Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Reset ustawień ECU

<< < (2/6) > >>

Shadows:
Auto sporo waży, więc przy 130 koniach musi być mułem. Podobnie jest z Tucsonami czy Sportage 2.0.
Na tą wagę powinno być minimum 180-200 koni aby to chciało dynamicznie jechać.

Offtop:
Ja na Hyundaia Tucsona przesiadłem się z BMW M3, zalet nad takim BMW to auto ma masę, komfort, przestrzeń, napęd etc, ale o przyśpieszeniu lepiej nie wspominać, próba "przybutowania" kończy się zwiechą i totalną zamułą. To samo się tyczy Santa Fe.

Goldi_Cz-wa:
Pocieszę Cię... mam to samo. Z klimą latem żona dobijała już do 20 litrów lpg na 100   :-P Bez klimy poniżej 17 ciężko zejść. Świece nowe, cewki nowe, przewody nowe, map sensor też profilaktycznie wymieniłem. Byłem w serwisie sprawdzili parametry pracy silnika i wszystko katalogowo. Muszę się poświęcić i kazać żonie z dwa baki na noPB zrobić żeby zobaczyć czy paliwa też tyle pije i czy wina nie leży czasem w zużytych podzespołach lpg (lpg ma już 7 lat i parownik wtryskiwacze od nowości te same)

U siebie problem z mocą miałem jak przepchał mi się katalizator, po naprawie jest już OK, 2.4 demonem prędkości i przyspieszenia nie jest - taki urok ciężkiego SUVa, ale jak czytam że niektórym te silniki palą 12/100 lpg w mieście to normalnie nerw mnie bierze i albo akurat mój typ tak ma albo faktycznie coś jest popsute (tylko już mi się opcje skończyły)

O zmianie auta nie myślę, bo żonie się bardzo wygodnie jeździ, odpukać psuć się też nie chce, a że dużo pali ...dobrze że lpg i można przeboleć  :mrgreen:

Piotrek50501:
Właśnie chodzi o te spalanie, kurcze dużo jak na jazdę mieszaną. Najgorsze jest to że tata ma Forda Mondeo MK2 1,6 90km waży 1300kg i ja nie mam szans za Nim. Zeby chociaż na równi jechały. Kolejne co drażni chwile na odpalonym zimnym silniku ma wysokie obroty, ok 2200 i po chwili powolutku schodzą. Rozumiem niech będzie 1300 ale nie ponad 2tys.

Poza tym autko godne polecenia. Nie wiem co sprawdzić jeszcze co jest odpowiedzialne za ssanie?

Goldi_Cz-wa:
Na te obroty też dostałem odpowiedź z serwisu że TTTM.  Tylko u mnie to jest 1500 - 1600 po odpaleniu po nocy.  Jak jest ciepły trzyma 800 rowniutko

pterodaktyl:
Witam
Skoro ma tak wysokie obroty po odpaleniu, to proponuję wyczyścić silnik krokowy i ewentualnie sprawdzić czujnik położenia przepustnicy, a także sprawdzić czy nie ma "lewego" powietrza na dolocie.
Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej