Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna
1
i30 PD / Odp: System sterowania silnikiem
« Ostatnia wiadomość przez tomilipin dnia 29 Kwiecień 2024, 20:22:54 »
Nie zgadzam się. Jazda na 90-ątce 8-emce (śliczny zapis, w waszym stylu) może zaszkodzić silnikowi, a zwłaszcza układowy wydechowemu, zaprojektowanemu do paliwa Pb95. Oj przepraszam... do 9-dziesiątki 8-semki. Wiem to od zawsze, nie mam konkretnego źródła, ale wystarczy 5 sekund w Google:

Nie oznacza to jednak, że tankowaniem droższego paliwa o wyższej liczbie oktanowej automatycznie wyrządza się silnikowi przysługę. Współczesne jednostki napędowe są przystosowane do pracy w bardzo precyzyjnie określonych warunkach. Jednym z nich jest także liczba oktanowa paliwa. Jeśli silnik w zamyśle twórców ma być zasilany paliwem o liczbie oktanowej 95 – a w zdecydowanej większości przypadków tak właśnie jest – to najlepiej pracuje, gdy dostarcza mu się właśnie takie, a nie inne, paliwo. Źródło: https://autokult.pl/czy-benzyna-98-to-lepsze-paliwo-to-nie-tak-dziala,6809429587322497a
2
i30 PD / Odp: System sterowania silnikiem
« Ostatnia wiadomość przez ojojo dnia 29 Kwiecień 2024, 18:43:34 »
Heja, tomilipin trochę herezje głosisz może jeździć na 98 ile che, minimalna wartość oktanowa jest podana i zawartość maksymalna alkoholu,
Jedyny minus jest taki że silnik może spalić minimalnie więcej 98mki i jest droższa.
Czujnik spalania stukowego to raczej standard od wielu lat,
3
i30 FD / Odp: [i30 FD] Problem z EGR? brak mocy, obroty do 3000/min
« Ostatnia wiadomość przez bishop85 dnia 29 Kwiecień 2024, 15:36:54 »
Też miałem problem z obrotami 3 tyś. I brakiem mocy. Żaden check się nie wyświetlił i błędów w sterowniku też nie było. Pomogło czyszczenie sitek w baku i jak by ktoś nie wiedział są tam dwa sitka. Ja myślałem że jest jedno, wyjąłem cały mechanizm, patrzę sitko czyste. Miałem już to skrecać, ale z ciekawości rozebrałem tą biała puszkę, a tam drugie sitko prawie całe zatkane😀.
4
i30 GD / Odp: 1.6 tgdi Trzęsie na biwgu jałowym
« Ostatnia wiadomość przez MaSSa dnia 29 Kwiecień 2024, 11:58:59 »
Witam.
Mam to samo na biegu jałowym spada do 600 obrotów i w środku trzęsie.
Dzisiaj wymieniłem świece minimalnie jest lepiej ale dalej w środku trzęsie.
5
Trajet / Zamek centralny
« Ostatnia wiadomość przez annakozlowska dnia 29 Kwiecień 2024, 09:17:54 »
Witam, czy ktoś podpowie, jak zdemontować zamek w drzwiach kierowcy? Podejrzewam, że centralny nie działa i nie mogę się do niego dobrać. Zamykanie/otwieranie z klucza w drzwiach kierowcy działa na wszystkie. W otwieranie z klucza w drzwiach pasażera nie otwiera i nie zamyka drzwi kierowcy
6
i40 VF / Odp: Jeszcze raz o naszych "ulubionych" czujnikach
« Ostatnia wiadomość przez Rostyslav dnia 28 Kwiecień 2024, 22:59:57 »

https://a.aliexpress.com/_EzRsfNv

Takie kupiłem 4 i wrzuciłem  na cały przód.
7
i30 PD / Odp: Bezprzewodowy Android Auto i30
« Ostatnia wiadomość przez chris2807 dnia 28 Kwiecień 2024, 21:43:26 »
i30, rocznik 2020 po lifcie, radio 8 cali bez navi, wersja oprogramowania PDe_PE.EUR.D2V.001.001.200320 - mogę wejść w Dealer Mode, mogę wejść w tryb Engineering Mode (All in One Version), gdzie włączyłem bezprzewodowy android auto, ale nie mogę wejść w Engineering Mode (CTS Test, ADB Connect Type, Android Setting, All Applications), aby instalować dowolne aplikacje. Próbowałem w ten sposób:
1.   Press the Setup button or choose All menus -> Settings
2.   Choose Screensaver
3.   Tap below Digital – Analogue – None options from left to right and back 7 times in total (tap below Digital, Analogue, None, Analogue, Digital, Analogue, None)
4.   Password is the current time or 2400
5.   Choose Send
W jaki sposób mogę wejść w ten tryb? W mojej wersji oprogramowania ekran wygaszacza ekranu wygląda inaczej niż we wcześniejszych wersjach i pewnie stąd ten problem, bo w ww. instrukcji należy uderzać pod obrazkami, których nie mam. A może jest inny (działający) sposób na uruchomienie Engineering Mode (CTS Test, ADB Connect Type, Android Setting, All Applications?
8
i30 GD / Klimatyzacja nie chłodzi
« Ostatnia wiadomość przez kammbel dnia 28 Kwiecień 2024, 20:27:37 »
Witam,  w tym roku zaczął mi doskwierać problem z klimatyzacją, w marcu tego roku przy pierwszych wyższych temperaturach klima na "low" a tu ciepłe powietrze!. Wymieniłem czujnik ciśnienia klimy nabiłem czynnikiem z olejem, było ok.
               Dzisiaj pżejażdżka z rodzinką a tu żonki! Znowu nie chłodzi.
Bezpieczniki ok, interfejs diagnostyczny też ok.
Jest jakaś auto diagnoza dla mojego klimatronika? Wiem że w o wiele starszym Hyundaiu coupe miałem, więc wydaje mi się że tu też jest jakaś kombinacja klawiszy.
Proszę o pomoc jak ktoś mógłby mi pomóc

Hyundai i30 2012 1.6GDI  dwustrefowy klimatronik z clean air
9
i40 VF / Odp: Jeszcze raz o naszych "ulubionych" czujnikach
« Ostatnia wiadomość przez szyby1 dnia 28 Kwiecień 2024, 16:46:59 »
Wrzuć linka z tymi czujnikami.Czy te które kupiłeś wszystkie działają ja należy i jak je wymieniałeś chińskie dałeś na cały zderzak czy tylko te popsute.
10
i30 PD / Odp: System sterowania silnikiem
« Ostatnia wiadomość przez tomilipin dnia 28 Kwiecień 2024, 16:37:42 »
Zapomniałem dodać, że Hyundai stosuje w silnikach (chyba w twoim też) czujnik spalania stukowego, co tym bardziej mnie upewnia, że można nalać Pb98. Natomiast nie zmienia to faktu, że na dłuższą metę tego bym nie robił.
Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna