Forum > Santa Fe SM
Santa Fe Sm 2.7 V6 2001. Podczas rozruchu słychać zgrzyt.
compi:
Prośba o poradę. Syn jest zainteresowany zakupem tego modelu. Oprócz tego mankamentu jest kilka innych, ale tak:
- rozrusznik podobno po regeneracji
- podczas rozruchu, dopóki silnik nie załapie, a łapie szybko, słychać sekundowy-dwusekundowy zgrzyt
- jedna z opinii mechanika to wytarte zęby w kole zamachowym
Czy koledzy macie jakieś swoje spostrzeżenia, co to moze być, z czym to się wiąże i jak dontego podejść? Jest to w sumie główny powód, dla którego wstrzymaliśmy zakup. Syn szukał informacji w necie, ale ani ofert na tę część, ani sposobów rozwiązania problemu nie znalazł.
kosmos2011:
Wieniec jest zintegrowany ze sprzęgłem hydrokinetycznym.
.
.
compi:
Co to oznacza? Skrzynia,automatyczna,podobno jest po regeneracji.
kosmos2011:
To oznacza że trzeba wymienić cały konwerter. Dźwięk przy rozruchu może być też wynikiem zużycia zębatki w rozruszniku.
Pamiętaj jeszcze o kłopotach z panewkami w silnikach G6BA.
compi:
Dziękuję. Podsumowujac, może być to rozrusznik(podobno sprawdzany był), zęby konwertera lub panewki. Doczytałem że konwerter daje się do regeneracji. Wiąże się to z wymontowaniem skrzyni? Jeśli to panewki to w jaki sposób można to zdiagnozować?
I małe edit. Z informacjj wynika, że skrzynia była regenerowana. Chyba mało mozliwe, żeby nie zauważono wytartych zębów.
Nawigacja
[#] Następna strona