Forum > i30 FD
tempomat do 1.6 benzyna.
Michał:
Dzięki za odpowiedź. Czyli numer przepustnicy w moim hyundaiu to 35100-2B150 i jak rozumiem ten warunek jest spełniony?
Chyba, ze czegoś nie zrozumiałem. Dopytuje, bo opisy ze strony nic mi nie mówią niestety, a jak się cofnąłem do początku wątku to rzucił mi się w oczy post #10: Peledinho. Miał on taki samy Silnik: G4FC - 1.6 16V R4 z rocznika 2009 i tam przepustnica była na linkę (VIN: TMADC51DP9J027158).
Dlatego też chce sie upewnić.
No i jeszcze musze sprawdzić numer ECU - jest on łatwo dostępny, gdzie go szukać?
kosmos2011:
Wszystko co teraz musisz to sprawdź ilość przewodów wychodzących ze zwijacza pod kierownicą http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?p=73062&lofi=1&lofi=0
Michał:
A co z wersją ECU? Nie jest istotna?
Co do kabli zwijacza. Jak rozumiem muszę przynajmniej wykonać krok drugi z postu, który przesłałeś:
1. Odkręcamy klemę z akumulatora
2. Wyjmujemy poduchę ( na zdjęciu podałem miejsca gdzie trzeba wcisnąć blokadę) - poducha wyskoczy
aby dostać się do zwijacza i zobaczyć ile kabli stamtąd wychodzi. Tak jak na tym filmiku //www.youtube.com/watch?v=MNk_23Vk7ls
Stopklatka poniżej. Kable, o które chodzi zaznaczone czerwoną strzałką:
https://zapodaj.net/713e250004a35.jpg.html
W inny sposób nie da rady potwierdzić, czy jest możliwe dołożenie tempomatu w mojej I30tce? - chodzi o sposób nie wymagający na obecnym etapie ingerencji w auto - niestety brak dogodnych warunków i czasu ;/.
bracky:
Hej,
nie musisz odkręcać kierownicy żeby policzyć ile przewodów wychodzi ze zwijacza. Wystarczy odkręcić obudowę kierownicy - 2 śruby od strony kierownicy dojdziesz do nich obracając kierownicę i 2 o ile pamiętam od dołu. Na filmie, który przesłałeś od 5 minuty.
Michał:
O fajnie, dzięki. Rozumiem, że póki nic nie będę odłączać, uderzać etc to nie muszę odłączać akumulatora, co by błędów poduchy uniknąć i nie daj boże jej strzału;p?
Nawigacja
[#] Następna strona