HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Pony / Excel => Wątek zaczęty przez: plczest w 08 Listopad 2009, 12:04:06
-
Podczas jazdy ciągnie kierownice w prawo przez co samochód zjeżdża. Od czego tak się dzieje? Czy trzeba wymienić tuleje przy drążku kierowniczym? Czy całą przekładnie?
-
Przyczyną ściągania może być opona lub zbieżność... zacznij od tego na pewno koszty o wiele mniejsze a może pomoc... sprawdzenie zbieżności nic nie kosztuje możesz to sprawdzić na prawie każdej stacji diagnostycznej i za samo sprawdzenie nie powinni wziąć ani grosza, dopiero za ewentualne ustawienie. Pozdrawiam
-
ja zaczynam od ciśnienia w oponach :mrgreen:
-
No wiec tak. W samochodzie została wymieniona tulejka przy drążku kierowniczym i samochód jedzie prosto ;) nie trzeba trzymać kierownicy ;p. A co do zbieżności to prawe koło jest lekko schowane do środka od wypadku ale nie przeszkadza to w jeździe. Teraz gdy jeżdżę to trochę ciężej chodzi wspomaganie ale najważniejsze że nie wjadę do rowu :P
-
zrób pełną geometrię z pomiarami budy ... już nie jeden się zabił szczepanem z wstawianą ćwiarą i z brakiem śladowności ... tak dla własnego bezpieczeństwa ...
-
To, że samochód przestał "ściągać" po wymianie drążka kierowniczego nie świadczy o tym, że już jest ok natomiast na to co napisałeś o kole po wypadku... brak mi słów... niektórym to, że samochód zostawia 4 ślady nie przeszkadza w jeździe... ciekawe jak Twoje auto zachowa się podczas hamowania awaryjnego ? Tak jak napisał kolega szczuraz, sprawdź geometrię tylko, że może się okazać że nie da się jej ustawić...
-
Niekoniecznie koło schowane, tylko błotnik moze byc źle wyklepany ( zamontowany ) i odstaje.
Chyba że szlag był w koło z boku ;-) Ale to ty wiesz najlepiej
-
Tak czy inaczej za 80 pln świata nie podbijesz a na śliskiej nawierzchni będzie łatwiej się wybronić przed wybiegającymi znienacka płotami , słupami i krawężnikami .
-
Jak mi to powiedział mój zaufany mechanik, do którego ojciec jeździ od kilku lat, a ja co najmniej od 2, jeśli samochód ściąga, pierwsze co robimy to przekładamy koła, prawe na lewe a lewe na prawe, jeśli nic to nie da to następnie zbieżność i geometria.