Forum > Portal

Sportowa nowość Hyundai'a

<< < (2/2)

tekla:
Śmieszne, dziwne... fajne.

Brt:
Oto pierwszy z serii przedstawiciel sportowej linii N, dostępny w sprzedaży na polskim rynku. Bazową wersję koreańskiego hot-hatcha napędza silnik 2.0 T-GDI o mocy 250 koni.

Na polskim rynku Hyundai i30 N dostępny jest w trzech wersjach wyposażenia do wyboru: N Base, N oraz N Performance. Odmiana 2.0 T-GDI/250 KM w specyfikacji bazowej kosztuje katalogowo od 119 900 złotych. Lepiej wyposażona wersja N – plasująca się dokładnie w samym środku gamy produktowej – to natomiast wydatek rzędu 129 900 złotych.

Na polskich klientów czeka ponadto samochód w specyfikacji N Performance, gdzie znajdziemy jednostkę 2.0 T-GDI o mocy 275 KM. Tutaj ceny zaczynają się od 144 900 złotych.

Hyundai i30 N wyposażony jest w takie bajery jak przykładowo elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, elektronicznie kontrolowane zawieszenie, sportowa charakterystyka regulacji obrotów silnika (automatyczny międzygaz), wyczynowe opony czy stoper do pomiaru czasu okrążeń.

Koreański hot-hatch dorzuca do tego selektor pięciu trybów jazdy – w tym N oraz N Custom – umożliwiający kierowcy swobodą zmianę ustawień. Od spokojnej charakterystyki pod kątem codziennej eksploatacji po wyczynowe osiągi na torze.

Maszyna wyróżnia się także odpowiednią dla swojego sportowego charakteru stylistyką. Uwagę zwracają zderzaki o powiększonych wlotach z czerwoną linią, aerodynamiczny spojler z trójkątnym światłem stop, dwie końcówki wydechu, 18- lub 19-calowe koła do wyboru, sportowe fotele, a także niebieski lakier Performance Blue, inspirowany kolorystyką zespołu Hyundai Motorsport.

www.samar.pl

Chorazy:
//www.youtube.com/watch?v=G65Vbu526nQ

Robi ogromne wrażenie. Korea zakończyła poprzedni rok fenomenalnym Stingerem i rozpoczęła obecny fantastycznym i30. ;)

weuek:
Otyły człowiek jakoś zawsze mi nie pasował do testowania osiągów samochodu. Wymaga od sprzętu, a nie wymaga od siebie - coś tu jest nie fair!

Chorazy:
Abstrahując od sylwetki, jakikolwiek by to miało wpływ na testowanie osiągów, sam test jest dosyć obiektywny i ukazujący wady jak i zalety pojazdu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej