Witam, chciałbym podłączyć się do tematu.
Również kupiłem sterownik centralnego zamka w sklepie stig.pl
Jeśli w Santku, sterowanie jest minusem, to podłączenie powinno być wykonane według schematu 1 w załączniku 1.
W załączonym od nich opisie przewodów wynika, że białej kostce centralki, powinny wychodzić przewody: żółty (sygnał zamykania) oraz biało-czarny (sygnał otwierania) do których podłączamy kolejno biały przewód i biało-czarny z nowej centralki ( według schematu nr 1 )
Problem polega na tym że w mojej centralce nie znalazłem jako takiego przewodu żółtego oraz biało-czarnego... Próbowałem szukać sygnału na każdym z kabli w kostce poprzez podłączenie żarówki do stałego plusa i każdego pina kostek po kolei ( do centralki idą dwie kostki - pierwsza mała z 5 przewodami i druga z około 15 przewodami ) lecz nie znalazłem żadnego krótkiego sygnału podczas zamykania auta z kluczyka przy zamkniętych drzwiach. Nie jestem specem od elektryki i nie do końca rozumiem schematy, dlatego chciałbym się zapytać czy orientujecie się które kable w oryginalnej centralce, dają sygnały otwarcia i zamknięcia. Mi niestety nie udało się tego znaleźć. Aż przypadkiem zatrzasnąłem kluczyki w aucie razem z telefonem itp... Potem 3 godziny drutem przed blokiem próbowałem otworzyć auto...Poległ lakier i uszczelki... Dziękuję za pomoc!