Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna
1
i30 PD / Odp: Kompatybilność systemów multimedialnych.
« Ostatnia wiadomość przez dar!usz dnia Dzisiaj o 21:56:20 »
Cześć Trochę czasu minęło od mojego wpisu o mojej przekładce.
Chce się podzielić obecną sytuacją. Coś z przejściówką jest nie do końca dobrze. Nie działa podświetlenie przycisków (tak jak pisałem) czasami też nie działa sterowanie z kierownicy. Jest to nie deterministyczne.
Aktualizacja.
Nowa przejściówka naprawiła bolączki.
Podświetlenie przycisków - działa, winny był przerwany kabel. Przyciski zaświecają się razem z innymi w kokpicie
Sterowanie z kierownicy - działa, winny był brak styku w pinach. Można regulować głośność, zmieniać stacje dzwonić, ect
DAB i FM - działa
USB - działa
AndroidAuto - działa, zastanawia mnie tylko dlaczego czasami nie da się wejść w mapę google z ikony mapy. Ale to raczej nie problem z podłączeniem
Kamera - nie działa i raczej nie będzie działać. Tak myślę. Nawet gdybym podpiął oryginalną

We wcześniejszych wersjach samochodu i radia z tego co zauważyłem na CAN pojawiała się informacja (ramka CANowska) o włączonym wstecznym biegu. Widoczne jest to na obrazku z REAR:OFF. Dlatego w i30 przed liftingiem wystarczy wpiąć kamerę i obraz jest na radiu.
Moje radio które włożyłem z AA ma podłączenie do CAN-M najprawdopodobniej na tym CAN nie ma takiej informacji. Tak więc podłączenie kamery do złączy radia nic nie daje (testowałem). We wcześniejszych wersjach i30 w Engineering Mode podczas włączenia wstecznego pojawia się REAR.ON. Stąd radio wie że ma się przełączyć w tryb wyświetlania obrazu.
W mojej wersji auta z radiem Audio Compact które wymieniłem ta informacja może być zamaskowana lub usunięta.

I teraz pytanie: może ktoś ma wiedzę informację że taką informację można włączyć wybierając odpowiedni mode?

2
i20 / Odp: Kilka pytań odnośnie modelu I20 BC3
« Ostatnia wiadomość przez radik79lodz dnia Dzisiaj o 20:43:44 »
Cześć,
A czy można ustawić światła dzienne tak, żeby świeciły się cały czas bez względu na to, czy jest zaciągnięty hamulec ręczny czy nie?
Pozdrawiam,
Radek
3
Santa Fe SM / Odp: Półka pod fotel
« Ostatnia wiadomość przez Zibi.S68 dnia Dzisiaj o 19:24:59 »
Jak kupisz fotel lewy od anglika to będziesz miał tą szufladę. Występowała tylko pod prawym bo nie jest regulowany na wysokość.
4
Santa Fe SM / Odp: Półka pod fotel
« Ostatnia wiadomość przez dannyx dnia Dzisiaj o 17:23:20 »
Popatrzyłem pod fotel i szyny już mam. Brakuje tylko półki. Widziałem jedną do zakupu ale tylko z całym kompletem foteli.
Trzeba polować, albo zrobić samemu.

Co ciekawe tylko pod fotelem pasażera mam szyny, pod kierowcy niestety nie.
5
i30 FD / Hyundai i30 I FD 1.6 benzyna 07r Nagrzewnica pomocy
« Ostatnia wiadomość przez Wojtek1986 dnia Dzisiaj o 08:45:00 »
Witam
Proszę o pomoc

Po wizycie kuny pod maską i wymianie pogryzionego węża chłodnicy (wąż z płynem wymieniony ,ciężko było odpowietrzyć układ chłodzenia ) układ chłodzenia  odpowietrzony

Po wizycie kuny zauważyłem problem z nagrzewnica , układ ustawiony na zimne powietrze powinien zamykać dopływ płynu do nagrzewnicy lecz tego nie robi nagrzewnica jest gorąca

Przy nastawieniu na ciepłe powietrze i włączonym nawiewie oddaje ciepłe / gorące powietrze przy nastawieniu na zimnym jest zimne , klimatyzacja działa poprawnie

Proszę o pomoc i poradę gdzie szukać ktoś z państwa miał taki problem
Przyczyną elektroniczna czy mechaniczna ?
6
i30 GD / Odp: Dławienie silnika 1,4 CRDI
« Ostatnia wiadomość przez Robsson79 dnia 13 Maj 2024, 18:22:59 »
używam elm327 i program Car Scanner.

podsyłam filmik jak wyczyścić sitko. u mnie wyglądało podobnie sitko jak na filmie:

7
i40 VF / Odp: Olej skrzynia automat
« Ostatnia wiadomość przez sanek123 dnia 13 Maj 2024, 14:09:00 »
Nie pamiętam teraz dokładnie. Kupione miałem 12L, wydaje mi się, że zużyłem coś około 11L.
8
i40 VF / Odp: Wymiana radia/navi
« Ostatnia wiadomość przez sanek123 dnia 13 Maj 2024, 14:05:13 »
Przód: Focal PS 165 F3E
Tył: Focal PC 165 FE
Sub: Focal P 25 FE w obudowie Basser C1020
9
ix35 EL / Odp: Dpf 1.7
« Ostatnia wiadomość przez Franek61 dnia 13 Maj 2024, 13:43:26 »
Witam! Odnośnie wypalania DPF. Przestudiowałem chyba wszystkie możliwe fora dot. Hyundaia i Kia. Wnioski z różnych doświadczeń użytkowników są następujące.
Grupa pierwsza: to użytkownicy, którzy nie do końca są świadomi tego kiedy, co i jak ( nie wliczam tu użytkowników zupełnie nowych aut , a także tych których pojazdy mają małe przebiegi. U tych drugich z uwagi na mały przebieg wypalanie po prostu występuje rzadziej, co jeśli kontrolują ten proces potwierdzają.
Grupa druga: to ci, których auta mają większe przebiegi powyżej 100tys. i mają świadomość tego, że mają DPF i co za tym idzie kontrolują proces wypalania.
Wnioski ich (także moje) są następujące:
DPF w temp. Zewnętrznej powyżej 10 stopni C wypala się częściej, im wyższa temperatura tym jeszcze częściej. Różnie to wygląda, ale mniej więcej co 100-150km. (oczywiście nie mówię o całkowicie zapchanym filtrze DPF).
W temp. Poniżej 10 stopni C wypala się rzadziej, i tak samo im niższa tym jeszcze rzadziej. Także różnie to jest, ale w przedziale 330-400km.
 Wszystko jest także zależne od ilości popiołu osadzonego w DPF (popiół się nie wypala, zostaje w DPF).
U mnie wygląda to tak: kontroluję na bieżąco stan zapchania sadzą DPF (korzystam z aplikacji Car Scanner Pro), więc jeśli się wypala, zawsze kontynuuję jazdę ( prawda jest to kłopotliwe, zwłaszcza, kiedy zacznie wypalać się , gdy dojedziemy do celu). W temp. pow. 10stopni im wyżej tym częściej tj. co 100-150km. Jesienią i zimą wypala co 350-400km. Aktualny poziom sadzy w DPF  zaraz po wypaleniu wynosi 2g. 4 Lata temu, zaraz po zakupie auta było 0,8g, więc naturalne, że przybyło. Różnica ciśnień w sprawnym DPF, na wolnych obrotach , po wypaleniu powinna wahać się pomiędzy 5 a 10 mbar. U mnie jest 5mbar, więc chyba ok. Jeśli chodzi o ilość km przejechanych od momentu rozpoczęcia wypalania , do jego zakończenia jest to także różnie, ale w przedziale 10-20 km. W jeździe autostradowej zdarzało mi się nawet co 25km.
Tu trzeba dodać, że na częstość wypalania ma główny wpływ stopień zużycia wtryskiwaczy i stan zaworu EGR i jeszcze szerego innych czynników, oczywiście olej silnikowy musi być do diesla z DPF.
10
i30 PD / Odp: Dziwne szarpanie przy ruszaniu?
« Ostatnia wiadomość przez Abuqerqki dnia 13 Maj 2024, 12:38:49 »
Mam auto na z 2018 roku z przebiegiem ok 70 tys. Sprzęgło miałem wymieniane na gwarancji jakieś 30 tys km temu z powodu wszystkim znanej wady (ślizganie się sprzęgła spowodowane wyciekiem płynu).


Rozumiem, że też masz i30 PD? A jak skłoniłeś ASO do wymiany sprzęgła? Przypuszczam, ze za bardzo nie chcieli tego robić. Z drugiej strony gwarancja na sprzęgło jest chyba do 150tyś. ja już jestem po, więc chyba się nie łapie.
Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna