Forum > Tucson JM

Test przelewowy wtryskiwaczy-Hyundai Tucson 2.0crdi 113km Dz

<< < (3/7) > >>

Piotrek79:
Film jak najbardziej przydatny.
Czytałem trochę i z wtryskami w crdi nie ma większych problemow.
W 99% przypadków można powiedzieć, że wychodzą rękami :)
Najważniejsze to dobrze przygotować gniazdo w głowicy musi być czyste i oczywiście nowa miedziana podkładka.
Jutro kupię wtrysk i będę walczył jak przyjdzie.

[ Dodano: 2017-03-30, 14:36 ]
Kupiłem wtrysk po regeneracji,dzisiaj przyszedł jak założę to zrobię próbę przelewową i zobaczymy jak daje prawie nowy a reszta.




[ Dodano: 2017-03-31, 12:53 ]
Wtrysk po regeneracji założony i przelewy wyszły tak


Czyli praktycznie tak samo jak wcześniej na tym starym.
Czego teraz się złapać???
Pompa, sprężanie???

[ Dodano: 2017-03-31, 13:28 ]
Czy w tym silniku 113km jest jakaś jakaś kalibracja wtryskow po wymianie????

[ Dodano: 2017-04-01, 21:24 ]
Która coś, jakieś pomysły????

kosmos2011:
http://service.hyundai-motor.com//euro5/index.tiles
.

Piotrek79:
Muszę to przetłumaczyć .
A tak na szybko to o co chodzi???

[ Dodano: 2017-04-01, 22:11 ]
Kiedyś próbowałem zalogować się na tej stronie,ale coś nie chciało się zrobić.

kosmos2011:
Tam jest opisany proces kodowania przez Caacade, choć inni twierdzą że po wymianie wtryskiwacza nic nie robili.

Czy teraz masz wszystkie z literą Y?

Logować się trzeba  linku aktywacyjnego lub z zarządzania hasłami w windows.

Piotrek79:
Dokładnie teraz wszystkie są Y.
Wcześniej ten pierwszy był Z.
Czyli teraz pasuje gdzieś do kogoś kto jest w temacie podjechać na kodowanieA że nikogo takiego nie znam to pozostaje tylko Hyundai.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej