Autor Wątek: [Lantra J2] Silnik bierze olej 0,5l na 200km.  (Przeczytany 14276 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

starygutek

  • Gość
[Lantra J2] Silnik bierze olej 0,5l na 200km.
« dnia: 26 Luty 2012, 22:41:02 »
Niedawno kupiłem samochód jak w podpisie, niby wszystko Ok, samochód użytkowany w firmie telekomunikacyjnej, średni przebieg bo 150 tys km, a więc myślałem że udało się kupić coś wartościowego.
Sprawdziłem stan oleju i patrzę że na bagnecie do połowy skali, więc wlałem do pełna a weszło 600ml.
Przejechałem niecałe nawet 200km i znowu sprawdzam stan oleju i znowu w tym samym miejscu :(
Coś czuję że silnik zajechany, ale nie znam się na tym, muszę więc dowiedzieć się co należy wymienić aby silnik odzyskał kondycję i przestał tak żłopać olej.
Muszę wymienić rozrząd, teraz dochodzi remont silnika, zastanawiam się więc ilu złodziei i oszustów żyje na tym świecie?
Czemu nie ma kary za cofanie licznika, sprzedawanie trupa jako pełnowartościowe auto, czy oszukiwanie że samochód nigdy nie był bity?
Zastanawiam się czy w ogóle opłaca się wydawać pieniądze na jego reanimację, czy to coś da i czy na długo da, bo nie chciałbym aby pojeździł rok po czym trzeba będzie mu wymieniać cały silnik lub sprzedawać na złom.
Chciałbym tak go zrobić, żeby silniczek przynajmniej 3 lata działał bez zarzutu, bez połykania więcej jak 0,5l oleju na tysiąc km.

Offline Złośnik

  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 1196
[Lantra J2] Silnik bierze olej 0,5l na 200km.
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Luty 2012, 22:51:42 »