Ostatnie wiadomości

Strony: Poprzednia 1 [2] 3 4 ... 10 Następna
11
i40 VF / Odp: Temperatura silnika Wariuję
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 17 Maj 2024, 23:18:49 »
Widzę, że wymieniono już wszystko co można było. A UPG też zostało wymienione czy nie?
12
i40 VF / Temperatura silnika Wariuję
« Ostatnia wiadomość przez Narybek dnia 17 Maj 2024, 23:10:54 »
Witam serdecznie wszystkich klubowiczów. Pewnie było sporo było takich tematów, lecz z moim przypadkiem borykam się od prawie 8 miesięcy w tym odwiedzone 4 warsztaty i 5 różne osoby próbowały naprawić problem w moim I40 2012 r. 

Problem zaczął się najpierw z podnoszeniu temperatury w każdym z możliwym podjęciu jazdy samochodem. W warsztacie stwierdzono wymianę chłodnicy oznajmiając, że problem został rozwiązany. Odebrałem samochód i problem nadal był, temperatura skakała jak szalona. W dodatku w zbiorniku wyrównawczym był olej. Oddałem ponownie im auto stwierdzono potrzebna jest wymiana chłodnicy olejowej. Odebrałem auto dalej problem z temperatura nie został usunięty. Oddałem samochód do drugiego mechanika poleconego od znajomego. Mechanik stwierdził wymianę termostatu i czujnika temperatury. Lecz po tej wymianie problem nie zniknął. Oddałem ponownie. Sprawdzono pompę wody, wyczyszczono cały układ chłodzenia ponownie. Powiedzieli ze to uszczelka pod głowica. Zadzwoniłem do kolejnego mechanika opisałem mu problem on stwierdził wymienić cały silnik i będzie po problemie.  Bardzo mnie to dziwiło, bo wąż do termostatu był cały czas nabrzmiały i gorący nie dało się go ścisnąć. Rozmawiałem z kolejnym mechanikiem, który stwierdził wymieć korek ciśnieniowy. Gdy to zrobiłem temperatura silnika skacze, lecz tylko w momencie specyficznej jazdy samochodem:

Temperatura podnosi się w momencie, kiedy jadę szybciej niż 120 km/h w momencie, kiedy zwolnię temperatura spada

Kiedy jadę mniej niż 120 jest w stanie przejechać bez problemu około 150-200km następnie trzeba zatrzymać odczekać i ruszać dalej.

Nie mogę włączyć klimatyzacji na chłodzenie, bo z automatu temperatura skacze do góry. Gdy zmiennie na grzanie, temperatura nie spadnie od razu musze włączać chłodzenie i grzanie powtarzając ta czynność kilka razy. Kiedy zacznie grzać na nowo temperatura natychmiastowo spada w dol.


Moje pytanie jest proste czy jest tutaj jakikolwiek uczony, który jest w stanie podrzucić pomysł co to może być?
13
ix35 EL / Ale on kręci
« Ostatnia wiadomość przez prrzemho1981 dnia 17 Maj 2024, 20:17:39 »
Witam. Przeglądałem różne tematy na ten temat ale albo ktoś pisze że nie odpala w ogóle albo że na ujemnych temperaturach albo znowu nie taki silnik . Problem wygląda tak że z reguły odpala normalnie od strzała raz trzeba dłużej pokręcić a dwa razy się zdarzyło że kręciło po kilka razy dłuższa chwilę aż zaskoczył . Dzieje się tak od mniej więcej od 2 tygodni średnio dziennie na 10 odpaleń 2 robią problemy . Świece wymienione nie pomogło .
Pozdrawiam .
14
Santa Fe (2006- / Odp: łańcuch rozrządu jakiej firmy
« Ostatnia wiadomość przez pjastrzab dnia 17 Maj 2024, 17:41:19 »
olej wymieniam  co 10 12 tys  i z pewnego miejsca i nie jeżdżę jak dziadek  ale to automat  wiec sam biegi zmienia
https://www.auto-doc.fr/hepu/13853675
https://www.auto-doc.fr/bga/16469506
https://www.auto-doc.fr/herthbuss-jakoparts/16614025
15
i20 / [i20 PB] Błąd P0141
« Ostatnia wiadomość przez kuczka76 dnia 17 Maj 2024, 14:07:49 »
Witam wyskoczył check engine  pokazuje błąd P0141 który  sygnalizuje usterki w obwodzie grzejnym czujnika tlenu O2
Co to oznacza w praktyce ,ktoś się z tym mierzył, co trzeba wymienić ewentualnie ? 2012 r 1.2 benzyna
16
i40 VF / Odp: [i40 VF] Kierownica nie grzeje.
« Ostatnia wiadomość przez Mniwoj dnia 17 Maj 2024, 13:40:04 »
Udało Ci się rozwiązać problem?
17
Santa Fe (2006- / Odp: łańcuch rozrządu jakiej firmy
« Ostatnia wiadomość przez Anazar dnia 17 Maj 2024, 09:57:15 »
Łańcuchy nie lubią jazdy na zbyt niskich obrotach i niskiej jakości podrabianego oleju sprzedawanego na „Alletanio”

Sprawdziłeś jakie są dostępne i ceny?

Wypisz jaki masz wybór.
18
i20 / Odp: Kilka pytań odnośnie modelu I20 BC3
« Ostatnia wiadomość przez Chris_M dnia 16 Maj 2024, 23:56:34 »
Mnie się wydaje, że to jest całkiem sensowne rozwiązanie, bo po co palić światła do dziennej jazdy, jeśli samochód ma zaciągnięty ręczny hamulec i nie jedzie :)
19
i20 / Odp: Kilka pytań odnośnie modelu I20 BC3
« Ostatnia wiadomość przez radik79lodz dnia 16 Maj 2024, 23:35:08 »
Przyzwyczajenie z innego samochodu innej grupy.
20
i20 / Odp: Kilka pytań odnośnie modelu I20 BC3
« Ostatnia wiadomość przez Chris_M dnia 16 Maj 2024, 20:45:07 »
Nie sądzę, a przynajmniej ja takiej możliwości nigdzie nie zauważyłem.
A do czego jest Ci taka możliwość potrzebna?
Strony: Poprzednia 1 [2] 3 4 ... 10 Następna