Forum > Accent

Do czego służy ta śrubka??

<< < (3/4) > >>

Tomasz1023:
Pokreciłes ,wiec rozregulowałes sobie wolne obroty.Wolne obroty koryguje ECU .Manuala do reki i reguluj pokolei jesli chcesz miec wolne obroty w normie a nie siupy...

Vex:
Jesli juz to silnik krokowy. W Pony w kazdym razie mozna bylo sobie recznie podniez/obnizyc obroty.

Tomasz1023:
Chyba tylko w gaznikowym pony tak mozna było robic.... A krokowym co steruje-ECU.Kazdy ci to powie ze krecac srubkami przy przepustniy na 100 % rozregulujesz obroty...
Tak samo jak chciałbys ustawiac w Pony,s-coupe i lantrach kąt zapłonu nie masujac kostki adj ,gdzie po daniu masy ECU nie steruje zapłonem.

tomaszeknce:
to czyli co mam zrobić bo już sam się pogubiłem :-/ , mogę to jakoś naprawić sam, będzie potrzebne coś do roboty przy komputerze i w ogóle można samemu mu błędy pokasować bo pewnie po tym kręceniu komputer nałapie jakiś błędów :-/

Vex:

--- Cytat: "Tomasz1023" ---Chyba tylko w gaznikowym pony tak mozna było robic.... A krokowym co steruje-ECU.Kazdy ci to powie ze krecac srubkami przy przepustniy na 100 % rozregulujesz obroty...
Tak samo jak chciałbys ustawiac w Pony,s-coupe i lantrach kąt zapłonu nie masujac kostki adj ,gdzie po daniu masy ECU nie steruje zapłonem.
--- Koniec cytatu ---


Ja mailem 1.5 MPI wiec gaznik to raczej nie byl :) W serwisie mi pokazali ten patant, poniewaz mialem troche problem z silnikiem krokowym, podkrecenie srubka obrotow wyeleminowalo problem. Jak podkrecilem na cieplym silniku na 1,1 to tak mialem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej