HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Getz => Wątek zaczęty przez: obar777 w 07 Listopad 2009, 10:55:55
-
witam wszystkich. mam problem. byłem z moim getzem 1.1 na przeglądzie. po tym przeglądzie zaczął kapać olej spod filtra.pojechałem tam znowu i powiedzieli, że dostawa filtrów była wadliwa i za każdym razem wymieniali filtr. (chyba już 4) Czy rzeczywiście te filtry mogły być wadliwe (podobno oryginalne) czy oni coś popsuli podczas wymiany. miał ktoś taki problem?
-
Potwierdzam, że coś jest nie tak z oryginalnymi filtrami. Chyba uszczelki są do d....
Po zmianie oleju też mi ciekło (2 razy). Kupiłem w końcu filtr NIPPARTS i jest sucho. Szkoda czasu na jeżdżenie do ASO. Kup filtr innej firmy i wymień - św. spokój.
-
dzięki kolego.powiedz ile kosztował taki filtr i gdzie go kupiłeś? Tylko nie wiem czy jak zmienię na inny filtr to nie stracę gwarancji? jak było u Ciebie. trzymaj się
-
Filtr kosztował coś ok. 14-15 zł. firma NIPPARTS (mam gdzieś pudełko bo niedawno zmieniałem). Kupiłem w Auto Japan. Ale Nipparts dostaniesz w wielu sklepach. Moge Ci potem podac nawet nr katalogowy. Najlepiej by było podjechac z zakupionym filtrem (albo wczesniej spytaj w ASO) czy zmienia Ci na ten co kupisz. Ja juz nie mam tego problemu bo auto ma 5 lat. A wczesniej tez jezdzilem do ASO z wlasnym olejem i filtrem. zalezy od nich.
pzdr
-
pytałem ale powiedzieli że muszą założyć oryginalny.Najwyżej sam sobie kupię i założę ten filtr o którym pisałeś i zobaczymy co będzie. może podaj mi ten nr katalogowy tego filtra. dzięki za pomoc.napiszę potem jak ten filtr się sprawuje.
-
w takim razie kup filtr oryginalny i załóż go na parę dni przed przeglądem ;) gwarancja powinna być wtedy bez problemów ;p
-
Numery na pudełku:
J1317004
15208-KA010
B6Y1-14-302
Tak to było napisane. Jedno pod drugim.
pzdr
-
pytałem ale powiedzieli że muszą założyć oryginalny.Najwyżej sam sobie kupię i założę ten filtr o którym pisałeś i zobaczymy co będzie. może podaj mi ten nr katalogowy tego filtra. dzięki za pomoc.napiszę potem jak ten filtr się sprawuje.
Obar777
Z tego, co piszesz masz auto na gwarancji do tego zapewne zapłaciłeś na usługę pt.: olej + filtr, więc walni w stół i mają to zrobić porządnie! dodam, że bezkosztowo!
Rozumiem, że trafi się walnięta seria, błąd w montażu, ale Ty conajwyżej możesz stracić trochę czasu na drugie podejście, a reszta to ich podstawowy obowiązek!!!. Więc zaproś kierownika do rozmowy, stanowczo poproś o załatwienie sprawy (wymiana filtra / poprawny montaż / umycie wszystkich elementów które zostały "zachlapane") i zapytaj o której masz odebrać autko. Na zaleceniu dodaj, że jeżeli zaliczą kolejnego err to koszt trzeciego podejścia (dojazd + Twój czas = 300,00zł) i będziesz zadał satysfakcji! ;)
Jak już załatwią Ci temat pożegnaj się i nigdy nie wracaj do tego ASO, bo skoro jest problem z usługą wymiany oleju to pomyśl co będzie dalej ?
-
witam. wymieniłem ten filtr i założyłem filtr filtrona. na razie jest dobrze, nie leci. zobacaymy jak będzie dalej. pozdrawiam wszystkich.
-
Witam. Dzisiaj po nocnej temperaturze -20 st.C po wyjeździe z garażu zauważyłem plamę oleju w miejscu gdzie znajdowała sie komora silnika. Wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Zastanawiam się czy to jakaś usterka, czy może kurczenie się metalu przy niskich temperaturach mogło spowodować powstanie nieszczelności.
-
może coś pękło.
-
Witam ponownie. Byłem dzisiaj w ASO Hyundai w sprawie cieknącego oleju i od razu padło podejrzenie na filtr oleju. W serwisie potwierdzili że była partia wadliwych filtrów stąd to podejrzenie. Został wymieniony na nowy. Zobaczymy czy diagnoza okazała sie słuszna, w końcu filtr :pracował: od marca 2009 i dopiero teraz zaczęły się problemy z wyciekiem.
-
Czasem zdarza sie wadliwy filt. Przewaznie problemem jest zly material na uszczelke lub zle przetoczenie w filtrze na nia i z czasem uszczelka sie wybrzusza i leci. Ale jezeli maja wade fabryczna i do tego sie przyznaja maja obowiazek wymieniac je na gwarancji do skutku. Auto moze nawet nie miec juz gwarancji ale jezeli filtr jest orginalny i w ASO zakladany ma normalnie rok gwarancji i musi byc ok. Leci jazda do serwisu i naprawa za frre plus doprowadzenie auta do stanu przed wyciekiem czyli mycie.