HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i40 VF => Wątek zaczęty przez: jaceksto w 27 Marzec 2020, 22:17:57
-
Witam Panie i Panowie, zakupiłem i40, crdi 1.7 116 KM z 2011r i borykam się z nieprzyjemnym, głuchym rezonansem w kabinie.
Nieważne jak szybko jadę, zależy to tylko od obrotów a zaczyna się to od 1800obr na każdym biegu, nawet na postoju.
Czy ktokolwiek spotkał się z taką przypadłością?
Koło pasowe wydaje się być dobre.
-
Cześć,znalazłeś może rozwiązanie problemu. Ja mam u siebie bardzo podobne objawy. U mnie jest to przy 2 tyś. obr. Dźwięk bardzo męczący w czasie jazdy, coś jakby dudnienie, burczenie. Wydaje mi się że jest to wina nieszczelnego wydechu, jakiegoś przedmuchu ale nie bardzo mam czas jechać na podnośnik.
-
Koledzy, może znaleźliście rozwiązanie problemu?
Mam identyczny w samochodzie z 2015 FL. Czyli nienaturalne buczenie, delikatne drżenie tak od okolo 2000 obrotów, odczuwalne nawet na drążku zmiany biegów. Byłem 2 razy w serwisie, jednak za każdym razem stwierdzali że wszystko jest w porządku.
Żona ma toyote avensis 2.0 D4D i tam do 3000 jest cisza. Słychać szum wiatru i opon. Silnik słyszalny tylko przy dodawaniu gazu a w i40 ten hałas jest ciągły od 2000 obrotów. Do 120 km/h można jakoś kombinować jeżdżąc do 1800 obrotów ale na trasie szybkiego ruchu lub autostradzie to totalna męczarnia. Zauważyłem u siebie że przy 2800 obrotów zaczyna drgać pedał gazu. Hałas jest podobny do tego jakbym miał wycięty katalizator, nie umiem do końca tego opisać.
Jest to pierwszy serwis z którym muszę się wykłucać i który tak mnie zbywa. Możliwe że naprawa może być kosztowna więc przeciągają do końca gwarancji.
Przebieg mam znikomy bo nie całe 60 tys. km.
Przejechałem sie prawie identycznym i40, tj. z mocniejszym silnikiem i tam takich hałasów nie było.
Może macie jakiś sposób aby serwis podszedł do tego na poważnie lub jakieś sugestie co może być przyczyną takich odgłosów.
-
Cześć, u mnie problem został rozwiązany. Pomogła wymiana dwumasy.