HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Atos / Atos Prime => Wątek zaczęty przez: maciejpa w 30 Sierpień 2013, 18:59:31
-
Witam, niedawno kupiłem atosika 1999, przejechałem sie troche i było ok ale biją mu tarcze przy hamowaniu oraz powyzej 80km/h. W takim przypadku to wystarczy je wymienic i po sprawie. Sek tym że mieszkam na dalekiej północy w norwegii i jak sie zamawia towar to przychodzi po tygodniu do sklepu. Jak sciagnałem mu koło to wszystko w rdzy, może to jest powód, jutro przeczyszcze zaciski i je rozruszam ale zastanawiałem sie czy jakbym tarcze przeszlifował papierem sciernym do metalu to cos by dało...jak sadzicie ? nawet po zrobieniu tych 200 km tarcze dalej sa rdzawe tam gdzie scierają sie z klockiem, widocznie autko musiało troche stac a drugie pytanko to jak ruszam autem to piszczy mi pasek alternatora przez chwile...jak sie go napina..alternatorem czy jest jakis napinacz ?
-
Z tego co na zdjęciu to regulacja jest alternatorem.
(http://images61.fotosik.pl/120/4f34611fe9640172m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4f34611fe9640172)
-
dzieki..to faktycznie napina sie poluzowaniem sruby, jak w starych autach. A co do hamulców ?
-
Papier nic nie da jak sa wżery - moze uda ci się usunać jeszczę troche rdzy ale bicia nie zmniejszysz.
Niestety trzeba czekac na nowe tarcze.
-
jak ktoś ma tokarke to przetocz
-
powyzej 80km/h.
na dalekiej północy w norwegi
A gdzie tam przy Nordkapie można takie zabójcze prędkości osiągać? ;)
Kup nowe tarcze, albo przetocz (choć usługa w Norwegii pewnie będzie kosztować więcej niż nówki).
Jedyny domowy sposob na oszlifowanie tarcz jest...dość niebezpieczny
-
Jedyny domowy sposob na oszlifowanie tarcz jest...dość niebezpieczny
No na taką rzeźbę to bym się nie zdecydował jednak ;-).