Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna
1
i40 VF / Stukanie silnika 2.0 GDI
« Ostatnia wiadomość przez przemekgit dnia Dzisiaj o 09:46:06 »
Dzień dobry. Mam problem z moim hyundaiem i40 od jakiegoś czasu spod maski słychać stuki a które ustają i pojawiają się na przykład w momencie załączania klimatyzacji. Sprzęgiełko alternatora wymienione nie przyniosło rezultatu co ciekawe bez pasków również słychać stuki.. auto zużywa olej w ilości około 0,6 do 0,8 litra na 1000 km Ciśnienie na cylindrach mierzone i jest ok. Przebieg auta aktualnie 175 000 km potwierdzony auto kupiłem z salonu autoryzowanego nie było katowane. Oleje na czas itd. Może ktoś miał/ ma podobny problem.?
2
i40 VF / Odp: I40 VF 2.0 GDI - Znikajacy olej
« Ostatnia wiadomość przez przemekgit dnia Dzisiaj o 09:11:11 »
Pierścienie lub uszczelniacze. Mam ten sam problem. Było naftowanie, były płukanki nie pomogło wali około 0.8 na 1000km przy spokojnej jeździe.
3
i30 GD / Odp: 1.6 tgdi Trzęsie na biwgu jałowym
« Ostatnia wiadomość przez Zibi.S68 dnia 30 Kwiecień 2024, 19:18:09 »
Panowie trzęsie na klimie czy niema to znaczenia bo w moim służbowym trzęsie na klimie to chybna coś z oprogramowaniem i widać jak opada wskazówka
4
i30 GD / Odp: Klimatyzacja nie chłodzi
« Ostatnia wiadomość przez kammbel dnia 30 Kwiecień 2024, 15:36:03 »
Mam to urządzonko z allegro które się paruje z tel. Zazwyczaj mi pomagało ale aż tak nie jest to rozbudowane
5
i30 GD / Odp: 1.6 tgdi Trzęsie na biwgu jałowym
« Ostatnia wiadomość przez ...kuba... dnia 30 Kwiecień 2024, 11:20:10 »
A masz możliwość podłączenia pod komputer? I sprawdzenie korekt paliwowych? Jeszcze po jeździe na odpalonym silniku odkręć korek wlewu paliwa i posłuchaj czy przy odkręcaniu zassie powietrze jak tak to zawór odpowietrzania zbiornika będzie do wymiany
6
i30 GD / Odp: Klimatyzacja nie chłodzi
« Ostatnia wiadomość przez ...kuba... dnia 30 Kwiecień 2024, 11:06:37 »
Jak masz interfejs diagnostyczny to spokój wejść w diagnostykę klimatyzacji i w blokach pomiarowych sprawdzić jakie jest ciśnienie w układzie
7
i30 PD / Odp: System sterowania silnikiem
« Ostatnia wiadomość przez tomilipin dnia 29 Kwiecień 2024, 20:22:54 »
Nie zgadzam się. Jazda na 90-ątce 8-emce (śliczny zapis, w waszym stylu) może zaszkodzić silnikowi, a zwłaszcza układowy wydechowemu, zaprojektowanemu do paliwa Pb95. Oj przepraszam... do 9-dziesiątki 8-semki. Wiem to od zawsze, nie mam konkretnego źródła, ale wystarczy 5 sekund w Google:

Nie oznacza to jednak, że tankowaniem droższego paliwa o wyższej liczbie oktanowej automatycznie wyrządza się silnikowi przysługę. Współczesne jednostki napędowe są przystosowane do pracy w bardzo precyzyjnie określonych warunkach. Jednym z nich jest także liczba oktanowa paliwa. Jeśli silnik w zamyśle twórców ma być zasilany paliwem o liczbie oktanowej 95 – a w zdecydowanej większości przypadków tak właśnie jest – to najlepiej pracuje, gdy dostarcza mu się właśnie takie, a nie inne, paliwo. Źródło: https://autokult.pl/czy-benzyna-98-to-lepsze-paliwo-to-nie-tak-dziala,6809429587322497a
8
i30 PD / Odp: System sterowania silnikiem
« Ostatnia wiadomość przez ojojo dnia 29 Kwiecień 2024, 18:43:34 »
Heja, tomilipin trochę herezje głosisz może jeździć na 98 ile che, minimalna wartość oktanowa jest podana i zawartość maksymalna alkoholu,
Jedyny minus jest taki że silnik może spalić minimalnie więcej 98mki i jest droższa.
Czujnik spalania stukowego to raczej standard od wielu lat,
9
i30 FD / Odp: [i30 FD] Problem z EGR? brak mocy, obroty do 3000/min
« Ostatnia wiadomość przez bishop85 dnia 29 Kwiecień 2024, 15:36:54 »
Też miałem problem z obrotami 3 tyś. I brakiem mocy. Żaden check się nie wyświetlił i błędów w sterowniku też nie było. Pomogło czyszczenie sitek w baku i jak by ktoś nie wiedział są tam dwa sitka. Ja myślałem że jest jedno, wyjąłem cały mechanizm, patrzę sitko czyste. Miałem już to skrecać, ale z ciekawości rozebrałem tą biała puszkę, a tam drugie sitko prawie całe zatkane😀.
10
i30 GD / Odp: 1.6 tgdi Trzęsie na biwgu jałowym
« Ostatnia wiadomość przez MaSSa dnia 29 Kwiecień 2024, 11:58:59 »
Witam.
Mam to samo na biegu jałowym spada do 600 obrotów i w środku trzęsie.
Dzisiaj wymieniłem świece minimalnie jest lepiej ale dalej w środku trzęsie.
Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna