HyundaiKlub.pl

Auta i problemy => i40 VF => Wątek zaczęty przez: Adam i40 w 06 Grudzień 2019, 17:08:58

Tytuł: [i40 VF] Lista problemów
Wiadomość wysłana przez: Adam i40 w 06 Grudzień 2019, 17:08:58
Witam
Drodzy forumowicze chciałbym się was zapytać o awaryjność waszych aut. Moje mam 4 lata wymieniałem już,
- 2 łożyska w przednich kołach
- lakierowany dach
- naprawa skrzyni biegów
- czujniki w kołach wymiana 2 szt a i tak czasami żyją własnym życiem - koszmar
- czujniki na wydechu od filtra cząstek stałych - 2 szt
- do tego kilka innych niedogodności
- ale dobiło mnie to że przy 145 tyś km mam do wymiany koło dwumasowe po samochód już cały wibruje i hałasuje podczas wyłączania.

Mam 140 tyś pierwszy właściciel żadnego szaleństwa, ścigania przyczep itp. przeglądy robię 2 razy do roku olej itp.

Czy ja mam pecha czy u was jest też tyle usterek ?
Wie ktoś może czy zmienili koło 2 masowe bo ponoć siadają nagminnie?
Tytuł: [i40 VF] Lista problemów
Wiadomość wysłana przez: malutki83 w 08 Grudzień 2019, 12:11:52
Ja kupiłem swoją I40 (wersja po lifcie, benzyna 2.0GDI ) nową w listopadzie 2015r. i spotkały mnie następujące akcje:
- 2x remonty skrzyni biegów (hałas przy niskich temperaturach),
- 2x nowe skrzynie biegów,
- wymiana koła dwumasowego (winowajca hałasu skrzyni),
- wymiana kierownicy (uszkodzona skóra)
- wymiana przełączników kierownicy (manetek kierunkowskazów i świateł),
- wymiana tarcz i klocków przód (wibracje),
- malowanie klapy przy światłach od tablicy rejestracyjnej.
Wszystko naprawiane w ramach gwarancji choć temat ze skrzynią biegów ciągnął się ponad 2 lata.
Ogólnie byłem z tego samochodu bardzo zadowolony i uważam ten model za bardzo udany, wygodny i ładny (choć to kwestia gustu).
Tytuł: usterki
Wiadomość wysłana przez: Adam i40 w 08 Grudzień 2019, 18:28:10
mi osobiście samochód bardzo lezy tylko zakasuje mnie liczba usterek, dzięki za info
Tytuł: [i40 VF] Lista problemów
Wiadomość wysłana przez: Alonzo_ w 09 Grudzień 2019, 09:05:44
2012, 1,7 136KM,  pierwsze wypusty.
103 tkm, do dziś 1 raz nie zapalił i zabrał go serwis.
Poza tym na razie zawsze jeździ.
Miałem na samym  początku wymianę wahaczy z tyłu (podobno akcja serwisowa) , 1 amortyzatora, uszczelniacza na wyjściu ze skrzyni zaraz na pierwszym tysiącu km puścił i sprzęgła wtedy od oleju, trzeszcząca deskę, wibrujące tracze z przodu, kierownice wymienioną, 1 pęcherz nad szybą czyli kilka rzeczy typowych dla i40.
To był początek głównie , część z tego traktowałem jako tzw choroby wieku dziecięcego.
Nie jest ideałem ergonomii zwłaszcza ale na razie poza tym 1 przypadkiem zawsze wiezie gdzie musi  i całokształt dla mnie ok. Jak będzie dalej tak latał jak  lata lub nie wydarzy się coś losowego to jest to związek na kolejne 8 lat myślę.