HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Tucson TL => Wątek zaczęty przez: nkon w 02 Marzec 2024, 18:56:07
-
Witam. Pacjent Tucson TL ,rocznik 2016, 1.7 CRDi 115 KM. Podczas jazdy trzęsie całym autem ( lewa- prawa) najbardziej zaczyna powyżej 50 km/h, im większa prędkość tym mocniej trzęsie, drgania są "zsynchronizowane" z obrotami. Po puszczeniu gazu ustają Drgania są tak mocne że jazda powyżej 80 km /h nie wchodzi nawet w grę. Pierwsze podejrzenia padły na przegub wewnętrzny po stronie pasażera - wymieniona cała półoś- brak poprawy. Druga półoś sprawdzona - bez skutku. Sprawdzone poduszki silnika i skrzyni biegów- bez zarzutów. Koła wyważone. Sprzęgło brak objawów zużycia( nie ślizga , biegi wchodzą dobrze). Wibracje wyczuwalne najbardziej w nogach. Mechanicy rozkladają ręce... Może ktoś miał podobny przypadek ? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie / doświadczenia. Pozdrawiam.
-
Ja bym sprawdził zwrotnicę z piastą. Gdyby była cała zwrotnica tania to polecał bym wymienić całą . Miałem w getzie tak, że trzeszczało jakby coś się tarło i okazało się, że piasta miała luz. Najgorsza jest taka właśnie awaria i wymienia się rzeczy co powinny pomóc a guzik daje. Sam wymieniałem z lewej strony 2 razy łożysko bo tam cały czas szumi. Dopiero podniesienie przodu samochodu pokazało, że prawe łożysko chyba winne. Naprawiam sam wiec tylko tracę kasę na części. Gorzej jak mechanik wymienia i nic to nie daje.
-
Myślisz że to by nie powodowało wibracji również po puszczeniu pedału gazu ? Zastanawiające dla mnie jest to że po puszczeniu pedału gazu wibracje ustają...
-
Mała aktualizacja- autem trzęsie między 50 a 80 km/h powyżej trzęsienie ustaje. Auto brane na podnośnik - ewidentnie widać, że trzęsie silnikiem...
-
To jest najgorsza rzecz, jak nie można dojść czyja wina. Bo ta sytuacja jest bardzo dziwna skoro to wina silnika.
-
No a poduszki silnika nie są pozrywane? Może w jakimś niekorzystnym zakresie narywa nim bardziej?