HyundaiKlub.pl
Portal => Portal => Wątek zaczęty przez: speedmaster w 27 Styczeń 2012, 20:50:38
-
Jeszcze kilka lat temu stosunkowo niewielu klientów w USA poważnie rozważałoby zakup nowego modelu marki Hyundai, jednak notowane ostatnio wyniki nie pozostawiają wątpliwości: ten koncern bardzo szybko uczy się na błędach i w pełni zdaje sobie sprawę, że modele solidnie wykonane i atrakcyjne dla oka prędzej czy później zwrócą uwagę potencjalnych nabywców.
(http://www.samar.pl/flib/200/600/265646c383f0369d755b.jpg)
Jak wynik z najnowszego raportu firmy analitycznej J.D. Power and Associates dotyczącego roku amerykańskiego, Hyundai ma obecnie najbardziej przywiązanych do marki klientów w Stanach Zjednoczonych.
W badaniu chodziło o ustalenie, jakie odsetek klientów, decydujących się na zakup nowego modelu samochodu, ponownie wybierze auto tego samej marki co wcześniej.
Z wynikiem na poziomie 64%, pierwsze miejsce w rankingu przywiązania klientów do danej marki samochodów zajął w Stanach Zjednoczonych Hyundai. Firma wyprzedziła tym samym marki Ford i Honda, które uplasowały się ex aequo na drugim miejscu z wynikiem 60%. Na miejscu trzecim znów mamy dwie marki: to BMW oraz Kia, których wynik to 59%.
Średni wynik dla całej branży wynosi 49%.
Autorzy raportu wskazują na duży skok, aż o 17% pp, który w rankingu lojalności klientów odnotowała rodzima marka Jeep (51%).
Dodajmy, że pierwsze miejsce Hyundai w rankingu J.D. Power and Associates to nie jedyny sukces marki na rynku amerykańskim w ostatnim czasie. Otóż Hyundai Elantra został w tym miesiącu uhonorowany główną nagrodą jako najlepszy model wśród samochodów osobowych w Ameryce Północnej. Werdykt ogłoszono podczas targów motoryzacyjnych NAIAS 2012 w Detroit.
Źródło: http://www.samar.pl
-
teraz to trudno się dziwić. Hyundai robi takie bryki po 2010 roku, że podobają się zarówno w USA jak i Europie. Do tego przystępna cena przy niskiej awaryjności, to osłabi pozycje aut niemieckich, które zaczynają przegrywać pod względem awaryjności. Takie atuty bez wątpienia przywiązują do marki, bo każdy chce jeździć wygodnym i bezawaryjnym samochodem.
-
Ciekawe gdzie wiarygodność tych badan ?
Przez 10 lat nie widziełem żadnej "KIA" u USA :)
Widziałęm za to jednego Peugeota.
Hyundai też jest rzadkością, plasowany coś jak Dacia u nas.
Wiec stąd może przywiązanie do marki.
Nie to, że sie czepiam, ale na rynku USA porownanie KIA czy Heńka do BMW czy Hondy to jakaś pomyłka :mrgreen:
-
to prawda elantra jest najlepiej sprzedawanym samochodem w USA w roku ubiegłym, przecietny Amerykanin zapytany o dobry samochód za nieduze pieniadze bez namysłu odpowiada hyundai, w Stanach krążą obecnie kawały o samochodach niemieckich które tam sa uwazane za bardzo awaryjne szczególnie wv i opel, ich sprzedaż tam drastycznie spadła,