Mam przeczucie że PCSV u mnie w ogóle nie działa. Po wyciągnięciu dziada z gumowego uchwytu uśmiałem się okrutnie bo mam założony zamiennik boscha(0280142300)

Sprawdziłem go pod kątem oporności zgodnie z ruskim pdfem i jest wzorcowo 25.3 ohm. Do wtyczki po włączeniu zapłonu dochodzi 12v ale jeśli masę biorę z aku, w samej wtyczce pojawia się dziwne napięcie ok 9v ( na aku mam 12.6v). Nie jestem do końca pewny czy na drugim przewodzie we wtyczce powinna być zwykła normalna masa. Znalazłem jak to sprawdzić ale nic z tego nie rozumiem:
Prośba z mojej strony, czy mógłby ktoś zmierzyć zasilanie we wtyczce przy włączonym zapłonie i ewentualnie wytłumaczyć o co chodzi z tym pomiarem na rysunku.
edit
Porobiłem jeszcze trochę pomiarów i martwi mnie jeszcze jedna sprawa. O ile dobrze rozumiem działanie systemu egr to zawór powinien być otworzony na biegu jałowym i na niskich obrotach. U mnie zasilanie jest podawane nawet przy 4.500 obrotów. Zastanawiam się czy przypadkiem ktoś celowo nie zepsuł tej masy bo miał problem z ciągle otwartym zaworem...