Forum > Portal

Współpraca z Hyundai Keller

(1/5) > >>

Brt:
Witajcie,
Mam przyjemność poinformować Was, że razem z Hyundai Keller chcemy zacząć współpracę.
Koledzy są już zarejestrowani na forum pod nickiem sklepkeller i dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Dodatkowo, przy zakupie części dla użytkowników, będzie dostępny rabat.

Zachęcamy do współpracy i dzielenia się swoimi opiniami (zarówno pozytywne jak i negatywne)

Dokładne szczegóły sklepkeller poda niebawem.

Pozdrawiam
Brt

sklepkeller:
Dzień dobry, klubowicze.

Wy jeździcie Hyundaiami, my je sprzedajemy i posiadamy do nich części. Dlatego też w naszych głowach zrodził się pomysł, by związać nasz zawód i pasję z Waszą pasją i potrzebami.

Dzięki uprzejmości administracji pozwolono nam zaistnieć w Waszym klubie po to, by przygotować ofertę współpracy. Mam nadzieję, że skorzystają na tym wszyscy.

Posiadamy sklep internetowy pod adresem http://www.sklepkeller.pl gdzie znajdziecie ledwie wycinek naszej oferty, którą cały czas poszerzamy, ale prócz tego, co tam znajdziecie, mamy również dostęp do praktycznie każdej części. Sprowadzamy je z Niemiec i z Korei.

Nasza oferta obejmuje tylko nowe i oryginalne części, przez co nigdy nie będziecie musieli obawiać się o ich jakość.

Dla wszystkich klubowiczów dział części firmy Keller przygotował następujące korzyści:

1. Dzwoniąc pod numer 32 301 88 55 lub 882 082 094 i powołując się na to, że jesteście zarejestrowani na hyundaiklub.pl otrzymujecie 15% rabatu na części od ceny detalicznej. Z tej grupy wyłączone są części będące na aktualnej promocji Hyundai Motor Poland - w 99% są to cyklicznie akcesoria i elementy doposażenia takie jak bagażniki, dywaniki, haki itp.

2. W naszym sklepie internetowym po zastosowaniu kodu rabatowego otrzymujecie dodatkowe 5% zniżki na części z grupy produktów znajdujących się pod zakładką Hyundai (czyli rabat sklepowy + 5%).


--- Kod: ---tymczasowy kod rabatowy: hyuklub
--- Koniec kodu ---


3. Będziemy przedstawiali promocje tematyczne, z których macie prawo skorzystać w każdym salonie Hyundai na terenie Polski, a o których często nie wiecie, bo nikt Was nie poinformował.

Z naszej strony prosimy o wyrozumiałość odnośnie cen. Pewnie często będzie tak, że to, co Wam zaproponujemy, będzie i tak w cenie trudnej do przełknięcia, ale pewnych rzeczy nie przeskoczymy mimo szczerych chęci.

Prosimy również o przygotowanie numeru VIN, w ten sposób obsługa będzie sprawniejsza, a dobór części trafny. Unikniemy nieporozumień i cenowych pomyłek (przykładowo Tucson 2015 i 2016 to dla katalogu dwa różne samochody).

Zachęcamy również do samodzielnego korzystania z katalogu na naszej stronie - dostępny w zakładce MICROCAT.

Zachęcamy do kontaktu. Obsługiwać Was będą: Marcin, Piotr, Marcin oraz Paweł.

Pozdrawiamy.

sklepkeller:
Jedna sprawa dodatkowa, rabat nie obowiązuje podczas czynności serwisowych. To rabat sklepowy podczas zakupu części, nie podczas serwisowania samochodu.

Rabat zostaje przydzielony podczas zakupów na stronie internetowej oraz podczas zamówień telefonicznych. Proszę nie powoływać się na tę współpracę podczas dokonywania przeglądów, ponieważ serwis nie ma nic wspólnego z naszą współpracą.

srbastek:
Czy kod wygasł?
Taki jest komunikat:

sklepkeller:
Prawdopodobnie nie byłeś zalogowany, spróbuj teraz, zmieniłem kod na dostępny bez rejestracji. Wcześniej był tylko dla zarejestrowanych, by móc weryfikować użytkowników, ale spróbuj, teraz powinien zadziałać.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej