HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i20 => Wątek zaczęty przez: Marcin_sak w 18 Maj 2021, 21:24:38
-
Witam kolegów!
Bardzo proszę o pomoc
Hyundai tylko i wyłącznie rano po długim staniu najczęściej w zimny bądź deszczowy dzień, lecz nie zawsze.
Bardzo ciężko odpala lub nie chce odpalić ... Kręci kręci i nic ... Jak odpali to przy dodaniu gazu obroty rosną do góry spadają i gaśnie czasem nawet nie trzyma obrotów ... Jak się już uda nim ruszyć to szarpie tak jakby się zatrzymywał nie reagował na gaz lub trzeba go dodać bardzo dużo żeby jechał...
Wszystko to dzieje się do temperatury 50 stopni
Po przekroczeniu tej temperatury wszystko jest idealnie po prostu auto chodzi jak marzenie
Wymieniałem już
Świece, przeowdy, cewki, pompę paliwa i nic zero błędów czasem się zdarzy że silniczek pomruga.i zgaśnie zero zapisanych błędów ...
Co to może być ?
Dodam że wczoraj psikalem autostartem do dolotu i dużo łatwiej zapalił można powiedzieć że za drugim kręceniem ale z gaśnięciem i zatrzymywaniem się silnika przy jeździe był dalej problem ...
-
mój brat miał podobne objawy w audi a4 1.8T, tam winnym okazał się regulator ciśnienia paliwa. Może warto i u Ciebie sprawdzić.
-
Hej :) niestety nie ma takiej części w i20 G4LA :/
-
Jak wymieniałeś pompę paliwa to samą czy razem z zespołem zasilającym?
-
Pierwszy rysunek w pliku, oznaczenie literą B - Regulator.
-
Tak ja wymieniłem cała pompę ze wszystkim i niestety nic :(
-
Prędzej moze jakiś czujnik np. położenia wału itp a nie pompa paliwa.
-
Najgorsze jest to że bez wywalenia błędu to jest szukanie po omacku
-
Jakikolwiek błąd wskazałby kierunek poszukiwań, a tak to ciężko coś wywróżyć. Jak cały zespół wymieniałeś to teoretycznie pompa, filtr, regulator wyeliminowane.
Czujnik położenia wału chyba dawałby też oznaki na ciepłym silniku? Czy nie koniecznie?
Ze względu na fakt, że jest zależność od temperatury to szukałbym czegoś z układem paliwowym, coś co może mieć wpływ na brak jego wydajności do momentu rozgrzania silnika. Również przyczyna może być po stronie sterowania układem paliwowym, może np. szwanuje czujnik temperatury i sterownik nie daje większej dawki paliwa na zimnym silniku?
-
Czujnik temp powietrza , przeplywomierz ? zgaduje ;) jak jest uszkodzony podaje nieprawidlowe wartosci i auto nie zapala jak powinno bo odczyty sa do d, za malo powietrza za duzo paliwa itd, itp, a dodatkowo gaz...byles na regulacji, wymianie filtrow gazowych, ustawieniu map...? na gazie zapala lepiej czy tak samo jak na benzynie...najlepiej podpiac pod komp bedzie wszystko jasne.