Forum > Santa Fe SM

Problem z silnikiem 2.4 dziwna praca

(1/2) > >>

karino13:
nie chce ale musze....otoz wymienilem wtrysk paliwa ...auto odpala na zimnym silniku juz nie ma problemu z paliwem w spalinach ,nadal kopci ale jak jest zimny przez pewien czas jest ok.Jazda probna pierwsze kilkanascie metrow jest ok pozniej dym z rury ,auto ma moc .Po krotkiej przerwie ponowna jazda i to samo. Poczatkowo myslalem ze musi dopalic sie paliwo wraz z woda w ukladzie wydechowym . Auto na wolnych obrotak puszcza troche dymu z rury niestety po osiagnieciu temperatury silnika silnik przygasa ,z rury slychac nierowny zaplon -pyrkanie z jednego cylindra. Podczas jazdy nie nabiera mocy i nasila sie dymienie.Cuc niespalone paliwo. Moje podejrzenia to uszkodzenie sondy lambda spowodowane zalaniem benzyna podczas gdy silnik byl zalewany paliwem przy niesprawnym wtrysku . Nie wiem co moze byc jeszcze nie tak.Odlaczylem przewody od sterowania gazem ale nie wiem  czy ma cos wspolnego komputer gazowy Prins . Zauwazylem ze jest do niego osobny kabel poprowadzony do wtyczki gornej sondy lambda. Nie wiem po co. Jakies pomysly??

Piotrek79:
Błędy jakieś są???
Zaczął bym tak.
-kable
-świece
-ciśnienie sprężania zmierzyć

kosmos2011:
Jeśli błędy http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6090&start=0

karino13:
sprawdzone kable swiece wtryski.....pomoglo czesciowo odpiecie ECU na cala noc od akumulatora ale po rozgrzaniu auta slabnie i kopci . Katalizator ??? moze sondy?? mam czerwony dodatkowy przewod poprowadzony do komputera z pierwszej sondy

co do bledow mam ELM 327 ale nie laczy sie ze smartfonem ....i mam o jeden pin obd2 mniej


dodatkowo jest podpiety do pinu 14 kabel (foto) ktory byl pociagniety pod kierownice zakonszony wsuwka i zaizolowany...nie mam pojecia po co

kosmos2011:
Złącze OBD jest ok. Czym diagnozować link powyżej. Czerwony przewód od sondy jest do sterownika gazu.
.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej