Forum > Accent

Stuki w zawieszeniu

<< < (2/2)

Kris_DG:

--- Cytat: "e-gen" ---sworzeń jest wprasowywany w wahacz i zasadniczo wymienia się cały wahacz[/u]
--- Koniec cytatu ---


:/ to co z zakladem ktory powiedzial ze wymieni sam sworzen?? Glupoty mowia?


Przekladnia nie cieknie nie chodzi nic ciezko. jednym slowem pana mechanika poniosło

kml:
e-gen, nie wiem czy mowimy o tych samych sworzniach ale mi wymieniali same bez wahaczy i nie było z tym żadnego problemu.

Kris_DG:
Problem rozwiązany. W bólach ale rozwiazany.

Kupiłem sworzeń za 40zł i pojechałem do warsztatu z myślą iż cała operacja zamknie sie w 100zł (wymiana 60zł)

Na problemy długo nie trzeba było czekać.. Urwana śruba jedna druga...
Najgorsze ze jedna z urwanych to ta mocująca wahacz do podłużnicy :/

Mechanik proponował naciac podlużnice aby dostać sie do zespawanej w srodku nakretki :evil:

Skonczylo sie na zniszczeniu wahacza i w ten sposob uwolnieniu zerwanej sruby.

Koszty: sworzen 40zł wahacz 150zł
Wymiana 150zł

Czas : 6 godzin !!

kml:

--- Cytuj ---Mechanik proponował naciac podlużnice aby dostać sie do zespawanej w srodku nakretki
--- Koniec cytatu ---


Spokojnie, tak się robi :) jeżeli wszystko jest potem dobrze zrobione to nic złego się nie dzieje. BTW przypomniało mi się własnie, ze mi mówili ludzie, że trzeba pilnowac tych sworzni własnie po to zeby nie było takich zabaw.

Koniec końców aż tak strasznie Cie nie zdarli :) Zbieżność i geometrię ustawiałeś?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej