Forum > Lantra / Elantra
[Elantra XD] pytania ogólne, początek projektu
tekla:
rezmer, mało żyje.
A do tego mało ludzi ma Elantry i próbuje w nich coś robić, więc nie wiem czy otrzymasz odpowiedzi na swoje pytania.
rezmer:
widze ze sama wozisz sie elantra przedliftowa moze pomozesz mi z jednym z pytan o desce rozdzielczej gdybys miala czas i chec zdjac panel srodkowy i zrobic zdjecia mocowan oraz wtyczek?
wtom:
--- Cytat: "rezmer" ---Witam, mam kilka pytań odnośnie mojej elantry (polift), jest ona w wersji GLS czyli podstawowej. Teraz następujące pytania:
- najszersze możliwe felgi jakie mi wejdą
- jakie przeróbki będą potrzebne żeby wsadzić przedliftową deskę rozdzielczą i wstawić automatyczną klimatyzacje
- jakie amortyzatory/sprężyny wstawić aby obniżyć auto o jakieś 3-4 cm
- gdzie w Polsce można dostać elementy karoserii z wersji GT (atrapa grilla, spoiler)
- czym najlepiej zabezpieczyć podwozie i czy wymiana wydechu w dieslu na sportowy ma jakiś sens
--- Koniec cytatu ---
maruda jesteś :mrgreen:
- najszersze możliwe felgi jakie mi wejdą - tylko metoda prób lub poszukaj na forach zagranicznych
- jakie przeróbki będą potrzebne żeby wsadzić przedliftową deskę rozdzielczą i wstawić automatyczną klimatyzacje - żadnych, deski są zamienne. wstawienie klimy auto wiąże się z dołożeniem czujników, wymianie panelu sterowania z wiązką elektryczną plus do tego wymiana całego agregatu nagrzewnicy i schładzacza z silniczkami sterowania klapami - nieopłacalne i nie wiele wnosi to komfortu
- jakie amortyzatory/sprężyny wstawić aby obniżyć auto o jakieś 3-4 cm - tu ci odpowie katalog producentów tych zabawek
- gdzie w Polsce można dostać elementy karoserii z wersji GT (atrapa grilla, spoiler) - raczej nigdzie, chyba że trafisz z rozbiórki
- czym najlepiej zabezpieczyć podwozie i czy wymiana wydechu w dieslu na sportowy ma jakiś sens, podwozia nie trzeba zabezpieczec bo raczej się trzyma dobrze, elantra gnije w standardowym miejscu (róg tylnego nadkola przy łączeniu ze zderzakiem, tylne blachy dołu nadkoli i końcówki progów tylnych, wydech sportowy w klekocie jest bez sensu
rezmer:
Wreszcie konkretna odpowiedź ;D przyznam ze już nawet odpuściłem sobie sprawdzanie czy ktoś tu odpowiedział. Niechaj ci bozia w paliwie wynagrodzi! przyznam że porywam się z motyka na słońce przez niedostępne części karoserii mimo to ela strasznie mi się podoba, jest wdzięcznym autem i części są śmiesznie tanie czy ktoś tu już coś poważniej grzebał przy elektryce itd do kogo ewentualnie mógłbym się odezwać po poradę i może ważniejsze pytanie nie chce ktoś oddać elantry na części? xD - obiecuje dbać jak o oryginały ;P
tekla:
rezmer, panel zdejmowałam już kilka razy i rekreacyjnie wolałabym nie robić tego po raz kolejny, bo w końcu połamię xD Chociaż niedługo chyba będzie trzeba znów, bo mi się przepaliła żarówka jedna...
Jakieś zdjęcia mam, choć nie były robione pod kątem udokumentowania położenia zaczepów i wtyczek, więc może nie być tam wszystkiego.
Wiem, że przed wyjęciem panelu (po raz drugi) Złośnik zgłębiał temat na YT. Jak do niego zagadasz, to może podrzuci filmiki.
Nawigacja
[#] Następna strona