Autor Wątek: [Atos] Kilka ogólnych pytań  (Przeczytany 5868 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

flow11

  • Gość
Kilka ogólnych pytań
« dnia: 25 Sierpień 2008, 20:45:59 »
Witam! Mam kilka pytań dotyczących samochodu Hyundai.

Jaki mogę wlać olej do silnika? Samochód ma przejechane 98tys. km, prosiłym o podanie marki oleju, jaki typ oraz inne, dobrze było by, gdyby olej był oryginalny. Jaki zalać płyn do chłodnicy? Również zależałoby mi na oryginalnym płynie. Oraz w jakim miejscu jest gaśnica przeciwpożarowa, oraz podnośnik. Chętnie kupię oryginalne przedmioty, które opisałem wyżej (czyt. gaśnica i podnośnik) oraz czy przełącznik nawiewu jest podświetlony? Liczę na Waszą pomoc, ponieważ kupiłem samochód i jestem zielony, bo nie ma bądź nie znam przeszłości wyżej opisanych części. Z góry dziękuje.

P.S Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mógł pokazać mi w zdjęcia, jak umieszczone są gaśnica i podnośnik.
« Ostatnia zmiana: 21 Czerwiec 2020, 12:25:25 przez Brt »

wlad

  • Gość
Kilka ogólnych pytań
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Sierpień 2008, 21:02:09 »
podnosnik jest obok kola zapasowego z prawej strony-jest tam uchwyt dla niego.
przelacznik jest podswietlony.ja uzywam oleju castrol 10W40-dla mnie jest wystarczajacy.
to tyle ode mnie.

flow11

  • Gość
Kilka ogólnych pytań
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Sierpień 2008, 21:05:14 »
Nie wiecie może jak dostać się do tej żarówki w tym pokrętle? A gaśnica gdzie jest? I jaki płyn chłodniczy? Olej mineralny, syntetyczny, półsyntetyczny?

Witek

  • Gość
Kilka ogólnych pytań
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Sierpień 2008, 21:25:03 »
U mnie jest Castrol 5W50.
Gaśnica przy zakupie była w samochdzie (luzem), a ja sobie ją przyprawiłem na ściance w bagażniku i się nie pałęta ;p :)

Odnośnie płynu do chłodnicy to musiałbym lecieć do garażu sprawdzać...

flow11

  • Gość
Kilka ogólnych pytań
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Sierpień 2008, 21:50:26 »
Witek, a jaki masz przebieg?

Witek

  • Gość
Kilka ogólnych pytań