HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 FD => Wątek zaczęty przez: dembis w 22 Wrzesień 2022, 06:18:37
-
Cześć. I30 z 2009 roku , 1.6 Pb z gazem. Od jakiegoś czasu kiepsko odpalał,ostatnio do tego stopnia że odpalałem na 4 albo 5 razy. Dławienie się, szarpanie,gasniecie plus błąd z wypadania zapłonu. Sprawdzona instalacją lpg czy nie puszczą, ogarnięte zawory, świece,wtruski itp.
Awaryjnie na gazie odpalał.od strzala.
Gdzieś wyczytalalem aby zalac cały bak paliwa i uwaga problem.znikl. Auto pali.od strzala.
Z racji tego że mam lpg nie ukrywam że bak zazwyczaj pełny w 1/4 .
Ktoś miał taki.przypadek? Jakie rozwiązanie? Bo wszystko rozumiem ale dziwne aby bak w aucie musiał być zawsze pełny.
-
To by mogło wskazywać na uszkodzenie pompy paliwa.. [i30] Filtr Paliwa w I30 I 1.4 109KM - Benzyna (http://hyundaiklub.pl/index.php?topic=6340.0) Nawet podczas jazdy na LPG pompa paliwa pracuje w zbiorniku i przy 1/4 paliwa często jest tak, że nadmiernie się przegrzewa - bo paliwo nie chłodzi jej w całości i może się rozszczelnić.
Skoro na LPG jest ok, przyczyny szukaj w ukłądzie paliwowym. Do sprawdzenia ciśnienie paliwa.
-
Zakręć zawór od LPG. Pojeździj i zobacz czy jest lepiej na benzynie? Może być też przyczyną paliwo lub wtryski...
-
Zakręć zawór od LPG. Pojeździj i zobacz czy jest lepiej na benzynie? Może być też przyczyną paliwo lub wtryski...
Pisałem w poście że lpg wykluczone. Reduktor nie puszczą i wszystko ok. Pozatym.jak dodaje bak pełny pali.od strzala
-
Cześć. I30 z 2009 roku , 1.6 Pb z gazem. Od jakiegoś czasu kiepsko odpalał,ostatnio do tego stopnia że odpalałem na 4 albo 5 razy. Dławienie się, szarpanie,gasniecie plus błąd z wypadania zapłonu. Sprawdzona instalacją lpg czy nie puszczą, ogarnięte zawory, świece,wtruski itp.
Awaryjnie na gazie odpalał.od strzala.
Gdzieś wyczytalalem aby zalac cały bak paliwa i uwaga problem.znikl. Auto pali.od strzala.
Z racji tego że mam lpg nie ukrywam że bak zazwyczaj pełny w 1/4 .
Ktoś miał taki.przypadek? Jakie rozwiązanie? Bo wszystko rozumiem ale dziwne aby bak w aucie musiał być zawsze pełny.
[/quote
Czy udało się rozwiązać problem? Od roku walczę z tym problemem i nic.
-
Jeżeli zapalanie zależy od poziomu paliwa sprawdzić elektorozaworek odpowietrzania baku - jeżeli przepuszcza to daje fałszywe powietrze do układu dolotowego w zależności ile paliwa w baku