuje się jak by miał padaczkę :( obrotek stoi w miejscu a doładowanie rośnie.
Na postoju wszystko ok, kręci się do 6500 bez problemu
wymienione :
filtry wszystkie
kable WN
świece
Przewody podciśnieniowe
Co to może być?
Na starym forum był temat,ale o Ls'ie,i nie ma zastosowania w moim przypadku, a może ktoś z Was miał podobny problem?
Pomożecie?
[ Komentarz dodany przez: IgoReCzeK: 2012-10-04, 09:01 ]
Tagowanie tematu.
-
Pompa paliwa lub przepłyowmierz jak dla mnie.. Udaj sie do mechanika i sprawdź ile pompuje (powinieneś mieć coś w stylu wentylka na listwie wtryskowej)
-
Dzięki za odzew.:)
Jutro sprawdze...
-
Odkręć troche turbinki ze śruby masz tam pod maską regulacje cofnij na śrubie kontrę i lekko śrubkę wykręć ,,lekko"!
-
Turbinka ładuje dobrze, nawet trochę ponad serie :evil:
a jeżeli dobrze rozumiem to mowa o zaworze 'wastegate' - upustowym spalin
Ups.. :oops: zapomniałem dodać , że turbinka to garett T25... sorki :oops:
wastegate przełożony z poprzedniej seryjnej ustawiony na 0,5 bar...
[ Dodano: 2012-04-14, 19:05 ]
zadam trochę może dziwne pytanie...czy brak intercooler'a może powodować takie objawy...
-
MAP-sensor, jak i kontroler cisnienia na listwie wtryskowej do sprawdzenia.
-
jak sprawdzić kontroler ciśnienia?
MAP sensor??
-
a zalozyles swinie czy tylko zmiana turbo = zwiekszenie doladowania?
MAP-sensor, jak i kontroler cisnienia na listwie wtryskowej do sprawdzenia. :-/
tam chyba nie bylo MAPa tylko standartowo MAF .? :-/ ale ja sie nie znam nie mialem tego i mnie to nie interesuje bardzo.
-
S-coupe to dośś dziwne auto, tu fotka(znawcy będą wiedzieli) :) :
(http://img39.imageshack.us/img39/6004/imag0019c.jpg)
-
o prosze, ale sie nie spodziewalem w takim wykonaniu tylko bardziej tradycyjnie. swoja droga to wygloda jak sterownik gazu z podlanczonym cisnieniem gazu hehe.
-
I tu się nie mylisz, zasada jest bardzo podobna do określonego obszaru instalacji LPG.
A fotka tak na szybko bo immobilizer+alarm+centralny zamek w pseudo wykonaniu poprzedniego właściciela zżerały moje nerwy i miałem jeszcze co nieco rozebrane po usuwaniu tych "udogodnień", więc raz, dwa pod deche, fota i na forum :)
A kolega niech wybłyska sobie błędy :D Juz to tutaj gdzieś dawałem z pozostałości po mojej tłumaczonej serwisówce.
-
Dzięki za sugestie..za wybłyskiwanie się wziąłem najpierw..niestety żarówka nie świeci...a jest i to na pewno nie spalona a wszystko robiłem według instrukcji...
Najwyżej wymontuje map sensor i sprawdzimy co w trawie piszczy
a co do świnki to może kiedyś na pewno :lol: tymczasem standard ...
a doładowanie delikatnie większe bo 0.5 bar
-
Nie radze kompa wyciągać bo i tak nic nie sprawdzisz, czym :]
Żeby wybłyskać błędy trzeba najpierw zamontować żaróweczkę której w standardzie nie ma, podobnie żaróweczka przypominająca o zapięciu pasów.
Przy stanie obecnym jak zapodasz wieksze ciśnienie to zapewne przy pierwszym lepszym dodaniu gazu korbowód wyjdzie bokiem :]
P.S
Odnośnie obrotów G4EKT kręci sie na 6200obr/min a nie 6500obr/min
-
W kompie można sprawdzić pojemności kondensatorów, diody tranzystory...
a co do żaróweczki: ''niestety żarówka nie świeci...a jest i to na pewno nie spalona''
i dlatego podejrzewam albo instalacje albo kompa..:(
możliwe że obrotek kłamie...bo jest 6500 jak w pysk strzelił :)
a korbowód jeszcze się nigdzie nie wybiera ;-) mam nadzieje ;)
-
mój tez na obrotku pokazuje 6500
-
napisz do mnie na pw zdzwonimy się może najlepiej powiem ci co jest bo za dużo pisania miałem to samo a sprawa jest błacha i nie kombinuj nic z kompem
-
8-) ok. dzieki