Forum > Tucson JM
Test przelewowy wtryskiwaczy-Hyundai Tucson 2.0crdi 113km Dz
kosmos2011:
Kodowanie można zrobić tym http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6090&start=0
Piotrek79:
Zobaczę może kogoś znajdę, kto się na tym zna lepiej niż ja :)
Sam to tak średnio wolę robić mechanikę :)
Może odepne mu akumulator to się coś poprawi :)
Zbychu:
Tu masz dobrą lekturę
http://biblio3.url.edu.gt/Libros/2012/common.pdf
Jeżeli chodzi o adaptacje wtrysku, to jeżeli faktycznie jest taka potrzeba, to nie ma z tym żadnego problemu, każdy warsztat, który ma komputer zrobi to w parę minut, tylko przypilnuj, żeby Ci wpierw posprawdzali błędy i w razie czego przed kalibracją je usunęli.
Ps.
Nie wiem, ale być może diabeł tkwi w szczegółach. Na focie widać numer boszowski na wtrysku 0445110-126, a ja znalazłem stronkę z katalogiem numerów wtrysków do Hyundaia i wedle niego powinno być 0445110-290. Sprawdz ten numer z pozostałymi, jeżeli faktycznie będzie różnica, to może być taki sam myk, jak u mnie z paskiem rozrządu i stąd potrzeba adaptacji, jednak przed jakąkolwiek ingerencją w system zamienił bym wtryski miejscami i ten nowy wrzucił w inne gniazdo i zobaczył, czy czasem przyczyna nie leży gdzieś indziej.
http://www.wtryskiwacz.com/katalog-wtryskiwaczy-common-rail-bosch/hyundai/
Piotrek79:
Numery teraz mam jednakowe na wszystkich wtryskach.
Podmieniac wtryski to nie wiem czy jest sens, bo przecież nowy i ten stary wtrysk leja praktycznie tak samo.
Spróbuję tej adaptacji gdzieś.
Zbychu:
Oczywiście że jest sens, jeżeli zamienisz miejscami i nadal ten nowy będzie lał, to będziesz miał pewność, że trzeba go adaptować, lub może być również i tak, że on też jest nie dobry. W sumie, to można było przed zakupem tego nowego zamienić miejscami te co były i zobaczyć, czy lanie w przelew przeszło razem ze wtryskiem, ale to można jeszcze nadrobić.
Nawigacja
[#] Następna strona