jeżeli tylko jest pęknięcie i nic więcej to wolałbym to pospawać , reduktor w naszym przypadku to głupie urządzenie proste do rozebrania i trudne do wzrokowej oceny sprawności chodzi o frezy na wałkach zdawczych reduktor skrzynia biegów ,bo jeżeli popatrzysz na zdjęcie to po lewej masz dwa wałki jeden w drugim jeden napędza przednie koło drugi napędza tylne koła i jeżeli frezy będą wyślizgane a mechanizm różnicowy w skrzyni będzie miał luz to skrzynia i reduktor będą terkotać . Druga sprawa z prawej strony reduktora masz wejście na czop półosi która wchodzi frezami w reduktor jeżeli tam będą luzy to masz pewne że będzie ci telepać prawym przednim kołem bo drgania przeniesie półoś i do końca będziesz szukał luzu w zawieszeniu . Reduktor ma tylko dwa łożyska jedno na wałku atakującym wał napędowy koła tylne i jedno od strony półosi dlatego tak ważne jest spasowanie wszystkich części bo inaczej same kłopoty.