Forum > i40 VF
[i40 VF] Regulacja zaworów
mati83:
No ok, i teraz dochodzę do tego momentu http://epc.japancars.ru/hyundai/#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
i mam ponad 40 części... Mówisz, że w czwartej kolumnie powinna być wysokość popychacza, czyli np. T=3.540. Tylko dlaczego jest ich tak dużo i skąd ja mam wiedzieć, które są na który zawór? :-/ :shock:
kosmos2011:
Na wszystkie zawory konstrukcyjnie popychacze są takie same różnią się wysokością luz w wylotowych jest większy więc np. na wylot jest 3,450, a wlot 3,465 . Przy regulacji luzu po pomiarze wybiera się ten o odpowiedniej wysokości.
mati83:
Ok, a to 3.450 to jest w cm, mm czy mmHg? ;)
kosmos2011:
II
mati83:
Oooooo, dzięki! :) Myślę, że to już coś powinno powiedzieć mojemu mechanikowi. Jeszcze jedno pytanie. Mam przebieg 179000km i teoretycznie powinienem lada dzień sprawdzić luzy zaworowe. Czy robić to jeżeli w silniku nic nie słychać, czy czekać aż zacznie dzwonić?
Nawigacja
[#] Następna strona