Bezpiecznik pod kierownicą opisany jako start możesz wyciągnąć jak chcesz spokojnie pospać, bo on podobno odpowiada za alarm. Potem mozesz sprawdzić czy jakieś kable nie są odizolowane pod maską bo prawdopodobnie gdzieś zrobiło się zwarcie. Generalnie potem jest tylko gorzej bo centralka z tego co udało mi się ustalić, chyba jest schowana za panelem klimy i radia a jak chcesz to ściągnąć to polecam jakiegoś koreańczyka zatrudnić. Tylko tyle moge ci doradzić bo sam probowalem walczyć z tym alarmem i nic nie udało mi się zrobić. Fabryczny alarm w tych autach to niezły żart jest, złodziej potrafi go wyłączyć w 5 sekund ale centralka jest tak skitrana że trzeba jechać do ASO jak ci sie coś zepsuje :lol:
Oczywiście nie gwarantuje że ta centralka tam jest, więc poczytaj o tym więcej gdzieś na internecie bo zdjęcie tego panelu jak masz klimatronik to jest masochizm.