Autor Wątek: Współpraca z Hyundai Keller  (Przeczytany 6697 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Brt

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 866
Współpraca z Hyundai Keller
« dnia: 05 Kwiecień 2017, 12:48:06 »
Witajcie,
Mam przyjemność poinformować Was, że razem z Hyundai Keller chcemy zacząć współpracę.
Koledzy są już zarejestrowani na forum pod nickiem sklepkeller i dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Dodatkowo, przy zakupie części dla użytkowników, będzie dostępny rabat.

Zachęcamy do współpracy i dzielenia się swoimi opiniami (zarówno pozytywne jak i negatywne)

Dokładne szczegóły sklepkeller poda niebawem.

Pozdrawiam
Brt

Offline sklepkeller

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 56
    • http://www.sklepkeller.pl
Współpraca z Hyundai Keller
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Kwiecień 2017, 18:10:54 »
Dzień dobry, klubowicze.

Wy jeździcie Hyundaiami, my je sprzedajemy i posiadamy do nich części. Dlatego też w naszych głowach zrodził się pomysł, by związać nasz zawód i pasję z Waszą pasją i potrzebami.

Dzięki uprzejmości administracji pozwolono nam zaistnieć w Waszym klubie po to, by przygotować ofertę współpracy. Mam nadzieję, że skorzystają na tym wszyscy.

Posiadamy sklep internetowy pod adresem http://www.sklepkeller.pl gdzie znajdziecie ledwie wycinek naszej oferty, którą cały czas poszerzamy, ale prócz tego, co tam znajdziecie, mamy również dostęp do praktycznie każdej części. Sprowadzamy je z Niemiec i z Korei.

Nasza oferta obejmuje tylko nowe i oryginalne części, przez co nigdy nie będziecie musieli obawiać się o ich jakość.

Dla wszystkich klubowiczów dział części firmy Keller przygotował następujące korzyści:

1. Dzwoniąc pod numer 32 301 88 55 lub 882 082 094 i powołując się na to, że jesteście zarejestrowani na hyundaiklub.pl otrzymujecie 15% rabatu na części od ceny detalicznej. Z tej grupy wyłączone są części będące na aktualnej promocji Hyundai Motor Poland - w 99% są to cyklicznie akcesoria i elementy doposażenia takie jak bagażniki, dywaniki, haki itp.

2. W naszym sklepie internetowym po zastosowaniu kodu rabatowego otrzymujecie dodatkowe 5% zniżki na części z grupy produktów znajdujących się pod zakładką Hyundai (czyli rabat sklepowy + 5%).

tymczasowy kod rabatowy: hyuklub

3. Będziemy przedstawiali promocje tematyczne, z których macie prawo skorzystać w każdym salonie Hyundai na terenie Polski, a o których często nie wiecie, bo nikt Was nie poinformował.

Z naszej strony prosimy o wyrozumiałość odnośnie cen. Pewnie często będzie tak, że to, co Wam zaproponujemy, będzie i tak w cenie trudnej do przełknięcia, ale pewnych rzeczy nie przeskoczymy mimo szczerych chęci.

Prosimy również o przygotowanie numeru VIN, w ten sposób obsługa będzie sprawniejsza, a dobór części trafny. Unikniemy nieporozumień i cenowych pomyłek (przykładowo Tucson 2015 i 2016 to dla katalogu dwa różne samochody).

Zachęcamy również do samodzielnego korzystania z katalogu na naszej stronie - dostępny w zakładce MICROCAT.

Zachęcamy do kontaktu. Obsługiwać Was będą: Marcin, Piotr, Marcin oraz Paweł.

Pozdrawiamy.

Offline sklepkeller

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 56
    • http://www.sklepkeller.pl
Współpraca z Hyundai Keller
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Kwiecień 2017, 11:44:26 »
Jedna sprawa dodatkowa, rabat nie obowiązuje podczas czynności serwisowych. To rabat sklepowy podczas zakupu części, nie podczas serwisowania samochodu.

Rabat zostaje przydzielony podczas zakupów na stronie internetowej oraz podczas zamówień telefonicznych. Proszę nie powoływać się na tę współpracę podczas dokonywania przeglądów, ponieważ serwis nie ma nic wspólnego z naszą współpracą.

Offline srbastek

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 350
Współpraca z Hyundai Keller
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Kwiecień 2017, 11:18:13 »
Czy kod wygasł?
Taki jest komunikat:

Offline sklepkeller

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 56
    • http://www.sklepkeller.pl
Współpraca z Hyundai Keller
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Kwiecień 2017, 14:57:05 »
Prawdopodobnie nie byłeś zalogowany, spróbuj teraz, zmieniłem kod na dostępny bez rejestracji. Wcześniej był tylko dla zarejestrowanych, by móc weryfikować użytkowników, ale spróbuj, teraz powinien zadziałać.

Offline jareckialfa

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 414
Współpraca z Hyundai Keller
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Kwiecień 2017, 14:05:28 »
Witam czy w waszym sklepie również jest możliwość zakupu ratalnego ?
Pytam ponieważ czasami człowiek potrzebuje dokonać jakiś droższych zakupów i w danym momencie są inne wydatki :)

Offline sklepkeller

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 56
    • http://www.sklepkeller.pl
Współpraca z Hyundai Keller
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Kwiecień 2017, 17:50:58 »
Niestety, nie prowadzimy systemu ratalnego.

Offline jareckialfa

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 414
Współpraca z Hyundai Keller
« Odpowiedź #7 dnia: 20 Kwiecień 2017, 15:31:23 »
Rozumiem ale zawsze warto zapytać ;)

Offline pafciokrak

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 95
Współpraca z Hyundai Keller
« Odpowiedź #8 dnia: 19 Maj 2017, 19:22:15 »
No dobra to ja napisze :)
Może byłem pierwszy z forum :)

Kupiłem lampke sufitowa do swojego jezdzidelka :)

Cena w mojej opinii bardzo atrakcyjna, tym bardziej ze ze znizka (15%), o której w Krakowie nigdzie nie było mowy. Tak czy inaczej  cena bdb, tym bardziej ze niestety ceny "zabawek" do Hyundaia nie sa najniższe.
Kontakt i przesylka super. W sumie to nawet lampka doszla wcześniej niż miała dojść i mimo ze ja się spoznilem z podaniem namiarow na siebie:)

gr0mitss

  • Gość
Współpraca z Hyundai Keller
« Odpowiedź #9 dnia: 21 Maj 2017, 22:21:18 »
Ja zapytam z innej beczki - czemu nie macie w sklepie nic do i30 FD?

Offline sklepkeller

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 56
    • http://www.sklepkeller.pl
Współpraca z Hyundai Keller
« Odpowiedź #10 dnia: 23 Maj 2017, 14:03:56 »
Jeśli chodzi o akcesoria, nie ma ich, ponieważ nie mamy wsparcia dla tego modelu.

Co do części eksploatacyjnych, mamy to, co schodzi, a niestety FD nie jest częstym gościem serwisu. Napisz na priv, czego potrzebujesz, podaj VIN, a wszystko Ci wycenię.

Offline malutki83

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 127
Współpraca z Hyundai Keller
« Odpowiedź #11 dnia: 13 Lipiec 2017, 20:08:08 »
Witajcie
Ja mam niekoniecznie pozytywne odczucie po kontakcie z firmą Keller.
Niektórzy użytkownicy I40 znają problem z hałasem w skrzyni biegów i po braku rozwiązania go przez "lokalne" ASO Hyundaia, przez forum hyundaiklub skontaktowałem się z serwisem Auto Keller Gliwice. Pan Marcin od razu podał mi kontakt do odpowiedniej osoby, która zajmie się moim problemem i po telefonie był mega pozytywnie nastawiony, tym bardziej że firma ta posiada bardzo pozytywne opinie. Sprawa miała być załatwiona na dniach i zostałem zapewniony że temat powinien być szybko wyjaśniony, jak również tego iż serwis w Gliwicach podejmie się próby naprawy usterki.
Po tygodniu i moim telefonie polecono mi czekać, aż uzyskają wiedzę z centrali Hyundai. Po kolejnym tygodniu i następnym telefonie znów miałem czekać bo Pan nie może skontaktować się z nikim z centrali. Po niespełna 2 miesiącach od pierwszego kontaktu i wysłaniu maila jak wygląda moja sprawa, otrzymałem wiadomość zwrotną że nie uda mi się pomóc i poradzono mi wysłać sprawę do Hyundai Polska przez formularz znajdujący się na stronie hyundai.pl. Nie śmiem twierdzić że serwis Keller jest kiepski ale podejrzewam że temat znalezienia rozwiązania w skrzyni biegów przerósł pracownika serwisu. Szkoda tylko że narobiłem sobie smaku po pierwszym telefonie z serwisem Keller licząc że serwis współpracujący z forum poważnie podejdzie do nowego klienta którego na pewno by zyskał. Podejrzewa że to tylko mały wypadek przy pracy a sprawa była tylko jednostkowa.

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
Współpraca z Hyundai Keller
« Odpowiedź #12 dnia: 13 Lipiec 2017, 23:00:11 »
Nie ma się co niecierpliwić ja czekam 3 miesiące http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=10004

Offline malutki83

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 127
Współpraca z Hyundai Keller
« Odpowiedź #13 dnia: 14 Lipiec 2017, 06:09:40 »
Nie chodzi tylko o niecierpliwość ale o obiecanki, a najgorsze że serwis zamknął sprawę nawet nie zapraszając mnie do siebie, żeby sprawdzić auto. Także trochę inna sytuacja niż u ciebie kosmos2011  ;-)

Offline mati83

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 129
Współpraca z Hyundai Keller
« Odpowiedź #14 dnia: 14 Lipiec 2017, 08:24:33 »
sklepkeller, chciałem zapytać czy istnieje możliwość kupienia w Państwa sklepie wkładu ze styropianu na lewarek i klucze do koła zapasowego? Chodzi o Hyundaia i40 i jeśli ma to jakieś znaczenie to w zapasie jest alufelga 16 cali. Jeśli tak to jaka byłaby cena?