Forum > i20

[i20 PB] Hyundai i20 pare pytań nowicjusza

<< < (2/4) > >>

el capitan:
Zapewne bedzie to prędkosc w podanym przez Ciebie przedziale. U mnie najmnijsze spalanie z reguły osiagam w tym przedziale.

rafcio007:
Witam, mam pytanie jak to jest z tym docieraniem auta?? Mam zrobione 350km, niestety, czesto potrafilem przegazowac na 1, nie moglem przyzwyczaic sie do pedalu gazu bardzo czuly, na co zwracac uwage?? Czy stosowac sie do jakis specjalnych wymogow??

el capitan:
W instrukcji obsługi do i20 w rozdziale 1/5 masz podaną procedurę docierania pojazdu. Obroty między 2000 - 4000 tysiące, stosunkowo częsta zmiana prędkości obrotowej, "delikatne" hamowanie, na biegu jałowym auto powinno pracować nie dłużej niż 3 minuty...i to wszystko przez 1000 km. Z drugiej strony nie sądzę by jakieś niewielkie odstepstwa od podanych zasad mialy zgubny wpływ na samochód.

rafcio007:
dziekuje za odpowiedz, staram się stosować do tych zaleceń,  mam pytanie odnosnie jazdy, jade np 60km/h  na 4 biegu srodkowym pasem, dojezdzam do prawego pasa, wrzucam na luz i tak sie tocze az do skretu w prawo chodzilo mi o prawo nie lewo :), i wtedy przed skretem wrzucam 2 bieg z luzu, czy mozna tak robic?? czy lepiej jak dojezdzam zmieniac biegi, 4,3,2??

el capitan:
W nowych silnikach jazda na luzie nie ma już raczej ekonomicznego uzasadnienia w sumie lepiej zwalniać na biegu. Co zaś się tyczy redukcji to ze spokojem o dwa biegi możesz zredukować pod warunkiem nie przeginania z obrotami - oczywiście jeśli gazujesz na 4 i masz 6 tys obrotów i zredukujesz do 2  to na pewno będzie "nieprzyjemne zdziwienie". Ja redukuję tak by po zmianie biegu na niższy nie przekroczyć 3,5 tys obrotów.

Dwójkę, możesz wrzucać z luzu ze spokojem pod warunkiem przestrzegania powyższych zasad.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej