HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Matrix / ix20 => Wątek zaczęty przez: Kotolot w 20 Sierpień 2021, 13:49:07
-
Cześć,
niestety mój Matrix wyzionął ducha. Przez ok 6 lat przejechałem nim 77 tys. km. Skończył z dziurą w bloku (prawdopodobna przyczyna to luz na panewce) i wyrwanym rozrusznikiem który doprowadził do spalenia instalacji pod maską. Przebieg 216 tys. km, raczej nie prawdziwy:) Będę tęsknił, bo fura była prima sort, a ilość miejsca w środku jak dla mnie idealna. W związku z tym, znikam z forum. Dzięki za wszystkie porady i informacje jakie przez lata tu znalazłem.
P.S. Po Matrixie zostalo mi torchę części, chętnie odstąpie je za kawałek wartości kolegom forumowiczom.
https://www.olx.pl/d/oferta/czesci-hyundai-matrix-CID5-IDKXu9o.html
-
Polecam IX20 benzyna 1.6 . Ma większy bagażnik i lepszy silnik.
-
Niestety ix20 jest mało popularny i nie ma ofert w niskich cenach. Sam patrzyłem i tylko młode roczniki u nas w województwie. Do tego silniczek 1.6 fajny ale czy nie ma problemu z gazem i czasem zaworów na szklankach jak to w Hyundaiu?
-
Tak jest zawory na "szklankach".
-
To japodziękuje :) Nawet w starym tico były chociaż z regulacją ręczną. Take coś dyskwalifikuje silnik do użytku. Wiadomo, nie każdy o tym wie i dowiaduje się jak mu zawory grają.
Czyli chyba już w hyundaiach nie ma silników dobrych do gazu?
-
Czyli chyba już w hyundaiach nie ma silników dobrych do gazu?
Silniki Kappa są chyba na hydraulice. Czy wszystkie to nie wiem ale G4LA i G4LC są na pewno.