Witam ponownie po długim czasie. Jutro bój. I pytania dwa mam. Jak odkręcić górne koło pasowe wałka rozrządu bez młotkowania i dolne koło pasowe na chyba pompie oleju na którym jest napędzana spreżarka od klimy oraz alternator itd. To jest podwójne koło pasowe. Widzę ze do górnego jaiś specjalny przyrząd niby jest, a dolne za pomocą łańcucha się odkręca takiego jak do odkręcania filtra oleju, tylko czy to wytrzyma ?
To chyba głowne problemy, reszta powinna pójść gładko.
Dolne koło chcę zdjąć żeby dobrze znaki ustawić i zdjąć dolną osłonę paska rozrządu.
Z wywodów na forach internetowych do zdjęcia koła apsowego dobrze jest je zblokować wrzucając najcięższy/najszybszy bieg czyli 5, a górne koło można zblokować kluczem na wałku rozrządu - czy dobrze kombinuję?
Nikt nie wie ? Niekt sam rozrządu nei wymieniał ? Dla mnie głupota jest z tym wrzucaniem biegu, chyba skrzynię można tak rozwalić próbując na biegu odkręcać koo pasowe wału korbowego, ale niewiem, Niewywalczyłem dzisiaj tego neistety. proszę o poradę, wałki sobie zblikuję kluczem i odkręcę górne koło, a dolne jakiś specjalny kupować łańcuch czy jak ?