Panowie,
25 000 temu wymieniony został u mnie komplet sprzęgła +dwumasa ( zaraz po zakupie zdecydowałem się na tę operację, ponieważ nabyłem egzemplarz z uszkodzoną skrzynią biegów, którą zregenerowałem, więc chodzi idealnie).
Nie mam porównania jak wcześniej zachowywało się sprzęgło ,jednak od kiedy go użytkuję bierze ono wysoko. Ostatnio zauważyłem ślizganie przy przyspieszaniu (zwłaszcza na b.4)
Mechanik zaufany, więc nie podejrzewam, że skręcił mnie na operacji.
Czy zaobserwowane zachowanie może odpowiadać za regulację pompki sprzęgła, czy może istnieje ryzyko zakupu felernego egzemplarza sprzęgła? (LUK, albo Valeo , muszę znaleźć fakturę)
Zaznaczam, że nie męczę auta na niskich obrotach, nie ruszam ze strzałem sprzęgła, nie ciągnę przyczep , zazwyczaj jeżdżę samemu od miasta do miasta. Nogi na sprzęgle nie trzymam tocząc się po mieście, nie przeciągam przy ruszaniu (stąd moje zaskoczenie,gdy zauważyłem ślizgające się sprzęgło przy takim przebiegu).
Pozdrawiam