HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Getz => Wątek zaczęty przez: Tiesto83 w 19 Luty 2016, 09:22:33
-
Mam problem ze wskaźnikiem ilości paliwa w baku (wersja zegarów z komputerem).
Strzałka raz działa, raz nie. Przy czym częściej nie.
Wyjąłem całą puszkę z zegarami i zauważyłem, że może to być problem z jedną z dwóch wiązek (tą większą) odchodzącą do zegarów. Po prostu, jak poruszałem kostką, to wskazówka idzie w górę
Wychodzi, że któryś z przewodów do kostki nie zawsze styka.
Czy możecie mi powiedzieć, który z przewodów jest odpowiedzialny za wskaźnik paliwa (wskazówkę)? W załączniku zdjęcie podejrzanej kostki.
-
http://hyundaiklub.pl/forum/dload.php?action=file&id=15
http://www.fotosik.pl/zdjecie/f19717f569dbea40
-
Mam ewidentnie brak łączenia na kostce za kokpitem. Zdarza się, że nie działają kierunkowskazy. Zdecydowane uderzenie otwartą dłonią w zegary przywraca je do życia.
Wyjąłem zegary i spróbowałem połączyć kostkę maksymalnie sztywno. Rezultatu brak. Jest na to jakiś patent? (nowej kostki nie kupię bo nie będę umiał złożyć wiązki)
-
Witam mam problem ze wskaźnikiem paliwa. Od pewnego czasu mam problem z tankowaniem albo fałszowaniem wskaźnika paliwa. Na pulpicie wyskakuje rezerwa jadę na stacje tankuje ok10-15litrów paliwa i pistolet odbija pełno ale zawsze poczekam i próbuje dalej dolać ale nic to nie daje(pełen bak). wsiadam do samochodu przekręcam kluczyk i jak wskazówka się unormuje to wskaźnik pokazuje pół zbiornika paliwa. Ostatnio jak tankuje do pełna wskazówka wychyli się tylko do 1/4zbiornika. moje pytanie brzmi można jakoś zajrzeć do zbiornika bądź przeczyścić styki bo coś szwankuje. miał może ktoś podobny przypadek? Jak temu zaradzić aby wróciło wszystko do normy?
-
Używaj funkcji szukaj temat już istnieje.
Jak już będziesz zaglądał do zbiornika paliwa to wymień filtr paliwa siateczkę 31090-1C800.
Wskaźnik poziomu paliwa ma numer 94460-1C100.
Oba elementy dostępne tylko w ASO.
.
.
-
Raczej pływak się blokuje i nie idzie do góry więc nie wskazuje max. Może wpadł jakiś paproch i blokuje. Za czasów malucha to lubiło się tak blokować od rdzy ze zbiorników stacji.
Trzeba rozebrać i na sucho poruszać w górę i dół pływakiem. Wtedy wyjdzie czy coś się blokuje czy wskaźnik do wymiany.
-
W moim ASO wskaźnik poziomu paliwa jest to 280, flitr po 35.
-
I jak się to skończyło?
-
No nie skończyło się i dalej jeżdzę na licznik:)
Brak czasu na grzebanie w kostce i baku.
Ale coby nie mówić na forum wszystko opisane jest :)
-
I jak się to skończyło?
Mały update.
Pływak okazał się sprawny. Ale jak już się do niego dobrałem, to wymieniłem filtr siateczkowy.
Uszkodzony był moduł wkaźnika paliwa na zegarach. Kupiłem używaną deskę i działa. Tylko kilometry przebiegu się nie zgadzają. Ale to raczej już nie do zmiany.
-
Tylko kilometry przebiegu się nie zgadzają. Ale to raczej już nie do zmiany.
To ci ogarnie kazdy elektronik samochodowy.
Zimne luty przy wskaźniku paliwa też da sie naprawic