Dodano: 2016-12-01, 17:45
Z zadowoleniem patrze na wykres mój ix20 to typowa seria 101%
Przebieg 51500km kontrolnie po 2000km zmieniłem olej na nowy tyle docierania.
świece i filtry mają 10000km tak samo olej tylko leje Shell 5W40 lepiej trzyma temperaturę roboczą na autostradzwie.
Teraz przyszedł czas na zastanowienie co dalej - auto zostaje, na wiosnę montuje sam wkład 1. K&N wzrost mocy 3-4% ale momentu do 8-10Nm lub bardziej płaska charakterystyka bez takich dołów na wykresie.
2. Zastanawiam się nad sprężynami H&r za 450zł auto siedzi 20/15mm niżej
3. Sam wydech jak za rok lub 2 się przepali to wymieniam na uniwersalny Ulter lub Fox za 300zł ( samej mocy nie przybędzie ale dźwięk przyjemniejszy).
Max Mocy po tych zabiegach to 136-140KM bez chipu wiec super :-D
Moment wystarczy dobre 170-175Nm przy obroty max 4500 u mnie 4990obr
Co do przyspieszeń to pogoda nie ta i opony ContiEco3 mimo 5,5mm będę sprzedawał na OLX i kupuje coś bardziej trzymającego co moje są wyślizgane i wrzesień/październik cały czas chodzi ESP jak się nie ma lekkiej nogi- jazda defensywna 3000-4000obr w zakręcie.
Przyspieszenia z testów mam wrzucę w weekend rożne jedni podają 10,9, 10,4 a nawet było 8,9 u mnie myślę ze ok 9,6-9,8 ale V-max przetestowałem na Autostradzie to max GPS 186km/h na piątce a chciałbym zbliżyć się do 200km/h na 6tym biegu możliwe ale auto ma opory i Cx i brak mocy :shock:
Na razie działam aby autko paliło mniej myśle ze dobre opony eco dadzą efekt - 0,4 lub 0,6 litra i wyjdzie mi średnie bliżej 7,2 niż 7.7 a to już coś.