Forum > Tucson JM

Diesel 2.0 140KM - problemy z odpalaniem - LOSOWO

<< < (2/2)

taal:
Witaj,
nie wiem jakiej firmy były wykręcana, mam jedną na pamiątkę ale oznaczenia nic mi nie mówią. Wkręcone zdaje się  denso po 65zł sztuka.
Świece z wymianą i czyszczeniem zaworu EGR 460zł.
Aso nie było w stanie stwierdzić czy to świece za to zwyłky mechanik w tym warsztacie wiedział że jak przyłoży żarówkę pod napięciem do świecy i masy to zobaczy czy idze na spięcie czy nie.
W jednym z warsztatów powiedzieli że nie podejmą się wykręcenia bo trzeba wykręcac egr, że niewygdonie, ukręcić się może i w ogóle kicha bo jak się ukręci albo ułamie to 160zł usługa wykęcania dodakowo sztuka albo ściąganie silnika, głowicy etc. Generealnie pozostałem tam z wizją rozłozonego na części silnika z połamanymi końcami świec w środku i kosztami 1500zł...

Co do wymiany co sezon to wątpię aby ktokolwiek tak robił. Podejrzewam że u mnie były jeszcze świece oryginalne [auto 10 letnie, 170000] . Lepiej jednak wymienić zanim się zapieką i będą problemy jak opisałem powyżej.

walduso:
Mam tuśka od września 2016 cały czas garażowany. nic się nie dział, po zakupie wymieniono filtry i oleje ale wczoraj mnie zaskoczył nie odpalił kręci jak głupi a nie pali z żadnego kluczyka. Po wymianie baterii w pilocie i odstępie 4 h odpalił ja zawsze i tak do dziś bez problemów, zaznaczam że nie było sygnału z deski kontrolnej że immobilizer ma problem. Po podłączeniu do kompa błąd czujnika położenia wałka rozrządu i pompy podawania paliwa ze zbiornika. Błędy usunięto ale czuje że jeszcze będzie czyszczenie czujnika i sprawdzenie pompy. Może macie inne pomysły to proszę o POMOC.

[ Dodano: 2017-03-16, 19:50 ]
Od ostatniego wpisu nie minęło jeszcze dwa tygodnie a dziś rano nie chciał wejść na obroty, dopiero za trzecim razem odpalił normalnie. Co jest grane nie wiem bo już w ciągu dnia odpalałem kilka razy i było bez problemów. Czy jakieś wnioski się nasuwają, proszę o propozycje.

[ Dodano: 2017-03-23, 20:10 ]
Wszystko się wyjaśniło w poniedziałek 23.03 rano wyjechałem z garażu i pojechałem do pracy, o 10 wsiadam do auta i odpalam za drugim razem ale nie wchodzi na obroty i strasznie dymi i tak kilka razy nic sie nie zmieniło. Laweta zabrała auto na warsztat wieczorem już wiadomo było że to EGR jest zamknięty. wyczyszczono go zamontowano na nowo. działa do dziś ale szukam już by wymienić na nowy choć przejechane jest 166 tyś. Jest jeszcze możliwość zaślepienia ale nie wiem czy ktoś już próbował.

kosmos2011:
28400-27A00

http://www.bm-carparts.pl/produkt/1187,kia-ceed-zestaw-naprawczy-zaworu-egr

mumia0909:
Ja mam zaślepiony od roku.  I śmigam aż miło  :-)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej