HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Santa Fe SM => Wątek zaczęty przez: Aka w 05 Styczeń 2018, 23:46:47
-
Witam
Jak się coś p.....rzy to zawsze parami. Silnik 2,0 CRDI 113 KM, diesel.
Padło całkowicie ładowanie: samochód odpalił, ale w instalacji napięcie 11,8 i spada podczas jazdy - diagnoza mechanika: alternator do wymiany. Po wymianie napięcie w instalacji i na klemach prawidłowe: 13,8-14,5V, lecz żarzą się kontrolki akumulatora, hamulca ręcznego i filtra paliwa (ta najsilniej). Przygasają po dodaniu obrotów, natomiast zaczynają pulsować po przekroczeniu 3,5 tys. Dodatkowo po próbie włączenia ogrzewania tylnej szyby i lusterek przekaźnik cyknie i samo się wyłącza. Proszę o pomoc.
-
a co na to mechanik ktory to naprawial?
-
A wymienił na jaki alternator??
Nowy, używany, regenerowany???
-
Alternator wymieniony na regenerowany. Mechanik stwierdził, że trzeba sprawdzić punkty masowe.
-
Możliwe że tak,ale chociaż z pewnego źródła ten regenerowany???
-
Alternator wymieniony na regenerowany. Mechanik stwierdził, że trzeba sprawdzić punkty masowe.
No to dlaczego toego nie zrobil nie rozumniem od czego ona jest, przepraszam ale jak ja daje auto do naprawy to odbieram sprawne bo za to place
-
Spokojnie. Mechanik oddał auto na weekend, bo był mi potrzebny, w poniedziałek hultaj wraca do warsztatu na dalszą diagnostykę i leczenie. Ciekaw jestem opinii klubowiczów, a mechanik ma zrobić swoje.
-
Możliwe że czegoś nie dokręcił a jak nie to stawiam na alternator 😀
-
No i się wyjaśniło: padnięta była jedna dioda w mostku prostownika. mechanik wymienił, przeprosił i, jak na razie, jest OK.
-
Miałem to same objawy i też spaliła się dioda.
-
Szkoda Kolego, że wcześniej nie dałeś podpowiedzi - bym przedstawił sugestię mechanikowi, może by to skróciło czas naprawy.
-
Trochę ostatnio zaniedbałem odwiedzanie forum.