Nie chcę zakładać nowego wątku, dla tego napiszę w tym temacie. Nie ukrywam bardzo mnie zmartwił ten artykuł na łamach AŚ, pocieszam się tym, że został on napisany w roku 2016 i może wada ta została poprawiona. Przechodząc do rzeczy, mógłby mi ktoś z forumowiczów odpowiedzieć n pytania:
1. Czy wersja 1.2 GB/polift również ma problemy z tym elementem
2. Czy faktycznie jest to taki problem? przecież masa i20 jeździ we flotach, szkołach jazdy i jakby to był nagminny problem to by było o tym znacznie głośniej
3. Jeśli coś zacznie się jednak dziać i kat zacznie się blokować to na co zwrócić uwagę? jak wyłapać ten moment?
4.Jest jakaś opcja poprawienia fabryki? czy profilaktycznie można coś zrobić by wyczyścić ten katalizator? czy po jakimś przebiegu nie wiem - wymontować kolektor z nim, przeczyścić i założyć ponownie...
5. Jak dbać o katalizator by się nie zatykał.
Wybaczcie pytania, ale chciałbym pojeździć trochę autem bez stresu że zaraz coś padnie, a w tym AŚ napisali że w skrajnych przypadkach remont głowicy...no super po prostu. Auto niemal nowe i silnik naprawiać - żona by mnie zabiła pewnnie he he Proszę o jakieś wskazówki, odpowiedzi.